Part 28

447 42 2
                                    

,,Měla bych jít"zamumlám s menším úsměvem.

,,Uvidíme se?"šeptne a já přikývnu.

,,Jo,neboj"prohrábnu mu vlasy,vtisknu mu jemný polibek a zmizím za dveřmi.

,,Wow,to je nějaká novinka?Přes půl hodiny vynášet odpadky?"ironicky si odfrkne.

,,Promiň"zamumlám,ale jí to očividně bylo jedno.Mírně jsem se přikrčila a vyčkávala jak zareaguje.Na tváři jsem pocítila silnou bolest a pak už šlo všechno rychle.Z roztrženého rtu mi tekla krev a bolest břicha se nedala ani popsat.Vzala jsem mobil a napsala Niallovi.

Me:Přijď.Prosím.

Nepřišla žádná odpověď,ale Niall byl do minuty v mém pokoji.

,,Panebože"vydechl a rychle ke mně přistoupil.

,,Asi je zbytečný ptát se co se stalo,že?Byla to tvoje povedená babička?"zamračí se a obejme mě.Já lehce přikývnu a vzlyknu mu do trička.

,,Tady už dýl nebudeš"pokroutí hlavou a vezme mě na ruce.

,,A-a co mám dělat?"zavzlykám.

,,Půjdeš ke mně zlato.A už tě nikdy nenechám odejít"zašeptá a pohladí mě po zádech.

,,To neprojde"pokroutím hlavou.

,,Nebuď tak pesimistická"vtiskne mi do vlasů malý polibek.

,,Zase ty?!"vtrhne do pokoje Beatrice.

,,Vypadněte.Oba dva!"zavrčí a odstoupí ode dveří.Niall ani na chvilinku nezaváhá a odejde společně semnou na rukách ven z domu.

,,Vidíš?A teď už bydlíš u mě.Říkal jsem že to projde"vyplázne na mě jazyk a já se i přes všechny slzy usměju.

,,Nialle?"posmrknu.

,,Hmm?"zahmká,položí mě do jeho auta a vyčkává na moji odpověď.

,,Miluju tě"podívám se mu do očí a na jeho tváři se rozline zářivý úsměv.

,,Já tebe taky May"odpoví s úsměvem a přiblíží se k mým rtům.Za zátýlek si ho přitisknu blíž k sobě a on otře své rty o ty mé.,,Navždycky"šeptne a konečně mě políbí.Mírně syknu bolestí,když narazí na raněné místo.

,,Takhle to ale nejde May.Měli bychom zajet do nemocnice a na policii"povzdychne si a přejde na místo řidiče.

,,Ne,nic mi není.Uvidíš.Zítra už budu v pohodě"pokroutím hlavou.

,,No,dobře.Ale jestli tě bude něco bolet,jedeme hned!"zamračí se.

,,Dobře"usměju se a dám mu pusu na tvář.,,Děkuju"

,,Za co?"věnuje mi nechávý pohled a nastartuje auto.

,,Za to že se o mě staráš.A že tu pro mě jsi,když tě nejvíc potřebuju"zavrtím se na sedadle.

,,To je přece samozřejmost"mrkne.

,,Ne,to není.Vážně si toho vážím"on se jen usmál a zabočil do ulice kde bydlí.
....

,,Měla by ses prospat"pohladí mě po vlasech a lehne si vedle mě na postel.Byla jsem vděčná,že mi hned nevmetl do obličeje "já to říkal" protože měl pravdu.Beatrice mi mohla vážně ublížit a já si to pořád nedokázala připustit.

,,Vím,ale nechce se mi"otočím k němu hlavu a on si mě přitáhne na svoji hruď.

,,Chybělas mi.Nemluvili jsme spolu dva dny"zamumlá mi do vlasů.

,.Ty mně taky.Měl jsi pravdu,ublíží mi"sklopím pohled a Niall pokroutí hlavou.

,,Teď už ti neublíží nikdo"šeptne mi do rtů a mně zapípá mobil.

Neznámé číslo:Omluvil jsem se Mellise a sehnal si tvé číslo ;) Máš čas? -Ch

Me:Nemám.

,,Kdo to byl?"Niall se na mě zamračeně podívá a já položím mobil na stolek vedle postele.

,,Nikdo důležitý"nesouhlasně zavrtím hlavou a zachumlám se do peřiny.Niall mi věnuje nedůvěřivý pohled,ale na nic víc už se neptá.

Ahooj :) je tady trochu opožděná další část :) Pořád nevím jak často budou díly vycházet,ale je možné že budou mít denní nebo dvou denní zpoždění :) To je asi všechno,doufám že se vám část líbila! :) Love ya soo much -Wett ❤

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat