Dedicated to my_blackwolf94
"arghh penatnya!"mengeluh Aira yang baru sahaja pulang dari sekolah.Aira segera masuk ke biliknya.
Aira membuka pintu biliknya dan mulutnya ternganga apabila melihat biliknya yang penuh dengan hiasan yang sangat cantik."Wahh!!cantiknya!"Aira terpegun melihat dekorasi di biliknya itu.Tiba-tiba Aira terasa seseorang memeluknya dari belakang.
"Cantik tak?oppa buat ni untuk chagiya"rupanya Jungkook yang memeluknya.Aira tertunduk malu.
"Cantik!aira suka sangat!"kata aira riang.
"Baguslah kalau chagiya suka,nanti kita decorate sama-sama untuk bilik lain ok?"kata jungkook sambil membelai-belai muka Aira.
"Ok oppa!"Aira memeluk erat Jungkook.
"Chagiya....emm oppa terbau somethinglah"Jungkook sengaja menghidu-hidu di badan Aira.
"Eeee oppa apa nii!hidu-hidu pula"Aira menolak Jungkook.
"Taulah Aira yang busuk kan?Tak pe bagi Aira mandi dulu lepas tu mesti wangi!""Mandi?apa kata mandi sama-sama nak?*winks"Jungkook membuat muka comelnya.
'Ish!!oppa nii!!nak kena ehh?pergi mandi sorang!"Aira segera mengambil tualanya dan masuk ke bilik air.
"Nanti habis mandi turun makan tau!"Jungkook memberitahu Aira yang sudahpun masuk ke bilik air.
Di dapur....
"Wahh!nampak sedap"Aira seperti rambang mata melihat makanan yang Jungkook sediakan untuknya."Mehh sini duduk dulu,baru tahu sedap ke tak"Jungkook menarik kerusi bagi mendudukkan Aira.
Jungkook menyuap Aira."wah!sedaplah oppa!pandai oppa masak"kata Aira.
"Well...kalau sedap makan banyak-banyak yer"Jungkook berasa gembira Aira suka akan masakannya.
"Oppa..do you love me?"Jungkook berasa hairan mendengar pertanyaan Aira.
"Wae?of course chagiya...kalau tak dah lama oppa tinggalkan chagiya lepas tu pergi cari orang lain"kata Jungkook sambil memandang Aira yang mengetap bibir apabila dia berkata begitu.
"Yelah...Aira percaya,beranilah cari orang lain"Aira memberi amaran kepada Jungkook.
"Tak da...Aira seorang je oppa sayang ok?"Jungkook mencium dahi Aira.
Aira tersenyum riang mendengar jawapan Jungkook itu.
*for aira,sorry sebab imagine ni boring and sorry sebab lambat..enjoy
YOU ARE READING
BTS IMAGINES[Malay Ver]
FanfictionIts not a crime for you to imagine anything you want as long as you're happy 🎖️24 #Imagines 🎖️2 #relationships *my dm is open anytime so feel free to request any imagine you want from me * stories yang dah dipublish dahulu mungkin agak cringe...