"Would you marry me?""Yes i do"
Jungkook dan Y/N baru sahaja berkahwin dan boleh dikatakan mereka kahwin muda.
Jungkook berusia 23 dan Y/N berusia 20.
Seperti pasangan baru kahwin yang lain,setiap hari saling tak tumpah dengan moment-ii sweet yang jika anda baca mesti boleh dapat diabetes heheh...
"Yeobo hari ni kita duduk hotel je boleh?"Y/N merangkul lengan berotot Jungkook yang sedang baring di sebelahnya.
Jungkook memandang Y/N seketika sebelum menjawab, "kenapa?baby tak sihat ke?"Jungkook merasa dahi Y/N namun tiada rasa panas.
"Aniyo..emm baby malaslah nak jalan mana-ii,alahh kita date dekat bilik je okay kan? *wink* "Kali ini Y/N merangkul pula pinggang Jungkook.
"Well not a bad idea lagipun honeymoon kita lama lagi kan so"Jungkook melepaskan pelukan Y/N sebelum menarik selimut menutupi badan mereka berdua.
Well dua bulan selepas honeymoon mereka,Y/N disahkan mengandung dua bulan dan Jungkook adalah orang yang amat teruja akan berita gembira itu.
Y/N berharap suaminya akan menjaganya dengan lebih teliti dan kalau boleh kurangkan waktu bekerjanya kerana yelah anak pertama bermacam perkara boleh berlaku.
Namun,sebaliknya yang berlaku.
Sedang perut Y/N semakin memboyot,ketika itu juga Jungkook semakin sibuk dengan jadual kerjanya yang begitu padat dan sering ke luar negara.
"Baby...oppa minta maaf sebab esok oppa kena ke Jepun hmm"Y/N cuba untuk tidak berkecil hati tetapi ternyata ekspresi mukanya yang sedih terlalu menyerlah.
"Its okay,lagipun oppa kan pentingkan kerja dari isteri sendiri"Y/N sengaja berkata dengan nada sindiran.
"Baby,janganlah cakap macam tu...oppa betul-ii sibuk dan oppa tak boleh elak"Jungkook diselebungi rasa bersalah.
"Sudahlah oppa...baby dah penat dengar alasan yang sama"
"Oppa tahu tak baby rasa macam baby ni hidup sorang-ii tanpa suami"
"Setiap hari bila oppa tiada,baby rasa nak marah tapi baby cuba faham yang oppa buat semua ni untuk benefit kita bertiga tapi...baby tak boleh tahan oppa""Baby kenapa macam ni?oppa tahu salah oppa tapi.."Jungkook cuba memujuk isterinya.
"Oppa!enough is enough baby rasa cukuplah sampai di sini hubungan kita"Y/N menahan air matanya dari jatuh namun sia-ii.
"Baby...takkan sampai macam ni....baby please jangan buat oppa nacam ni"Jungkook menangis serentak cuba memegang tangan Y/N.
"Oppa,baby dah decide..ini keputusan muktamad"Y/N melepaskan tangan Jungkook dan berlalu masuk ke bilik.
Beberapa minit kemudian,Y/N keluar dari bilik dengan bagasinya.
"Baby nak pergi mana ni?baby tolong..."Jungkook menarik bagasi dari tangan Y/N namun Y/N menariknya semula.
"Jangan cari baby lagi dan tolong cepatkan urusan perceraian kita"Y/N dengan berat hati melangkah keluar meninggalkan Jungkook sendirian menangis.
"Baby...im sorry"
Hari berganti hari,waktu berganti waktu dan siang berganti malam dan sebaliknya.
Y/N sudahpun meninggalkan Jungkook selama 7 bulan dan perceraian mereka masih tidak selesai kerana Jungkook masih enggan menceraikan Y/N.
"Lagi seminggu je Y/N dah nak bersalin"
"Kejap je masa berlalu kan omma"Y/N membelai perutnya yang semakin sarat.
YOU ARE READING
BTS IMAGINES[Malay Ver]
FanfictionIts not a crime for you to imagine anything you want as long as you're happy 🎖️24 #Imagines 🎖️2 #relationships *my dm is open anytime so feel free to request any imagine you want from me * stories yang dah dipublish dahulu mungkin agak cringe...