Only you no one else Part 1 - Jungkook(requested)

364 21 5
                                    

  Dedicated to Haily_leya

  Semua pelajar perempuan di High School of Arts menjerit keriangan sambil berkeliaran lari menuruni tangga menuju ke pintu masuk sekolah.

"Oppaaa!oppaa!"

"Oppaaa notice me oppaaa!"

"Omo!oppaaa "

Begitulah keadaan setiap pagi di sekolah itu apabila seorang jejaka tampan kaya bernama Jungkook datang ke sekolah.

Jungkook sangat dikenali disebabkan ketampanannya serta otaknya yang ternyata memang bijak sana bijak sini kerana hanya nama dialah tersenarai sebagai top 1 student di sekolah itu.

Namun,dia tidak pernah membangga diri mahupun berlagak dengan rakan-ii nya mahupun orang di sekelilingnya.Lagipun kekayaan yang dia nikmati itu adalah hasil titik peluh bapanya dan dia tidak pernah berlagak dengan kekayaannya itu.

"Tu tu cepat action dia otw ke sini tu"Yein,ketua sekumpulan pelajar "overacting" sengaja ingin berbuat seperti dia jatuh di hadapan Jungkook.

"Aduhh sakitnya"Yein berlakon mengusap usap pergelangan kakinya seperti sakit.

"Kenapa ni?"Jungkook yang sedang berjalan berhenti seketika untuk bertanya.

"Terseliuh ni,rasanya tak boleh nak jalan ni hmm"Jungkook melihat Yein dengan hanya berdiri di hadapannya.

"Ohh Yerin kan ada?yerin tolonglah papah dia bangun sebab saya tak laratlah nak angkat Yein ni faham-ii lah"Jungkook menahan ketawa sebelum segera berlalu dari situ.

"Kurang ajar punya jungkook!kau tunggulah"


Jungkook sudahpun mempunyai buah hati kesayangannya,Aerin.Mereka berdua suka sama suka sejak masuk ke sekolah menengah lagi.

Aerin sudah lali dengan kutukan sesetengah pelajar perempuan yang hanya jeles akan dirinya yang disukai oleh Jungkook.

Hari ini Jungkook dan Aerin cadang untuk date selepas sekolah.

"Hello"

"Bie dah siap ke?jagi dah tunggu dekat luar ni"Y/N yang sedang makeup cepat-ii touch up mukanya.

"Okay!tunggu kejap"Y/N cepat-ii menyiapkan dirinya dan bergegas membuka pintu.

Mereka lebih prefer ke tempat date menaiki bas walaupun Jungkook mempunyai sebuah kereta Range Rover kerana bagi mereka dengan cara itu date mereka lebih sweet.

Sampai sahaja di I-Seoul-U Mall,mereka berdua terus ke panggung wayang untuk membeli tiket.

Sedang mereka beratur,tiba-ii Y/N ke belakang untuk melihat sesuatu.

"Waeyo?tengok apa tu bie?"Jungkook turut melihat apa yang Y/N seperti tercari-cari kelibat seseorang.

"Ahh nothing just i thought i saw someone that i know"Y/N memberitahu Jungkook tiada apa yang dilihatnya.

Yein's Pov

"Wey aku rasa Aerin ternampak akulah aduh"Yerin memberitahu Yein yang sedang touch up lipstick di bibirnya.

"Kau ni aihh siapa suruh keluar,biarlah dia nampak lagi bagus,lagi senanglah kerja kita"Yerin bercakap dengan penuh yakin rancangannya akan berjaya hari ini.

"Betul juga biar dia cuak kann haahhaha"Mereka berdua ketawa kuat menyebabkan seorang perempuan yang masuk ke tandas itu memandang mereka pelik.













*Done for part 1 and i will continued to part 2 bcs i thought i can finish it just 1 part xD so hope u like it and sorry for late publish T T

BTS IMAGINES[Malay Ver]Where stories live. Discover now