New Beginning - Suga

177 9 7
                                    


  “wahhhh our ARMY really do all of this” Suga yang dari tadi asyik membelek dan membelai ketujuh-tujuh award yang BTS dapat dari Melon Music Awards terserlah kegembiraannya.

“yang paling penting award ni” Namjoon menunjukkan award yang tertera dengan perkataan “ Melon Artist Of The Year”.

“ARMY really something kann…ahhh alangkah bagusnya kalau kita dapat cakap terima kasih kepada semua ARMY” Jimin terlalu bersyukur dengan awards yang diterima mereka menyebabkan dia berasa agak emotional.

“kalau macam tu setahun pun takkan cukup hahah” Respon dari Jin membuatkan kesemua member ketawa.

“jomlah kita pergi makannnnnn” Jungkook dengan gembira mengajak hyung-ii nya makan demi meraikan kejayaan mereka malam ini.

Selepas habis makan bersama, Suga  bercadang untuk ke Lotte Tower kerana ingin berjumpa dengan seseorang yang jarang dapat berjumpa kerana kesibukannya.

Sampai sahaja di Lotte Tower Suga tersenyum apabila seorang perempuan memakai sweater coklat bersama scarf merah melambai ke arahnya.

“oppaaaa neomu bogoshipeo” Perempuan itu terus sahaja memeluk Suga dengan erat membuatkan Suga memeluknya lagi erat.

“mianhae..oppa sibuk sangat lah lately..jom kita duduk sana” Suga menarik tangan yeoja chingunya untuk duduk di bangku.

Suga membelikan kopi panas untuk dirinya dan Y/N. Mereka berdua menikmati pemandangan yang cukup indah di rooftop tower itu dengan cuaca yang sejuk dan nyaman.

“oppa tahniah sebab menang banyak award tadi heee” Y/N memeluk erat lengan Suga untuk mengurangkan rasa sejuknya.

“thank you baby..oppa dengn yang lain memang tak sangka boleh menang sebanyak tu I mean yelah walaupun orang selalu cakap yang kami ni dah jadi global star tapi still banyak lagi artis yang hebat kann” Suga sentiasa cuba untuk merendah diri kerana sudah menjadi tabiatnya.

“no lah oppa…you guys deserved this dan baby bangga sangat dengan oppa tau” Y/N memberi ciuman ke pipi Suga membuatkan Suga agak terkejut dengan tindakan yeoja chingunya itu.

“jadi ni hadiah dari baby sebagai tanda tahniah ye?” Suga tersenyum apabila pipi Y/ sudah mula merah.

“janganlah tengok ish” Y/N menutup mukanya kerana malu Suga asyik memandangnya.







“hyung!hyung!hyungggg!” Suga terjaga dari mimpinya apabila Jungkook mengejutnya dengan bising.

“yahhh!aish hyung tengah mimpi sweet tadi kacaulah jungkook ni” Suga menarik selimutnya dan menutup badannya semula.

“hyung bangunlah hari ni kata nak pergi joging dengan jungkook” Jungkook menarik selimut Suga semula.

“bila mas-….aihh yelah tunggu kejap hyung nak siap” Suga dengan berat hati bangun untuk bersiap.


“ehh sejak bila hyung hahaha hyung pergi joging dengan kook?” Jimin ketawa apabila melihat untuk pertama kalinya Suga bangun awl pagi untuk joging.

“yelah hyung kan kalah game semalam so hyung kenalah tunaikan janji sebagai orang yang kalah hehe” Suga hanya mampu memberikan fake smile.





“jungkook!tunggulah aduh hyung penatlah!jomlah rehat kejap!” Suga cuba menahan Jungkook kerana kakinya tidak mampu lagi untuk bergerak.

“alah hyung baru 5 round takkan dah penat?” Jungkook mentertawakan Suga yang dah seperti orang tua sakit belakang memegang belakang badannya di pinggang.

BTS IMAGINES[Malay Ver]Where stories live. Discover now