Seperti biasa ying bangun di awal pagi untuk sediakan sarapan pagi.Pagi ini ying sediakan makanan kegemaran suaminya iaitu Nasi Lemak.........
Ying dan suaminya,Namjoon sudah berkahwin selama setahun namun sehingga kini mereka tidak mempunyai anak kerana ying belum bersedia untuk "melakukan"nya.Namun,Namjoon tidak memaksa ying malah dia sabar menunggu sehingga ying bersedia.
Ying mengejut Namjoon.
"Yeobo,bangunlah dah pagi ni,nanti kan yeobo nak pegi studio,nanti lambat pula""dah pagi ker?ala..ngantuklah chagi,bagi lah abg tidur 5 minit lagi..or chagi join oppa tidur nak?*wink*"
"ish!mengada lah oppa ni,cepatlah bangun,chagi dah masakkan makanan favourite abg"
"oh really??heheh ok oppa bangun sekarang!"
"Cehh,dengar orang masakkan makanan fav dia terus bangun" Ying berkata sendirian sambil tersengih dengan perlakuan suaminya yang tersayang itu.
"Chagi,harini kita spend time together nak?lagipun oppa pegi studio kejap jer..Kita pun dah lama tak spend time sama-sama sebab abg sibuk kann?"
"Boleh juga lagipun oppa tu sibuk sangat sampai takde masa nak date dengan chagi"Ying membuat muka sedih namun namjoon tergelak kecil melihat muka isterinya yang comel itu....
Mereka bercadang untuk pergi bercuti di Sabah selama 7 hari 6 malam.Mereka berangkat ke Sabah setelah Namjoon balik daripada studionya di Big Hit.
Sesampai di Sabah mereka check in hotel yang telah mereka cari.
"Chagi nak jalan-jalan ker nak tidur dulu,yerlah kan dah penat naik flight tadi"
"chagi ok jer,oppa tak penat ker?"
"Oppa pun ok jer,jomlah siap lepas tu kita pergi pantai"
"ok,tunggu chagi nak siap"
Mereka pun berjalan-jalan di tepi pantai sambil berpegangan tangan.Mereka seronok bermain air bersama.
"Chagiya..."
"nae,why yeobo?"
"You know that i love you so much right?"
" of course i know yeobo,why suddenly?"
Ying tahu Namjoon mesti kecewa dengan dirinya kerana Namjoon sangat inginkan anak..
"i don't want to push you but i really want a son or a daughter"
"hmm...im sorry yeobo bcs of me you have to wait for so long,chagi akan cuba untuk ready ok?"
"Its ok chagiya,abg tak paksa chagi,nanti bila chagi dah ready bagi tahu abg tau"
"emm..nae yeobo".....
Mereka pun baring di tepi pantai sambil menikmati pemandangan matahari terbenam yang cukup indah....Hari semakin gelap....
Mereka bercadang untuk berjalan-jalan di sekitar hotel yang mereka sudah check in.Mereka singgah makan di sebuah restoran di tepi laut.
Sewaktu makan,Namjoon bangun dan secara tiba-tiba dia mencium Ying.Ying sangat terkejut dan malu.
"oppa!kenapa cium chagi?"
"Mianhae but dekat mulut chagi comot tu oppa cium" Namjoon tergelak kecil sambil buat wink kepada Ying,dia tahu Ying malu sebab muka isterinya itu blushing selepas dia menciumnya..
"ish!oppa ni tisu kan ada,but oppa ni sweet sangat lah,chagi dah blush dah ni heheh"
"hahah oppa memang sweet baru tahu ker?kalau nak lagi sweet oppa boleh bagi *devil smile"Ying memukul tangan Namjoon kerana dia tahu apa maksud suaminya itu,Namjoon tergelak melihat telatah Ying...
Selesai berjalan-jalan,mereka pun balik ke hotel mereka kerana penat berjalan.
Di bilik
"Oppa,chagi nak bagi sesuatu ni""apa dia?"
"tutup mata dulu"
"kenapa nak tutup mata pula?ni lagi rasa tak sabar ni"
"aishh!tutuplah mata dulu baru lah dapat"
"yelah" Namjoon menutup matanya seperti yang disuruh oleh Ying........
"Ok,oppa dah boleh buka mata sekarang"
"aduh,lama betul baru boleh buka mata ni"
Mata Namjoon terbeliak melihat Ying yang berpakaian sungguh menggodanya."omg!!ini isteri oppa ker?"
"Yelah,takkanlah mak cik cleaner dekat tandas pula" Namjoon tergelak mendengar Ying berkata.
"hahaah lawaklah chagi ni,btw,apa bende yang chagi nak bagi oppa?"Namjoon sengaja bertanya walaupun dia tahu apa yang isterinya ingin bagi kepadanya.
"ish!oppa ni saja jer kan,tak pelah kalau tak nak chagi pun tak nak bagi" Ying membuat muka marah kerana Namjoon seperti tidak tahu apa yang ingin dia beri kepadanya..
"alolo,merajuk lah pulak baby oppa sorang ni,mari sini oppa pujuk" Namjoon lantas bangun dari katil dan memeluk Ying dari belakang....
Namjoon membisik di telinga Ying,"chagi betul dah ready ker?oppa tak nak paksa chagi buat bende yang chagi tak ready lagi"
"tak pe oppa,chagi rasa chagi dah ready sebab inikan tanggungjawab chagi sebagai isteri so,im ready now!"
"kalau macam tu,jomlah kita mulakan *wink"
"oppa ni tak sabar betullah,apa kata oppa tutup dulu lampu,malulah chagi"
"oh yer,lupa pula heehe"Maka lampu pun ditutup.........
*heheh imagine namjoon byuntae sikit but i hope awak suka ying khas untuk ying...btw,sesiapa yang nak imagine,komen jer and saya akan cuba buat ok?keep voting
*btw,ying tu kawan saya a.k.a my bae
YOU ARE READING
BTS IMAGINES[Malay Ver]
FanfictionIts not a crime for you to imagine anything you want as long as you're happy 🎖️24 #Imagines 🎖️2 #relationships *my dm is open anytime so feel free to request any imagine you want from me * stories yang dah dipublish dahulu mungkin agak cringe...