Mezitím co jsem celou pracovní dobu spíš probrečela než propracovala se Bonnie rozvalovala na mé posteli.Pak mi ale došlo...kdo ji sem pustil?
,,Do háje"zamračila jsem se když mi došlo že tady mám toho obřího medvěda od Nialla.Vsadím se že ho viděla a hned jak přijde dá mi to dost najevo.
,,Theresso okamžitě přijď dolů"zakřičí na mě z dolního patra.Theressa je moje střední jméno a už teď vím,že ten křik nevěstil nic dobrého.
,,Tak teď mi hezky řekneš,odkud se vzali ty věci ve tvém pokoji.Opovaž se dělat že nevíš o čem mluvím!"zamračí se a propaluje mě nenávistným pohledem.
,,Dala mi to kamarádka"zašeptám a opatrně sklopím pohled.
,,Tak kamarádka?!Doufám že teď už si zapamatuješ že ty krámy nemají co dělat v mém domě"zavrčí a uhodí mě do tváře.Podlomí se mi nohy a upadnu na podlahu.Několikrát mi kopne do břicha a dá mi další facku.Po chvíli ji to přestane bavit a odejde.Za normálních okolností bych teď přinejmenším Niallovi napsala esemesku,ale to samozřejmě neudělám.I přes veškerou bolest jsem se dokázala vyškrábat na nohy a pomalým krokem dojít do pokoje.Bonnie hned pozvedla hlavu a když jsem ležela na posteli,položila hlavu na mé břicho.
Me:Mell,mohal bys nějak přijít?Ale nenápadně.Tak aby to Beatrice nezjistila.Prosím,rychle.-May.
Neobtěžovala jsem se s vysvětlováním a za doprovodu mého bolestného skučení vyčkávala na odpověď.
,,Jsem tu"vyhrkne když vleze mým oknem dovnitř.
,,Oh,díkybohu"šeptnu a chytnu se za břicho.
,,Panebože"vyděšeně se na mě podívá a rukama si zakryje pusu.,,To snad není možný"pokroutí hlavou a nepřestává si mě prohlížet.
,,B-bolí to"vykoktám ze sebe,ačkoliv je to asi na první pohled zřejmé.
,,Sakra!Musíš do nemocnice Mayo"řekne ihned a sedne si vedle mě
,,A jak asi?"I přes značnou dávku neustávající bolesti nešla nepřeslechnout ironie v mém hlase.
,,J-já nevím,ale musíš!Co když máš vnitřní krvácení nebo tak"pochoduje po mém pokoji a přemýšlí.
,,A co pak?Neznáš ji.Nezavřeli by ji,má všude spoustu známých.Pak by mě byla schopná i zabít.A kdyby ji zavřeli,já bych šla do děcáku a zabírala místo někomu kdo ho opravdu potřebuje,nemluvě o nemocnici."vydechnu ale v tom mi znovu do břicha vejde ukrutná bolest a já nahlas zaskučím.
,,Tak dost.Jdeme!"zavelí a pomáhá mi vstát.Jde se mnou normálně ven ze dveří a zastaví se až u Beatrice.
,,Kdo to je?!"zavřeští a ja mám pocit že mi pukne hlava.
,,Mellisa.A teď mi uhněte nebo nedopadnete dobře."zavrčí na ni Mell.
,,Kampak,kampak?"zeptá se zamračeně.
,,Do nemocnice.A vy se modlete ať odtamtud nepojedeme na policii!"křikne na ni Mellisa a Beatroce stuhne.Nic nenamítá a zůstane tam stát.
,,Díky Melli"šeptnu a ona se usměje.
,,Sakra,nemocnice je ale daleko!A já tu nemám auto.Máš mobil?"koukne po mně a já kývnu.Podám jí ho a ona tam něco hledá.
,,Sedni si tam na chvilku"koukne na lavku,na což se tam odeberu.
