Jimin membelai lembut rambut Y/N yang lena di sebelahnya.Jimin ingin mengejutnya tetapi tidak sampai hati kerana kelihatan Y/N cukup lena membuatkannya tenang melihat Y/N.
Jimin akhirnya bangun dari katil dan membersihkan dirinya lalu bergegas ke dapur.
"Nak masak apa??hmmm"Jimin membuka peti sejuk dan melihat segala kandungan dalam peti sejuk itu.
Dia akhirnya mencapai dua biji telur,sayur,kimchi serta bahan yang lain untuk masak nasi goreng.
"Tadaaa nasi goreng kimchi"Jimin menghias sedikit masakannya itu sambil membuat muka bangga sedikit.
Selesai di dapur,Jimin kembali semula ke biliknya untuk mengejut Y/N.
"Baby its time to wake up"Jimin mengucup dahi Y/N untuk menyedarkannya.
Y/N terjaga dan matanya masih separuh buka separuh tutup melihat Jimin.
"Yeobo awalnya bangun"Jimin membantu Y/N bangun dan duduk bersandar di katil.
"Hari ni kita ada special plan for us"Jimin berkata dengan excited sambil Y/N mengikat bun rambutnya.
"Oh really?plan apa?"Jimin mendekatkan dirinya ke sebelah Y/N dan menyentuh perut Y/N yang mengandungkan twins mereka selama hampir 8 bulan hendak masuk 9 bulan.
"Hari ini appa nak bawa omma dengan twins appa ni balik Busan"Y/N memandang Jimin dengan sign "betul ke?"
"Yes baby lagipun omma asyik tanya bila nak balik sebab dia dah rindu betul dengan baby"Y/N tersenyum gembira mendengar khabar itu.
"Heee tak sabarnya nak jumpa omma,rindunya dekat dia"Y/N membelai lembut perutnya.
"Okay so sekarang baby pergi clean up yourself and turun makan okay"Y/N sedikit terkejut dengan arahan Jimin itu.
"Makan?jangan cakap yeobo masak like wow"Jimin mengangguk tanda betul.
"Wow baby harap baby tak salah dengar"Y/N sengaja ketawa mengusik Jimin seperti tidak menyangka Jimin akan masak for breakfast.
"Selain yoebo penyebab kepada wujudnya dua orang yang dalam perut tu,yeobo pun reti masak tau"Y/N ketawa sekali lagi membuatkan Jimin mencubit pipi Y/N.
"Okay semua barang dah bawa ke?"Y/N memeriksa semula barang-barang di bonet kereta.
"Dahhh lets go!"
Skip time
Sampai sahaja di rumah ibu bapa Jimin,kelihatan ibu bapanya serta adiknya sudahpun menunggu kepulangan Jimin dan Y/N di depan pintu.
"Omma sihat?appa sihat?"Y/N bertanya sambil memeluk erat ibu mertuanya itu.
"Sihat, aigoo agaknya anak menantu omma ni duduk dekat hutan amazon ke apa susah sangat nak jumpa jalan balik sini"Jimin dan Y/N ketawa kecil mendengar celoteh ibunya.
"Omma kalau dekat hutan amazon tak delah hyung dengan noona balik sini omma"Adiknya,Hyun sengaja mengusik ibunya pula.
"Ehh sudahlah kamu,dahlah jom masuk,hyun tolong bawa masuk bag-ii tu ya"Hyun mengangguk patuh.
Malam hari...
"Omma buat apa tu?"Y/N menjenguk ibunya yang sedang duduk selesa di balkoni rumahnya.
"Tak ada apalah saja je ambil angin malam"Y/N akhirnya duduk menemani ibunya di sebelah.
Sedang rancak Y/N dan ibu mertuanya berbual,Jimin serta appanya pula datang sertai mereka berdua.
"Seronok berbual ye"Tegur appa Jimin yang datang menyertai mereka.
"Mestilah appa,omma kalau bersembang dengan Y/N macam tak jumpa setahun je "Mereka anak beranak ketawa kecil.
"Ommoni anak ommoni tu jeles sebenarnya sebab tak dapat nak manja-ii macam dulu yelah dah besar kan"Kali ini Y/N dan ibu mertuanya pula mengusik Jimin.
Sedang mereka seronok berbual tiba tiba Y/N mengerang kesakitan.
"Omma!sakitnya!"Jimin yang melihat keadaan itu terus bangun dan pergi ke sisi Y/N.
"Omo!omma nak buat apa?aduh!takkan sekarang nak keluarnya"Jimin agak ketara kelihatan kelam kabut kerana tidak tahu ingin berbuat apa.
"Kamu ni pun apa lagi angkatnya bini kamu tu pergi hospital,biar appa sediakan kereta"Jimin tanpa teragak-agak mengangkat Y/N dengan bridal style dan bergegas ke luar dari situ.
Di hospital
"Arghhhh!"Jimin mengenggam erat tangan Y/N yang sedang berusaha untuk melahirkan baby mereka.
Setelah beberapa minit mencuba akhirnya kedengaranlah tangisan baby pertama mereka.
Muka Jimin cukup lega apabila melihat muka suci babynya itu selamat dilahirkan.
Namun,apabila tiba masa untuk baby keduanya dilahirkan Y/N kelihatan sangat lemah dan doktor memberitahu Jimin yang kelahiran baby kedua ini mungkin akan memudaratkan Y/N.
"Tak pe doktor saya boleh"Jimin mengenggam erat tangan Y/N membuatkan air matanya jatuh ke pipi.
Y/N meneruskan perjuangan melahirkan baby keduanya.
"Comelnya anak appa ni sebijik macam omma dia"Sejak lahirnya twins Jimin,dia tidak henti-ii melihat kedua-duanya dengan rasa sangat bersyukur.
"Omma terharu dengan Y/N sebab dia sanggup ketepikan dirinya demi melahirkan dua orang insan comel ini"Omma Jimin melihat Jimin tersenyum.
"Ye omma...Jimin takkan lupakan semua ini"Jimin mengucup dahi anak kembar pertamanya yang diberi nama Park Daniel manakala adiknya bernama Park Danny.
*Hope ur guys enjoy this and to those who requested an imagine im truly sorry for not done it yet but maybe tomorrow i will publish it bcs im really busy lately so hope u can wait >_<
YOU ARE READING
BTS IMAGINES[Malay Ver]
Hayran KurguIts not a crime for you to imagine anything you want as long as you're happy 🎖️24 #Imagines 🎖️2 #relationships *my dm is open anytime so feel free to request any imagine you want from me * stories yang dah dipublish dahulu mungkin agak cringe...