"Chagiya im here,where are you?"Jimin memanggil-manggil kekasihnya di ruang tamu,namun tiada.
Jimin naik ke tingkat atas untuk mencari Yerin,girlfriendnya di bilik.
"Aik,pintu terbuka?ni mesti dia ada ni heheh"Jimin menolak pintu sedikit dan masuk ke dalam.
Alangkah terkejutnya Jimin melihat seorang lelaki sedang tidur di sebelah Yerin dan kedua-duanya tidak memakai baju kerana bertaburan pakaian di atas lantai di bilik itu.
"Hey!!kau bangun sekarang!!kau siapa hah?!!kau bangun!!"Jimin tidak mampu lagi menahan marahnya lalu dia terus menumbuk muka lelaki itu sehingga terjatuh ke lantai.Yerin hanya jerit dan terkejut melihat Jimin yang bukan seperti biasa.
"Oppa i can explain this please stop...opp.."Jimin menepis tangan Yerin dengan kasar.Dia tidak sangka Yerin sanggup berbuat begini.
"Hei!!we are over!!don't ever find me again!i hate u!!"Jimin menghempas pintu bilik sebelum berlalu pergi.
Di rumah...
"Jimin ahh,hyung dah balik ni..jom makan"Suga,abang kandung Jimin dan sangat sayangkan Jimin sehingga sanggup melakukan apa sahaja asalkan adiknya itu bahagia."Mana budak ni?orang panggil tak dengar ke..aihh ni mesti tidur ni"Suga meletakkan pizza yang dibelinya di atas meja dan menaiki tangga untuk ke bilik Jimin.
"Ehh dia tak tidur?"Tiba-tiba Suga terdengar bunyi air melimpah di bilik air.
"Jimin!what u doing!!are u crazy?!!"Suga segera menarik Jimin yang cuba untuk melemaskan dirinya di dalam tab mandi.
"Hey Jimin!!kenapa ni?!please kau jangan buat kerja gila macam ni!kau dah kenapa!damn!"Suga segera mengambil tuala dan menutup badan Jimin yang kesejukan.
"Hyung...please just let me die,i don't want to live anymore!ahhhh!!"Jimin meronta-ronta sehingga Suga terjatuh dan kepalanya terhantuk ke dinding.
"Hyung!hyung!omg!im sorry hyung!"Jimin menggelabah apabila Suga tidak sedarkan diri dan Jimin terlihat kepala Suga berdarah.
Jimin segera menelefon ambulans.
2 month later..
"Suga!Suga!are u awake?!doktor!doktor!"Y/N berlari menuju ke luar untuk memanggil doktor."Doktor dia ok ke?"Y/N bertanya kepada doktor yang baru selesai check keadaan Suga.
"Wah!Suga memang seorang yang kuat,saya tak sangka dia akan sedar secepat ini,kalau keadaan dia bertambah baik dia sudah boleh keluar wad minggu depan"Jelas kelihatan muka kegembiraan Y/N apabila doktor berkata begitu.
"Betul ke doktor?!terima kasih doktor!terima kasih"
"Sama-sama,baiklah saya minta diri dulu"Y/N menghantar doktor sehingga ke depan pintu.
"I have to call Jimin"Y/N mengambil telefonnya dan mencari nombor Jimin lalu menelefonnya.
"Hello?Jimin ahh Suga dah sedar!datang cepat tau!"
"Betul?Suga hyung dah sedar?!okay Jimin datang"
"Hyung!thanks god hyung dah sedar!u know how i miss u?"Jimin hampir menangis namun dia tahan.
"I know Jimin,thanks Y/N sebab jaga Jimin for me time saya tak sedar,thanks a lot"Suga sangat bersyukur dia mempunyai girlfriendnya yang sangat memahaminya.
"Its okay oppa semua dah selesai and now Y/N nak oppa kuat sebab kalau keadaan oppa dah okay minggu depan oppa boleh keluar wad"
"Yes hyung,hyung Jimin minta maaf for everything,its all my fault"Jimin berasa kesal dengan sikapnya.
"Jimin dah tak payah ingat perkara yang dah lepas,now hyung dah sedar so we can live happily together okay?"Suga memeluk Jimin.Y/N gembira melihat Suga dan Jimin begitu.
"I love u guys!"
*done for yoonmin...sorry sebab ambil masa lama nak update and sorry bcs its bored nahh idh idea hahhah btw enjoy
YOU ARE READING
BTS IMAGINES[Malay Ver]
FanfictionIts not a crime for you to imagine anything you want as long as you're happy 🎖️24 #Imagines 🎖️2 #relationships *my dm is open anytime so feel free to request any imagine you want from me * stories yang dah dipublish dahulu mungkin agak cringe...