Jin's Birthday!

564 22 0
                                    

Happy birthday Jin oppa!Tbh saya nak buat semalam tapi tak sempat sebab banyak benda nak buat dan sekarang baru boleh buat.

Btw,ingat tak isu pasal Jin yang condom tu?okay saya tak nak ungkit dan ingat pun pasal hal tu tapi bila saya teringat balik,saya kesian sangat dekat Jin sebab lepas hal tu semua bash dia and i know what he feels tapi biarlah hal tu pun dah lepas.

Tbh Jin tak banyak orang beri perhatian maybe sebab lepas isu tu and saya mengaku saya pun tak suka Jin dulu tapi bukan sebab hal dia tapi sebab saya tak da feel dekat dia but now saya sedar yang Jin sangat2 sayangkan bts dan dialah yang selalu jaga bts.Well dia memang jalankan tugas dia sebagai hyung dalam bts.

Army patutnya beri perhatian juga dekat dia sebab tanpa dia mungkin tak da sapa dapat jaga member bts macam dia jaga.Tbh tanpa suara dia,vocal line mungkin tak lengkap dan susah nak cari sesiapa yang suara macam dia tbh for me.

Apa yang saya nak cakap is kita patut hargai Jin bukan sebab dia jaga bts jer tapi sebab dia pun berhak dapat perhatian macam member lain dan we should appreciated his beautiful voice.

Dia juga cuba sedaya upaya nak dekatkan dengan member bts yang lagi muda dari dia bcs dia tak nak member bts rasa yang dia hyung so dia tak nak lah layan perangai2 maknae yang macam2 tu.Even member bts perangai depa gila2 tapi dia tak kisah dan dia pun join sekali gila2 hahah.

I hope ARMY sedar yang kita pun patut hargai Jin.I hope Jin akan terus jaga bts dan diri dia juga dan ARMY akan sentiasa sokong dia dan bts.

Saengil chukahae Jin oppa!We ARMY will always be with you.Hes already 24 years old this year.





*so thats my letter for Jin hahha not letter actually but its like confession emm maybe?so tunggu for my next imagine,sorry bcs u guys have to wait for long time...

BTS IMAGINES[Malay Ver]Where stories live. Discover now