I Give Up - Park Jimin

1.1K 59 0
                                    

"Oppa.....i give up"Y/N memandang muka Jimin dengan sedih.

"Chagiya..what are u talking about?give up apa ni?!"Jimin segera bangun dari sofa lalu memeluk Y/N.

Y/N melepaskan pelukan Jimin.Jimin tergamam.

"Let me go....chagi dah tak tahan hidup macam ni...please.."Y/N tiba-tiba menangis.

"But chagi....oppa ada buat salah ke?please forgive me.."Jimin cuba memujuk Y/N.

"No oppa....but chagi tak sanggup teruskan hubungan kita yang banyak orang tak suka"Y/N terduduk dan menangis.

"Chagiya...please!jangan macam ni...mana chagi oppa yang oppa dulu kenal yang sentiasa sabar?please....don't be like this"Jimin merayu-rayu kepada Y/N.Dia tidak sanggup berpisah dengan Y/N setelah 2 tahun mereka bersama.

"Oppa...im sorry but im give up...im really sorry but ini keputusan chagi....please respect my decision.."Y/N memeluk Jimin buat kali terakhir.

"Chagiyaa!please!i don't want to lose u...please...please chagiya!..im begging u!please...we can solve it!please..."Jimin merayu-rayu dengan matanya yang sudah merah kerana menangis.Dia melutut di hadapan Y/N.

"Im sorry oppa...."Y/N cuba mengelak untuk eye contact dengan Jimin.Dia tidak sanggup melihat Jimin sedih namun dia terpaksa.

"No u not!u still love me right?!i love u so much chagiya!please...u are the one for me..."Jimin memegang kedua-dua belah tangan Y/N.

"Yes i love u so much but i can't bear it anymore!chagi sakit sangat bila semua orang sentiasa talk bad about us....it hurt me oppa...ik u hurt too..."Y/N menangis sepuas hati.

"Ik but please kita boleh selamatkan relationship ni....oppa tak nak kehilangan chagi...please!please!please!i love u so much!im nothing without u...please..."Jimin cuba sedaya upaya dia untuk selamatkan perhubungan mereka.Dia sangat cintakan Y/N.

"Chagiya....im here,we will through it together ok?please...u love me right?"Jimin bangun lalu memeluk semula Y/N.
Y/N terus menangis.

"Oppaa....im sorry....im so stupid!i love u so much oppa...sorry again.."

"Its ok...dah jangan nangis dah,ik chagi dah terlalu banyak bersabar...oppa akan cuba untuk pertahankan hubungan kita...u too precious for me chagi..."Jimin mencium dahi Y/N.

"Thank you oppa...i will try too...."Y/N memeluk Jimin erat.

"I love u"

"I love u too"







*imagine kali ni sedih bcs im almost give up but nah...its always the same thing that hurt me...enjoy....

BTS IMAGINES[Malay Ver]Where stories live. Discover now