,,Uhm,můžu?"zeptá se mě nějaký kluk.Já se na něj divně podívám a jemně přikývnu.On si přisedne a vytáhne svůj mobil.Já mu nadále nevěnuji pozornost a pokroutím nad tím hlavou.Po chvilce naše ticho poruší můj telefon.
,,Ano?"
,,Tak kde jsi s tím nákupem?!"vyjekne do telefonu babička.
,,Oh...jo..zapomněla jsem na to.Omlouvám se,hned tam zajdu."odpovím.
,,No tak to bych ti radila"úplně vidím jak se do toho telefonu mračí..,,Doprdele"syknu a neznámý vedle mě se na mě podívá.
,,Copak,špatný zprávy?"
,,Huh?..Jo uhm,zapomněla jsem si vyzvednout denní dávku drog a další už nedostanu."pokrčím smutně rameny.
,,Vlastně bych tohle dokázal zařídit."řekne naprosto vážně a já se zhrozím.
,,Děláš si srandu?"nakrčím obočí a on se zasměje.
,,A ty snad ne?!"dodá se smíchem.
,,Vážně jsi mě na chvíli vyděsil!"řeknu a taky se začnu smát.
,,Ty mě taky,ale nevypadáš jako někdo kdo je na něčem závislý,tak jsem to prostě risknul."přimhouří oči a usměje se.
,,Jo,ale lidi mi to často říkají.Vlastně se mi většina vyhýbá a moje babička už se nemůže dočkat až mě vyhodí z domu..Což mi připomíná že bych jí měla zajít na ten nákup"zamrkám a s povzdychnutím s i stoupnu z lavky.,,No..měj se cizinče...třeba se ještě někdy potkáme"
,,A nechceš pomoct s tím nákupem?Jinak...jsem Niall"řekne s úsměvem.
,,Oh..asi ne,ale děkuju.Těší mě Nialle,já jsem Maya"
,,Dobře...však já si tě někde najdu Mayo!"křikne na mě s úsměvem a já mu zamávám.Sakra,co to do mě vjelo?Seznamování?Buď jsem opilá a nebo ještě spím.Že se se mnou vůbec bavil...a nebo já s ním?
.......
,,Ty někoho máš?!Přišli ti květiny a bonboniera!"babička si dá ruce vbok a hodí to přede mě.,,Klidně to hoď do koše,protože hádám že je to od Harryho"protočím očim a odeberu se do pokoje.
Harry je můj bývalý kluk.Ani nevím kam se teď poděl,prý je v nějaké skupině.Pořád má potřebu posílat mi dárky nebo peníze.Nic z toho nechci,ale on prostě nepochopí že rozchod je rozchod.Kašlal na mě v době kdy jsem ho nejvic potřebovala...a prý se mi to tímhle snaží vynahradit...a co víc?!Podváděl mě s nějakou hnusnou zrzkou.Myslím že se jmenovala Bethany,nebo tak nějak.Vezmu do ruky mobil,párkrát se nadechnu a vytočím Harryho číslo.
,,Proč to pořád děláš?!"vyjeknu dřív než stihne cokoliv říct.
,,Taky tě zdravím Mayo.Miluju tě,tak asi proto."zasměje se.
,,Jdi do hajzlu"zavrčím a típnu to.Blbej nápad.Nechápu proč jsem mu volala.
,,A kdy jdeš do práce?"křikne na mě do horního patra babička.
,,Zítra v osm"zakřičím na ni zpět.S povzdychem si sednu na postel a porozhlédnu se po mém pokoji.Je skoro tak prázdný jako mé srdce.Nikdo o mě nestojí a vím,že si za to svým způsobem můžu sama.Nejsem ten typ člověka který přijde do společnosti a hned ho všichni zbožňují.Právě naopak.Jsem tichá a než promluvím zabere to dlouhou dobu.Nechápu jak Niall dokázal že jsem s ním normálně komunikovala a to ho ani neznám.Z toho se asi jen tak nevzpamatuju.
,,Ty neslyšíš nebo co?!Už hodinu tady na tebe volám ať jdeš uklidit!A nezapomeň uvařit večeři"zamračí se.
,,Oh,vždyť už jdu"protočím očima a zvednu se z postele.
Ahoooj :3 Jsem tu znovu i s novým příběhem :) Nevím jak to bude s pravidelností přidávání.. :D Prostě jak se mi bude chtít :) Hope you like it :) Love ya-Wett <3
ČTEŠ
May
Fiksi PenggemarDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...