Y/n berasa sedih kerana Jhope iaitu kekasihnya sudah lama tidak menelefon dirinya sejak dia menjadi artis yang terkenal di Korea...
Y/n dan Jhope telah menjadi kekasih sejak dari sekolah menengah lagi.Mereka sangat mencintai antara satu sama lain.Y/n berasa dirinya tidak setanding dengan Jhope kerana Jhope ialah trainee di Big Hit dan kemungkinan 3 bulan lagi dia akan debut bersama kumpulannya iaitu BangtanBoys.
Y/n pernah menghadiri uji bakat di Big Hit namun dirinya tersingkir kerana pengurus Big Hit tidak memerlukan trainee perempuan buat masa sekarang.Jhope memberitahu y/n bahawa dia telah berjaya melepasi uji bakat di Big Hit dan y/n berasa sangat sedih namun dia tumpang gembira di atas kejayaan Jhope....
Sejak Jhope menjadi trainee,dia jarang keluar dengan y/n dengan alasan sibuk berlatih dan penat.Jhope pernah memarahi y/n kerana dia mengatakan bahawa y/n seperti tidak faham bahawa dia penat.
Y/n terkejut kerana inilah kali pertama Jhope memarahinya sejak mereka couple.Y/n merasakan bahawa Jhope sudah tidak sayangkannya lagi.Y/n nekad untuk tidak lagi mahu berhubung dengan Jhope kerana y/n merasakan Jhope sudah banyak berubah sejak menjadi trainee di Big Hit.
Jhope's pov
"Dah lama aku tidak keluar dengan y/n,rindulah pula,tapi aku rasa dia sedih sebab aku pernah marah dia,aduh!kenapalah aku marah dia..."Jhope cuba menelefon y/n........................
Your's pov
Telefonku berdering dan aku melihat siapakah yang menelefonku,"Jhope"dia menelefonku namun aku cuba untuk tidak mengendahkannya kerana aku masih lagi marahkan dirinya.Jhope menelefonku berkali-kali namun aku tetap tidak menjawabnya...Jhope's pov
"Kenape dia tak jawab ni?jawablah please..aduh!menyesalnya marah dia hari itu,im sorry chagiya...jebal answer my call.."Jhope menelefon y/n berkali-kali namun y/n tetap tidak menjawabnya,Jhope berasa sangat menyesal dan dia nekad untuk berjumpa dengan kekasihnya esok.....
Selesai berlatih menari,Jhope bergegas keluar untuk berjumpa dengan y/n.Jhope menaiki teksi untuk ke rumah y/n.
Your's pov
Aku ingin menenangkan fikiranku dan terasa ingin berjoging waktu ini.Aku keluar untuk berjoging di taman kegemaran aku,dekat sahaja dengan rumah aku.Jhope's pov
"Y/n,y/n,y/n!"aku terus memanggilnya namun tiada sesiapa yang membuka pintu.Aku mengagak mungkin dia keluar dan aku terus terfikir taman yang selalu dia pergi.Aku terus berlari menuju ker taman tersebut.Sesampai dia taman,aku mencari-cari y/n dengan tidak keruan kerana aku rasa bersalah sangat padanya.Tiba-tiba,seorang perempuan pengsan di hadapanku dan ternyata itu y/n dan aku berasa panik lalu mengangkat y/n dan membawanya balik ke rumah.
Your's pov
"Aku di mana ni?kenape kepalaku pening?aduh!kepalaku"aku berasa pelik kerana aku rasa tadi aku di taman bagaimana aku boleh sampai ke rumah...Author's pov
Y/n telah sedar namun dia rasa pelik kerana dia berada di rumahnya.Tiba -tiba "awak dah sedar?dah rasa ok?"y/n rasa terkejut kerana Jhope berada di dalam rumahnya dan sudah lama dia tidak melihat wajahnya..."ehh,macam mana awak boleh ada dalam rumah saya?awak culik saya kann?!!keluar sekarang!!keluar!!" Jhope berasa terkejut dengan tindakan y/n namun dia cuba untuk menerangkan perkara sebenar.
"y/n awak pengsan di taman tadi dan saya yang bawa awak balik sini,kenapa awak dah berubah?"
"Saya tak pernah berubah awak yang berubah!!saya sangat kecewa dengan awak sebab tinggalkan saya macam tu sahaja tanpa hiraukan saya,awak tahu tak saya rindu awak yang dulu tapi saya benci awak sekarang sebab awak dah banyak berubah!!"
Jhope's pov
"Saya tahu y/n saya dah banyak berubah...saya minta maaf sangat sangat dan saya rasa sangat menyesal sebab buat awak macam tu,saya tahu awak kecewa dengan sikap saya tapi percayalah saya masih cintakan awak,please y/n maafkan saya"Your's pov
Aku menangis teresak-esak apabila Jhope meminta maaf kepadaku.Aku tidak dapat menahan tangisanku dan aku sangat rindukan dia namun tak sangka aku akan berjumpanya lagi.Author's pov
Jhope memeluk erat y/n sambil mengusap usap kepala y/n."chagiya,im sorry please forgive me,saya terlalu rindukan awak dan saya nak kita macam dulu""hobie ahh,saya maafkan awak tapi tolong berjanji dengan saya awak takkan buat macam ni lagi..saya pun terlalu rindukan awak"
"saya tak boleh janji tapi saya akan pastikan diri saya tak buat macam tu lagi ok?"
"Baguslah macam tu,hobie ahh,chagi laparlah"
"Oh,lapar yer,hobiee ada masakkan bubur untuk chagi,chagi tunggu sini yer hobiee bawa kan.." Jhope menyuap makanan untuk y/n.
"hobie ahh,gomawo..saranghaeyo"y/n berkata saranghaeyo sambil menunjukkan bentuk hati.
"aigoo...kenape comel sangat chagi hobiee nii heheh...i love u too chagiya"
Mereka pun bersama seperti dulu......Imagine jhope ni panjang sikit but harap korang enjoy.Tunggu untuk imagine seterusnya
YOU ARE READING
BTS IMAGINES[Malay Ver]
FanfictionIts not a crime for you to imagine anything you want as long as you're happy 🎖️24 #Imagines 🎖️2 #relationships *my dm is open anytime so feel free to request any imagine you want from me * stories yang dah dipublish dahulu mungkin agak cringe...