*Mell*
Jo,lhala jsem.Mám tady auto,ale tak nějak mi vadilo že Niall by se nedozvěděl že Maya je v nemocnici.Opsala jsem si z jejího mobilu číslo a vrátila jí ho.,,Jdem"kývnu na ni a chytnu ji pod rameny.
,,Co jsi tam dělala?"věnuje mi zvědavý pohled a já jen pokroutím hlavou.
,,Ale nic"mávnu rukou a dovedu ji k autu.
,,Čí to je auto?"zeptá se nechápavě.
,,Neptej se pořád a nasedej"vypláznu na ni jazyk a ona poslechne.Celou cestu je ticho a promluví až na místě.
,,Já tam nechci"zamumlá a já protočím očima.
,,Pojď"řeknu a pomalu vcházíme do nemocnice.Bylo by to všechno v pohodě,kdyby nezačala omdlévat.Přiběhl k nám nějaký doktor a už ji bral do ordinace,udělal pár vyšetření a vzali ji na sál.Teď tady čekám a nemůžu nic dělat.Vlastně...Niall...měl by to vědět.
,,Ahoj Nialle,tady Mellisa.Kamarádka Ma-"chci dopovědět ale on mě přeruší.
,,Jo,vím kdo jsi.A kde jso vzala moje číslo?"zeptá se hned a já si povzdychnu.
,,Myslím že to je teď vedlejší.Máš teď čas?Jde o Mayu...ona"zarazím se.
,,Co?Co je s Mayou?"zeptá se starostlivě.
,,Je v nemocnici"šeptnu a on zalapá po dechu.
,,Pošli mi adresu,do pěti minut jsem tam"řekne vyděšeně a típne to.Odešlu mu esemesku a sednu si na židli.Už je tam nějak dlouho.Hodinu?Oh,bože.Já přísahám že jestli někde potkám Beatrice tak nedopadne dobře.Po pár minutách ke mně přibíhá Niall a věnuje mi unavený pohled,plný starostí.
,,Kde je?"vyjekne a rukou si vejde do vlasů.
,,Na sále.Už hodinu."zamumlám a Niall si sedne vedle mě.Rukama si zakryje obličej a hádám že brečí.
,,Co se jí stalo?"koukne na mě zarudlýma očima.
,,No..myslím že by bylo lepší aby ti to řekla ona sama"povzdychnu si a on pokroutí hlavou.
,,Jo tak to nevím.Já se vážně snažím!Po dlouhé době jsem našel konečně někoho kdo mě dokáže rozesmát a kdo mě chápe.A pak...pak se to zhroutilo jako domeček z karet."zamračí se a mně ho vážně začíná být líto.
,,Někdo ji zmlátil"odpovím mu na předchozí otázku a on se zhrozí.
,,A ty víš kdo,že?"přimhouří oči a já kývnu.
,,Kdo to byl už ti ale neřeknu.Už tohle ti měla říct ona"sklopím pohled.
,,Děkuju"promluví po chvíli ticha a já se na něj nechápavě podívám.
,,Za co?"
,,Za to že jsi mi zavolala a řekla mi to"pokrčí a já kývnu.
,,Za málo"pousměju se.
,,Mellisa Parker?A vy jste?"přijde nějaký doktor a podívá se na mě a pak na Nialla.
,,Niall Horan"představí se rychle a očekává co bude následovat.
,,Slečna Maya Morgann utrpěla vážné vnitřní zranění a právě teď je v bezvědomí.Není jasné kdy se probudí,ale bude dostávat tu nejlepší péči"
Ahooj :) Tak další díl je tady :)Jinak jestli jsem už v předchozích dílech dávala Mellise nějaké přijmení,tak se omlouvám,ale nevzpomínám si na něj :DD Já doufám že se vám část líbila a opět děkuju za komenty,votes a reads ♥ :3 Love ya-Wett <3
ČTEŠ
May
FanfictionDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...