Pagi ini Nadz bangun awal dan bersiap-siap untuk ke sekolah.Hari ini ialah Hari Sukan Rps dan Nadz melibatkan diri dalam tarian pembukaan bagi menyambut kedatangan tetamu kehormat.....
Sesampai di sekolah,Nadz menuju ke belakang pentas tiba-tiba telefonnya berbunyi menandakan mesej masuk.....
Nadz tersenyum sendirian kerana Jungkook yang menghantar mesej kepadanya.....mesej berbunyi begini..Jungkook:chagiya..dah sampai sekolah ke?btw,goodluck untuk menari nanti ok?nanti oppa datang support chagiya
Nadz:dah sampai dah,thanks oppa but tak perlulah susah-susah datang sebab oppa kan sibuk nanti ganggu pula schedule oppa
Jungkook:aigoo...tak pelah,lagipun hari ini oppa tak de schedule so bolehlah oppa pergi tengok chagiya...
Nadz:oh kalau macam tu lagi bertambah sayanglah chagi kat oppa hehee
Jungkook:oh,kalau oppa tak datang tak sayanglah yer?tak pelah tak nak datanglah...
Nadz:ala...janganlah merajuk oppa,tak lah oppa,oppa datang ke tak ke chagi tetap sayang oppa forever tau...
Jungkook:ala janganlah cakap macam tu blushing oppa nanti hahah
Nadz:apelah oppa nii,patutnya chagi yang blushing hahah
Jungkook:ala chagi ni macam tak tahu je yang oppa ni kan pemalu orangnya...
Nadz:hahha ye chagi tahu,ok lah oppa chagi nak siap ni nanti nak start dah pembukaan
Jungkook:pembukaan ape tu?*wink haha
Nadz:nak kena oppa nii,tunggulah oppa datang nanti siap chagi kenakan...dah lah bye oppa see u soon.
Jungkook:hahaa oppa tak cakap ape pun..ok bye chagi
Nadz pun berlalu masuk ke belakang pentas untuk bersiap......Selepas habis pembukaan majlis,Nadz mencari-cari jungkook sebab jungkook janji untuk bawa dia pergi makan.Tiba-tiba mata Nadz ditutup dan Nadz tahu itu sudah pasti Jungkook....
"Oppa,i know its you hahah"
"aishh...baru ingat nak terkejut kan chagiya..hmm...."
"ala oppa,janganlah merajuk..ala comel comel *aegyo"
"yahh....hahaa oppa memang tak sempat nak merajuk sebab chagi oppa ni pandai betul pujuknya haha"
"hahah biasalah chagi oppa kann hehee"
"tahu tak pe,jomlah kita pergi makan oppa dah lapar nii" Jungkook memegang perutnya yang lapar itu sambil membuat aegyo.
"oppa ni sentiasa lapar je,tak pernah tak lapar mana tak gemok hahah"
"eleh biarlah,gemuk-gemuk pun ada juga orang suka kat kita hehhe"
"sapalah yang suka tu kan,kesian orang tu sebab dapat bf chubby hahah"
"chubby chubby pun comel ape,kann kann *wink"Jungkook mendekati Nadz sehingga ke mukanya. Pipi Nadz mula blushing kerana dia malu apabila Jungkook mendekati mukanya.Nadz menolak Jungkook perlahan.
"yahhh!oppa ni kan!!tumbuk baru tahu"Nadz berlalu pergi meninggalkan Jungkook yang tergelak kecil apabila kesayangannya memarahi dirinya,dia merasakan Nadz comel apabila dia marah..........
Jungkook dan Nadz sudah sampai ke destinasi mereka iaitu Mcd.Jungkook memang sukakan Mcd dan dia selalu membawa Nadz makan di sana.Mereka mengambil tempat duduk yang selalu mereka duduk.
"oppa pergi order dulu yer,chagi duduk sini diam diam tau jangan lari pula haha"
"yelah oppa ku yang tersayang"Nadz tergelak kecil apabila Jungkook berkata demikian.
Jungkook berjalan ke arah meja Nadz sambil membawa makanan yang dia sudah order.
Semasa mereka makan,Jungkook mendekati Nadz dan membuka mulutnya.Nadz tahu Jungkook mahu dia menyuapnya,Nadz pun menyuapkan makanan ke mulutnya.
Jungkook ingin menyuap makanan ke mulut Nadz namun Nadz seperti malu malu tetapi Jungkook tetap menyuapkan makanan ke mulutnya..Jungkook perasan pipi Nadz blush..
"hahah chagi ni comellah bila blush,oppa rasa nak cubit jer"
"ishh oppa ni saja je,malu chagi"
"heheh alolo comel dia"Jungkook mencubit pipi Nadz.Nadz memukul perlahan tangan Jungkook.....
Mereka pun makan dengan mesranya.......
*fyi,Nadz tu kawan saya a.k.a kookie a.k.a my bae hahah anyone yang nak imagine sila komen yer imagine
jungkook pendek jer sorry kookie
YOU ARE READING
BTS IMAGINES[Malay Ver]
FanficIts not a crime for you to imagine anything you want as long as you're happy 🎖️24 #Imagines 🎖️2 #relationships *my dm is open anytime so feel free to request any imagine you want from me * stories yang dah dipublish dahulu mungkin agak cringe...