"Emm chagiya...kita belum decide lagikan nak honeymoon dekat mana?"Jin memegang tangan Y/N.
"A'ah kan...emm oppa nak pergi mana?chagi tak terfikir..hah!kita pergi Penang nak?!heheh Penang best oppa!"Y/N terus teruja apabila bercakap pasal Penang iaitu negeri kesukaannya.
"Penang?dekat mana tu?jauh tak?bla bla bla..."Jin bertanya pelbagai soalan kepada Y/N menyebabkan Y/N pening mendengarnya.
"Dah dah...ish oppa ni banyak tanya,why don't we just ask Mr.Google right?for me Penang best sebab ada laut,makanan dan macam-macam lah"Y/N secara tidak langsung menceritakan keseluruhan pasal negeri itu kepada Jin.
Jin gelak."oppa kenapa gelak?lawak ke?"
"Tak delah,chagi rupanya Mr.Google tu hahah"Y/N pun tergelak sekali apabila dia tersedar yang dia baru sahaja bercakap panjang lebar pasal Penang.Skip*
Tiba di Penang.............
"Wah!pandai chagi pilih bilik kita ye?"Jin terpukau melihat pemandangan di biliknya yang menampakkan laut yang sangat mententeramkan hati apabila melihatnya.
"Well..cantik kan oppa?I wish our marriage will be like this sea where always stay as a sea even ombak membadai nothing change it"Jin dan Y/N menikmati pemandangan yang indah itu kebetulan pula matahari sedang terbenam.Jin memeluk Y/N erat dari belakang.
Skip*
Jin menunggu Y/N yang sedang make-up kerana mereka bercadang ingin makan di luar.
"Chagiya cepatlah...lamanya makeup..haihh payah tunggu perempuan ni"Jin merungut sambil dia baring di katil.
"Ish!oppa ni cuba sabar sikit..dah nak siap ni.."Y/N menjeling Jin.Jin memang seorang yang tidak sabar sikit.
"Dah jom!"Mereka pun berlalu keluar dari hotel dan menuju ke destinasi mereka dengan menaiki kereta.
Skip*
"Wah!sedapnya!tak sangka ada makanan sesedap ni hahah"Jin seperti orang kelaparan apabila Y/N membawanya makan di tempat yang terkenal di Penang.
"Kalau oppa nak tahu dekat Penang ni terkenal dengan rojak,char kuey tiau,cendol dan laksa but dekat sini yang paling sedap makanan dia!"
"Oh..patutlah banyak gila orang.."Mereka pun menikmati makanan itu sepuasnya.
Selesai makan,Y/N membawa Jin berjalan-jalan di Padang Kota untuk mengambil angin laut yang menyejukkan itu.
Mereka decide untuk duduk di bangku yang tidak terdedah dengan orang ramai."Oppa..why did u married me?"
"Wae suddenly?"
"Just because.."
"Emm...okay..bcs i can see chagi can be mother for our children in the future and bcs u are the one for me"Jin mencium dahi Y/N.
"Emm...thank you oppa..saranghae"
Skip*
Di bilik hotel....
"Oppa pergilah mandi tadi dah berpeluh-peluh jalan semua"Y/N mencapai tuala lalu memberinya kepada Jin yang sudah baring terlentang atas katil.
"Chagiya..chagi...chagiya....oppa laparlah.."Jin bangun lalu duduk di sudut katil dengan membuat mukanya yang seakan comel itu.
"Hah?lapar?biar betul..tadi kan dah makan.."Y/N terkejut kerana tangannya tiba-tiba ditarik lalu dia terbaring atas katil dengan Jin di atasnya.Y/N dan Jin berpandangan agak lama.
"I want to 'eat' u babe"Jin smirks.Y/N menutup mukanya yang sudahpun mula merah kerana dia faham apa yang Jin maksudkan.
"Emm let me take a bath first ok?then...emm do whatever u want..."
"Okay!"tiba-tiba Jin menarik pinggang Y/N perlahan sehingga Y/N terduduk atas ribanya lalu membisik ke telinga Y/N "i wait for you"Y/N dengan segera berlari anak menuju masuk ke bilik air.Jin tertawa melihat Y/N.Sementara menunggu Y/N,Jin mencapai telefon pintarnya di atas meja bersebelahan dengan katilnya.
Jin tersenyum sendirian melihat gambar-gambar Y/N yang mencuit hati.Mulalah dia membayangkan macam-macam apabila melihat gambar isterinya itu.
*sorry for late update bcs of final exam erghh....wait for next imagine ok?maybe lepas exam or nah just wait ok?enjoy~
YOU ARE READING
BTS IMAGINES[Malay Ver]
FanfictionIts not a crime for you to imagine anything you want as long as you're happy 🎖️24 #Imagines 🎖️2 #relationships *my dm is open anytime so feel free to request any imagine you want from me * stories yang dah dipublish dahulu mungkin agak cringe...