Part 34

405 34 7
                                    

I přes Niallův zákaz a po několikátém odpřísáhnutí že nikam nepůjdu,jsem přece jen teď stála ukrytá za keřem a tiše pozorovala co se přede mnou děje.

,,Je Chris doma?"zaslechnu Nialla a překvapeně zamrkám nad tím,kdo mu otevřel.Byla to opět ta blondýna,jen s širokým úsměvem na tváři.

,,Jo.Co mu chceš?"zamračí se.

,,Jen přátelský pokec.Ty jsi kdo?"přejede ji pohledem.

,,Veronica.Jeho přítelkyně.Chrisi!Pojď sem"potichu jsem se připlížila blíž k domu a sledovala co se bude dít.

,,Tohle je za MOJI holku"zavrčí a dá Chrisovi pěstí.Kousla jsem se do rtu a přimhouřila oči.Kdybych tam šla,Niall by zjistil že jsem ho neposlechla a nechtěla se mi riskovat další hádka.Chris se držel za zasažené místo a z nosu mu tekla krev.Pak se dlouho
hádali a Niall nastoupil do auta.Pomalu jsem se rozešla směrem k domu.Niallovi řeknu že jsem se byla projít.Najednou se ozvala hlasitá rána.Otočila jsem se za sebe a uviděla Niallovo auto.Niallovo auto naražené ve stromu.

,,Nialle!"křiknu vyděšeně a rozeběhnu se tím směrem.Z auta se kouřilo a vytékal z něj benzín.Bylo mi jasné,že to může začít hořet.Pomalu jsem Nialla vytáhla z vraku auta a položila ho dostatečně daleko na trávník.Díkybohu dýchal.Popadla jsem mobil a vytočila číslo na záchranku.Po pár minutách mě oslnil výbuch a následný oheň.Oheň,který se linul po Niallově autu.Jen těžce jsem si uvědomovala co se mohlo stát,kdybych sem nešla.Byla tu prázdná ulice a lidi jakoby ani nezajímalo co se v ní děje.Záchranka přijela a za ní hned policie a hasiči.

,,Jste příbuzná pana Horana?"zeptá se jeden ze záchranářů.

,,A-ano,p-přítelkyně"zašeptám.

,,Můžete jet s námi.Stejně vás musíme taky ošetřit"odpoví a já přikývnu.Mně se vlastně nic moc nestalo.Byla jsem jen trochu otřesená a na rukou se mi rozprostíraly krvavé škrábance.Zřejmě od toho,jak jsem Nialla vytahovala.

,,Zachovala jste se velmi statečně slečno..."řekne mi řidič záchranky a natáhne konec věty tak,abych mu řekla své jméno.

,,Maya Morgann"zamumlám.

,,Nebojte se Mayo.Váš přítel bude v pořádku"pousměje se řidič a já kývnu.

,,Doufám že ano"vydechnu.

,,Bude.Kdyby jste ho nevytáhla z toho auta,pravděpodobně už by tady nebyl.Měl by na vás být pyšný"řekne ještě a my vystupujeme u nemocnice.Poté si ho už vzali na sál a já tam s obvazanýma rukama jen bezmocně seděla.Vím,že jsem měla zavolat klukům a jeho rodině,ale prostě mi na to došla síla.Nedokázala bych všem vysvětlovat co se stalo.Ne teď,když je Niall někde pod noži doktorů.Po hodině jsem se přece jen odhodlala a vytočila Liamovo číslo.Otřela jsem si slzy a z telefonu se ozval Liamův hlas.

,,May?Ty brečíš?"vyjekne Liam do telefonu.

,,Můžeš prosímtě co nejrychleji přijet do nemocnice?Čtvrté patro,sál dva.Prosím"zašeptám.

,,Jo?Hned tam budu.Co se stalo?"zaslechnu šustění,takže jsem pochopila že už odchází z domu.

,,Pak ti to vysvětlím.Tak zatím"vydechnu.

,,Ahoj"broukne a já to típnu.

,,Slečno Morgann?Pan Horan je stabilizovaný a celá operace proběhla bez komplikací"vyhde ze sálu doktor a já di oddechnu.

,,Můžu ho vidět?"zkousnu si ret a on přikývne.

,,Pojďte za mnou"pokyne rukou a rozejde se směrem k pokoji.

,,Nialle"zašeptám a on se na mě podívá.

,,M-m"zakoktá.

,,Psst,nenamáhej se.Odpočívej, hm?"pohladím ho po vlasech.

,,Měl jsem b-bouračku"zasípe.

,,Já vím zlato.Neboj,budeš v pořádku."pousměju se a dám mu pusu na čelo.

,,Tak já vás tu nechám,ale už jen tak pět minut,dobře?"mrkne doktor a opustí místnost.

,,J-jakto víš?"zakucká se,ale já pokroutím hlavou.

,,Teď to neřeš.Pak ti to všechno převyprávím.Slibuju"chytnu ho za ruku a on zavře oči.,,Hezky se vyspi."šeptnu a počkám než usne.Poté vyjdu na chodbu a spatřím Liama společně s kluky.Dokonce i se Zaynem.

,,Co se stalo?"vyhrknou všichni a já si povzdychnu.Čeká mě dlouhá řada vysvětlování.

Ahooooj :) Konečně se mi po trochu delší době povedlo vydat další díl :) Bylo toho strašně moc co jsem měla udělat a jak už jsem říkala...Do konce tohoto pololetí to lepší nebude :/ Ale jelikož budou brzo prázdniny tak se to zlepší :) slibuju! :) Love ya soooo much -Wett

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat