,,Tak jak ti je?"povzdychnu a společně s Niallem se posadíme na židle vedle postele.
,,No,bylo mi i líp"zasměje se a já vykulím oči.Jak může o takových věcech vtipkovat?Vždyť se málem zabil.
,,Co tě to napadlo?"šeptnu a hned na to se otevřou dveře.Vejde trojice kluků z nichž dva jsem znala.Harry,Louis a třetí byl zřejmě Zayn.
,,Čau kámo!Tys nám ale dal!"zakroutí Louis s úsměvem hlavou a sedne si z druhé strany. ,,Jo,málem bych zapomněl.Ahoj May!"zazubí se.
,,Ahoj Lou."řeknu s menším úsměvem.
,,May?Můžeš na chvilku?"zeptá se Harry a já nejistě kývnu.
,,Co se děje?"zamumlám když vyjdeme na chodbu.
,,Jen...jsem se chtěl zeptat jestli bys mi to všechno nemohla odpustit.Vím,moje chování nebylo zrovna nejlepší,ale změnil jsem se.Mohli by jsme být kamarádi?"zeptá se opatrně.
,,Budeš se divit,ale i já jsem se změnila.Dřív bych tě poslala někam...s nabídkou 'být kamaradi',ale jelikož Niall a ani já nestojím o rivalitou mezi námi dvěma tak proč ne?Můžeme to zkusit znovu.Jenom si nemysli že zapomenu.Odpouštím ale nezapomínám"kývnu a Harry mi věnuje překvapený pohled.
,,Vážně jsi se změnila.To si ani nemyslím,ty věci co se mezi náma staly...se ani odpustit nedají"povzdychne a já přikývnu.
,,Tak pojď,kamaráde"zazubím se.Hned jak jsem vstoupila do místnosti,Niall mě a Harryho propaloval nedůvěřivým pohledem,nad čímž nešlo neprotočit oči.Už mi vadila ta věčná žárlivost a to k ní ani neměl jediný důvod.Zvlášt když šlo o Harryho.Jakmile si Niall všiml mého nechápavého pohledu,sklopil hlavu a začal si povídat s Liamem.
,,Nevíš co mu je?"šťouchnu do Louise,šeptem se otážu a hlavou kývnu směrem k Niallovi.
,,Nemám tušení.Ale když jsi odešla s Harrym pryč,začal nervózně pochodovat po pokoji,div nevyskočil z okna."zašeptá mi nazpátek a já mírně přikývnu.
,,Už mě s tou žárlivostí štve.Vždyť spolu ani nechodíme.A hlavně nechápu proč žárlí i na vás."protočím očima a pokračuju v naší šeptací konverzaci mezitím co se ostatní kluci baví s Liamem.
,,Niall je ochranitelský typ a navíc se vždycky bojí aby od něho ta holka neodešla.Stará se o ni jak nejlíp umí a chrání ji naprosto před vším.Víš,Niall neměl moc holek a když už nějakou měl,chtěla po něm jen peníze.Proto jsem rád že si našel tebe.Mluví o tobě ve dne v noci a je vidět,že tě má vážně rád.Tak tě prosím,neraň ho"usměje se a já přikývnu.
,,Vždyť já jeho taky.Jenom se mi zdá,že na všechno jdeme moc rychle.Řekla jsem mu něco ve smyslu že se na vztah ještě necítím být připravená a dokonce jsem mu to i vysvětlovala.Jenže si myslím že on to stejně pochopil tak,že ho nemám ráda a nechci s ním být.Ale co mám dělat?Jediný důvod proč s ním zatím nejsem je ten,že to mezi námi nechci uspěchat.Protože pak by to mělo i rychlý konec."Louis mě poplácá po zádech a jednou rukou obejme kolem ramen.
,,Budeš to s ním mít těžký,ale jsem rád že si konečně našel někoho kdo mu nechce vysát konto.A hlavně nejseš nudná a umělá jako ta blbá Cassidy"odfrkne si a zakroutí hlavou.
,,Díky za kompliment Lou. Cassidy?To je Niallova bývalá?"nadzdvihnu obočí na což Louis přikývne.
,,Byla to modelka a chodil s ní tak před dvěma lety.Od té doby s nikým nebyl...až teď."odpoví a všimne si že nás Niall sleduje.Oddělá ruku z mých ramen a s tichým uchechnutím si kousek poposedne.
,,Tak Li,my už asi půjdem.Měl by sis odpočinout a trochu se prospat.Tak zatíím a brzo se uzdrav"všichni mu zamáváme a společně opustíme pokoj.Já a Niall jsme se ještě rozloučili s ostatními a rozešli se směrem k autu.
,,Nemusíš být tak žárlivý"řeknu opatrně když sedíme v jeho autě.
,,Já vím.Jen si prostě nedokážu pomoct!Já-vadí mi když se objímáš s jinýma klukama,když vidím že já pro tebe nejsem dost dobrý.Nejsem pro tebe dost dobrý a vím to.Nedokážu tě rozesmát jako jiní,neumím-"chce pokračovat,ale já rukou jemně otočím jeho hlavu směrem ke mně a vtisknu mu lehký polibek.On mi ho po chvíli váhání opětuje a přitáhne si mě k sobě blíž.Pak nás ale vyruší silný zvuk.Konkrétně klakson z vedlejšího auta.Louisového auta.Rychle se od sebe odtáhneme a já se rozesměju.
,,Já toho idiota zabiju"zamumlá Niall a taky se začne smát.,,Mayo Theresso Morgann,já vím že nejsem dokonalý.Přeháním to s žárlivostí,často se naštvu a nedokážu být ani pět minut bez tebe.Ale i přes moje chyby doufám a ptám se tě..."zhluboka se nadechne a chytí mě za obě ruce.,,Budeš moje přítelkyně?"
Ahoooooooj :) Tak tu máme další díl :D Je trochu kratší,ale já doufám že se vám i přesto líbil :)Pokusím se vydat ještě jeden v průběhu týdne,ale nic neslibuju :) O víkendu bude ale další část na 100% :) Jinak vám moooc děkuju za vaši podporu! :) Moc si vážím všech reads,hvězdiček a komentů,které mi na dílech zanecháváte. ❤ Díky moc že to čtete! :) ❤ Love ya sooo much-Wett ❤
ČTEŠ
May
FanfictionDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...