"Ahh penatnya...seharian berjalan aduh sakit kaki aku haihh..."Nadz mengeluh setelah dia masuk ke bilik hotelnya.
Nadz dan keluarganya pergi bercuti di Pahang namun Jungkook tidak dapat pergi bersama kerana sibuk dengan schedulenya.
Nadz mengeluarkan tualanya dari bag dan terus ke bilik air untuk mandi.
Beberapa minit kemudian Nadz keluar dengan keadaan yang masih bertuala.
Belum sempat Nadz memakai baju tiba-tiba telefonnya berbunyi.
"Lah sapa pula call ni"Nadz meletak bajunya di atas katil dan terus mencapai telefonnya yang berada di atas meja.
"Hello?"
"Akak,kita tak jadi keluar malam ni sebab ayah kamu tu dah penat sangat katanya"Nadz mengeluh apabila Ibunya berkata begitu.
"Lahh kata nak pergi makan?emmm tak pe lah esok jelah,ibu ayah pergilah rehat selamat malam"
"Okay jangan tidur lambat esok banyak tempat kita nak pergi,okay ibu letak telefon"Nadz meletakkan telefon.
"Emm dahlah lapar ni,baru pukul 10 huaaa....dahlah papa tak da aihhh"Nadz meletakkan telefonnya dan dia menuju ke katil untuk mengambil bajunya sebelum sempat dia menoleh ke belakang tiba-tiba mulutnya ditutup dengan tangan seseorang sambil memeluknya dari belakang.
Nadz terkejut namun dia hanya mampu berdiri tegak seperti tiang kerana dia takut dirinya diapa apakan.
Jantung Nadz berdegup laju kerana badannya hanya dibaluti dengan tuala dan lelaki itu masih memeluknya.
"Babe are u scared?"Suara lelaki itu menyebabkan mata Nadz terbuka besar.Dia seperti kenal akan suara itu.
"Papa is that you?please jangan buat macam ni"Nadz seperti mahu menangis kerana takut.
Lelaki itu terus melepaskan pelukannya dan berdiri menghadap Nadz.
"Ahh mama im sorry,papa just main-main tadi,please jangan nangis"Jungkook menggelabah kerana Nadz masih tidak memberikan apa-apa reaksi.
Tiba-tiba Nadz gelak.Jungkook terkejut.
"Mama ok ke ni?kenapa tiba-tiba gelak?"Nadz mendonggakkan kepalanya dan terus mentertawakan Jungkook apabila melihat muka Jungkook yang pucat seperti ternampak hantu.
"Hahahahah papa terkena...tulah nak kenakan orang diri sendiri terkena balik hahhaha"Jungkook mengetap bibir dengan geram.
"Ishh ohh nak kenakan papa ye?mari sini heheheh.."Jungkook memandang Nadz dengan tersenyum sebelum dia mendekati Nadz sehingga Nadz hampir terlanggar bagnya namun Jungkook menendang bag itu ke tepi.
"Ishh papa!dahlah datang senyap-senyap lepastu nak takutkan mama pula"Nadz menolak nolak Jungkook sehingga ke atas katil.
"Wow!u looks so sexy"Nadz hanya tersengih memandang Jungkook.Tidak berkelip mata Jungkook melihat Nadz.
"Yahh!pervert!aishh dahlah mama nak pakai baju,duduk situ diam-diam!"Jungkook hanya mengangguk seperti budak kecil yang dimarahi ibunya.
Jungkook membelek-belek telefonnya sehinggalah dia terdengar pintu bilik air dibuka.
Jungkook terus mencampak telefonnya ke atas katil lalu bangun dan mengangkat Nadz (bridal style) lalu membaringkannya di katil.
"Mama nampak sangat cantik malam ni emmm"Nadz hanya tertunduk apabila Jungkook memujinya.
"Papa i miss u"
"Awww..i miss u too mama..mama ngantuk?kalau ngantuk jomlah tidur"Jungkook menarik Nadz ke dalam pelukannya.Nadz berasa sangat selesa dapat memeluk Jungkook kerana sudah 3 hari mereka tidak berjumpa.
"I love u papa,goodnight"
"I love u too goodnight babe"
*enjoy~
YOU ARE READING
BTS IMAGINES[Malay Ver]
FanfictionIts not a crime for you to imagine anything you want as long as you're happy 🎖️24 #Imagines 🎖️2 #relationships *my dm is open anytime so feel free to request any imagine you want from me * stories yang dah dipublish dahulu mungkin agak cringe...