Part 16

571 43 4
                                    

,,Vstávej"zašeptám a jemně s Niallem zatřepu.Ten ale nereaguje.Jediné co udělá je,že se mírně zavrtí a petočí na druhou stranu.

,,Nialleree,musíme vstávat."řeknu už nahlas a on konečně otevře své pomněnkové oči.

,,Kolik je hodin?"zamrká a já vidím jak bojuje s tím,aby je znovu nezavřel a neusnul.

,,Sedm.V tuhle dobu normálně chodím do práce.Beatrice mě tam posílá,ale já tam nepůjdu.Napadlo mě,že by jsme mohli jít k tobě?Já bych šla spodem a ty tou cestou,kterou jsi se sem dostal v noci.Setkáme se před domem za tím velkým stromem,dobře?"vychrlím ze sebe.

,,Jo,dobře.Půjdem ke mně"přikývne.

,,Já si teď zajdu jen vyčistit zuby a nakrmit Bonnie.Ty už mě čekej venku"dodám a zvedám se z postele.

,,Uhm,né že bych si stěžoval.Právě naopak.Jsi v mém tričku roztomilá,ale kdybych vyšel ven polonahý...Asi by to nevypadalo moc dobře"poukáže na mé "pyžamo" se smíchem a oblékne si rifle.

,,A jo.Já na to úplně zapomněla.Promiň"sklopím pohled a přejdu k němu,abych mu ho dala.On si mě za pas přitáhne k sobě a usměje se.

,,Nemusíš se omlouvat"zašeptá a nakloní se ke mně blíž.Jeho krásné oči mě po chvíli uvedou do tranzu a já se v nich zcela jistě ztrácím.Svým nosem se otře o ten můj,na což mi věnuje tázavý pohled.V tu chvíli jsem se nechtěla odtáhnout a chuť políbit ho,byla stále větší a větší.Moc dobře jsem si uvědomovala že to co chci udělat není správné,ale potřeba ujasnit si jaké city k němu uchovávám byla větší.Nejsem si jistá už vůbec ničím.

,,Mayo?Ty dneska nejdeš do práce?!"slyším křik ze spoda a my se od sebe odtáhneme.

,,Nesnáším tvou babičku"zavrčí s úsměvem.Upřímně,chvilku jsem si myslela že bude naštvaný a odejde.Opak byl pravdou,jen se usmál,pustil mou ruku a jemně mě postrčil ke dveřím.

,,Já taky"povzdychnu si a sejdu dolů.Doufala jsem,že Niall se nějak bezpečně dostal dolů a už tam na mě čeká.Položila jsem před Bonnie misku plnou žrádla,vyčistila si zuby,převlékla se a vyšla z domu.Niall tam na mě už opravdu čekal a já se projistotu ještě jednou ohlédla za domem.Když ze mě sešel pocit že mě Beatrice sleduje,odebrali jsme se směrem k Niallovu domu.Nikdo z nás nic neříkal,až z toho vznikalo trapné ticho.

,,Udělal jsem něco špatně?"promluví s nejistotou v hlase.

,,Cože?Ne."ujistím ho,ale myslím že mi to neuvěřil i když jsem říkala pravdu.Jen mám v hlavě zmatek a postupně si začínám uvědomovat že nevím co chci.Nejdřív ho od sebe odháním s tím,že chci abychom byli jenom kamarádi a pak ho málem políbím.Možná za to budu Beatrice jednou děkovat...a nebo taky proklínat.

,,Tak jo,co se děje?Šel jsem na tebe moc rychle?Od doby co jsem tě málem políbil jsi nepromluvila ani slovo.Omlouvám se jestli máš pocit že na tebe tlačím,ale já zatím nevím jak se v téhle situaci chovat"zamumlá.Zastavíme před jeho domem,ale on mě tentokrát zavede na zahradu.

,,Nic se nestalo"protočím očima a pak mi dojde že to ode mě nebyko zrovna hezky řečeno.

,,Promiň"šeptne Niall.

,,Ne,to ty promiň.Mohli by jsme na to zapomenout?"kousnu se do rtu.

,,Jen za předpokladu že se mnou budeš mluvit"rozhodne.

,,Vždyť já mluvím!"protočím hravě oči a on si dá ruce vbok.,,Dobře!"vykřiknu se smíchem.

,,Máš štěstí,jinak bych tě ulechtal k smrti.I když,to ještě můžu"nadzdvihne obočí a než jsem se nadála držel mě v náručí.Rozpohyboval prsty na mých bocích a já se rozesmála na celé kolo tak,že i sousedi na nás začali pokřikovat.

,,Fajn,fajn!Vzdávám se!Hlavně.toho.nech"vykoktám uprostřed smíchu.Niall toho vážně nechá a položí mě na lehátko.On si lehne na druhé vedle mě a já se porozhlédnu po okolí.Má tady velký bazén,stůl a u něj asi deset židlí,nějaké kytky,stromky a co mě zaujme nejvíc je fontánka.Byla obskládaná kamínky a kytkami a moc se mi líbila.

,,Na co tak koukáš?"zeptá se.Všimnu si,že celou dobu co jsem sledovala zahradu se na mě nepřestal dívat.Přišlo mi to docela roztomilé,ale snažila jsem se nedát to nijak najevo.

,,Máš pěknou zahradu"pokrčím rameny.

,,Jo,to jo.Za to může hlavně Liam.Když jsem si to tady kupoval,pořád sem chodil a zůstal vždycky na zahradě.Stěžoval si že je tady divná tráva,nejsou tu kytky,stromy,bazén a celkově nic z toho co tu vidíš.Mám to tady už pět let a Liam z toho za jediný půlrok dokázal udělat tohle.Vážně nechtěj vědět,jak to tady vypadalo předtím!"s úsměvem mi převypráví vznik jeho zahrady a já mu úsměv oplatím.

,,Liam je fajn kluk.A jak vidím,tak i šikovný"uznám.

,,Ještěže má přítelkyni,jinak bych asi žárlil"řekne s úšklebkem.

,,Ty jsi samozřejmě taky milý kluk.Jinak bych tady s tebou ani neseděla.A o tom že jsi šikovný taky není pochyb,máš krásně zařízený dům"uculím se.

,,No a já už se bál že mi utečeš za Liamem"zachechtá se.

,,A kdo říká že ne?"pozdvihnu obočí a když si všimnu jeho výrazu začnu se smát.

,,Jsi zlá"začne dělat uraženého a teď ho naoplátku začnu lechtat já.

,,To odvoláš!"křiknu se smíchem a nepřestávám ho lechtat.

,,D-dobře o-odvolávám.J-jsi ta neeejhodnější holka n-na světě"vyjekne.

,,Máš štěstí Horane.Máš štěstí!"

Ahooj :3 Tenhle díl je asi o ničem,ale doufám že i přesto se vám líbil :) :3 Další se pokusím napsat co nejdřív :) Love ya-Wett <3

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat