Her picture - Taehyung

317 12 0
                                    


*click*

*click*

*click*

*click*

"Oit!Tae dahlah tu jom makan"

"Okay!"

"Esook kitaa nka bauta apa?"Walaupun mulutnya penuh dengan makanan,Jungkook tetap mahu bertanya.

"Hah?apa kookie cakap?"Namjoon dan yang lain turut tidak faham bahasa apa yang Jungkook gunakan.

"ESOK KITA NAK BUAT APA?"Jimin ketawa apabila Jungkook bercakap dengan betul-ii JELAS supaya mereka semua faham soalannya.

"Ohh esok kita pergi rumah Jimin?"Suga mencadangkan.

"Boleh juga,lagipun rindulah masakan omma Jimin hurmm sedapnya"Jhope membayangkan masakan omma Jimin yang boleh membuatkannya hampir terliur.

"Okay deal"Semua setuju untuk ke Busan esok.

Keesokannya,mereka menuju ke Busan dengan kereta dan Jin pemandunya.

Setelah beberapa jam terperap di dalam kereta,Jin berhenti seketika untuk berehat di perhentian di highway.

"Hyung dah sampai ke?"Jimin menonyoh-nonyoh matanya yang kabur tidak nampak kerana baru bangun dari tidur.

"Dah nak sampai tapi kita berhenti rest kejap,siapa nak ikut turunlah"Jimin mengejutkan yang lain.

"Kookie bangunlah"Tiada respon.

"Tae bangunlah"Taehyung yang separa sedar hanya mengangguk.

"Hyung nak ikut tak?"Jhope yang sedang menangkap gambar Namjoon sedang tidur mengangguk.

Jimin,Jin,Taehyung dan Jhope turun untuk mengisi perut mereka yang sudah kebulur itu.

"Tengok ni,hahahha ni kalau post dekat twitter ni confirm jadi meme baru"Jhope menunjukkan gambar Namjoon yang hilarious kelakarnya yang ditangkap waktu Namjoon sedang tidur.

"Omg hahahha"Mereka bertiga ketawa tanpa henti menyebabkan orang di sekeliling mereka memandang mereka dengan pelik.

Taehyung bersama kamera kesayangannya berjalan seketika di sekitar tempat perhentian tersebut dan kebetulan pemandangan gunung ganang yang cantik menarik perhatian Taehyung.

*click*

*click*

*click*

"Yahh!"Seorang perempuan tiba-tiba menerpa Taehyung menyebabkan dia berhenti menangkap gambar.

"Sorry?"Taehyung menjadi hairan.

"Awak ingat saya tak nampak ke awak curi-curi tangkap gambar saya?"Perempuan berambut perang itu mula berang.

Y/N Pov

"Awak ingat saya tak nampak ke awak curi-ii tangkap gambar saya?"Aku mula berasa geram kerana lelaki itu dari tadi menangkap gambar aku.

"Hah?ehh awak salah faham ni,saya cu.."Belum sempat dia menjelaskan apa-ii aku memotong ayat dia.

"Saya tak buta lagi dan saya tahu awak ni stalker kann!"Hendak saja aku pecahkan kamera lelaki tu tetapi aku tak sanggup nak bayar ganti rugi kalau-ii andaian aku "salah".

"Ehh awak betul-ii salah faham,saya dari tadi tangkap gambar belakang awak i mean pemandangan tu,awak boleh check kalau nak kepastian"Lelaki itu menghulurkan kameranya.

"Tolonglah!sudah terang lagi bersuluh tambahan matahari terpacak atas kepala ni lagi nak tipu aku erghh!"

"Okay tapi kalau ada gambar saya,awak kena bayar pampasan seba..."Aku tergamam melihat gambar-ii di dalam kameranya.

BTS IMAGINES[Malay Ver]Where stories live. Discover now