Part 15

582 43 2
                                    

,,Tak vstávej"usměju se a podám mu ruku,aby mohl vstát ze země.On ji přijme a oba se vydáme do kuchyně.

,,Hmm,co si dáme?"zeptám se zvědavě a nahlédnu do lednice.

,,Co bys řekla na Horanovy lívance?"zazubí se Niall a já přikývnu.

,,Dobře Horane,tak se předveď"nadzdvihnu obočí a posadím se na linku.

,,Bude to to nejlepší jídlo,co jsi kdy jedla!Přísahám!"řekne vážně.

,,Dobře,dobře.Věřím ti,Nialle Jamesi Horane,že mě neotrávíš"zasměju se.

,,Budeš muset"vyplázne na mě jazyk a usměje se.

,,Už to budee?"povzdychnu si po dlouhé chvíli,co Niall připravuje snídani.

,,Nebuď netepělivá,snažím se.Musí se to připravovat pomalu,aby chutnaly tak,jak mají"zasměje se a zamíchá těsto.

,,Doufám,že to aspoň bude stát za to"ušklíbnu se.

....

,,Oh,měl jsi pravdu!Od teď mi ty lívance budeš muset dělat denně!Nečekala jsem že budeš tak skvělý kuchař"zamručím spokojeně.

,,Klidně,ale ty uděláš oběd.Chci taky ochutnat něco od tebe."dodá a svalí se vedle mě na gauč.Pak se domem rozlehne bušení na dveře a my s Niallem si vyměníme tázavé pohledy.

,,Pane Horane,otevřete.Tady policie"ozve se,na což se vydáme otevřít.

,,Dobrý den,co si přejete?"nechápavě pokroutí hlavou,ale já za nimi zahlédnu Beatrice.Věděla jsem to.

,,Přišli jsme pro slečnu Morgann."řekne jeden z nich a já přikývnu.

,,Dejte mi pár minut,já se sbalím"povzdychnu si a zavřu dveře.

,,Co?Vždyť jsi ještě včera nechtěla jít.Něco se změnilo?Nemusíš odcházet"koukne po mě a já nesouhlasně zavrtím hlavou.

,,Nic se nezměnilo Nialle.Pořád nechci odejít,ale nic jiného mi nezbývá.Měl by jsi z toho zbytečně moc problémů.Mám tě ráda Nialle a chci tu s tebou být,protože ty se ke mně chováš tak krásně,jako nikdo jiný.Jenže bude lepší když já budu u ní,ty na svobodě a můžeme se vídat.Než abych byla u ní,ty ve vězení a já tě viděla jen přes mříže.Navíc by si na tobě noviny krásně smlsly a to taky nechceme.Notak,uvidíme se brzo,přísahám"povzdychnu si a obejmu ho.

,,Neodcházej mi"šeptne a pevněji mě stiskne.

,,Neodejdu ti.Víš kde bydlím,je to pět minut odsud.I kdybych měla sebemenší zákaz chození ven,klidně kvůli tobě i uteču."zamumlám a on mi dá pusu do vlasů.

,,Nehci bez tebe usínat"odporuje.

,,Já taky ne"souhlasím a trochu se od něj odtáhnu.,,Jsi přece můj medvěd"usměju se a rozcuchám mu vlasy.

,,Jenom tvůj"mrkne a já se odtáhnu když za dveřmi uslyším křik.

,,Zrychli to balení Mayo"zavrčí Beatrice.Povzdychnu si a pustím Nialla.

,,Jdu balit"pokusím se o malý úsměv a nechám ho tam stát.

.....

,,A hned zítra půjdeš do práce jasný?"zavříská a já protočím očima.Nepůjdu,něco mě napadlo.

,,Samozřejmě"odfrknu si a odejdu do svého pokoje.Svalím se na postel a poklepu na místo vedle sebe,aby tam Bonnie skočila.

,,A nezapomeň tady zítra pořádně uklidit!Víš že nebudu doma a až se večer vrátím chci tu mít pořádek"zakřičí na mě zezdola.

,,S-s"uslyším najednou a leknutím poskočím.

,,Nialle?"zamračím se a mrknu na hodiny.Je půl desáté večer.

,,Co tady děláš?"šeptnu a přejdu k balkonu.

,,Nemohl jsem to bez tebe vydržet"broukne a obejme mě.

,,Nialle,ale to nejde.Co když sem přijde a najde tě tady.Jak jí to vysvětlím.Navíc jsem za tebou chtěla ráno tajně utéct,protože mě posílala do práce"zamumlám.

,,Takže rebelka?"pozdvihne obočí a obejme mě kolem pasu.

,,Kvůli tobě!Mimochodem,všímáš si že se chováme jako pár?"mírně se zamračím.

,,To úplně ne,chybí mi to líbání.Ale pokud vím,nestěžuješ si"s úšklebkem přejde k mé posteli a sundá si triko.

,,No ne,ale-"zakoktám.

,,Ale zatím se mnou nechceš chodit.Vím,chápu a respektuju to.Jenže existujou pravidla pro to jak se chovat jako nejlepší kamarádi?Myslím že ne a nebudem je vymýšlet.Prostě se chovejme jak chceme."dodá a pokrčí rameny.

,,Já nevím jestli to je dobrý nápad.Obejmeš mě na veřejnosti a začne mě nenávidět celý svět."řeknu s povzdychnutím.

,,Notak!Vždyť to bych nemohl mít žádné kamarády"zamračí se.

,,Já vím,promiň.Jen jsem z toho všeho už nějaká unavená"sednu si zpátky na postel a Niall ke mně.Zkoumavě si prohlíží celý pokoj,pak sklopí pohled a nad něčím začne přemýšlet.

,,Unavená...ze mě?"šeptne.

,,Ne,ne,ne.Tak jsem to nemyslela!Unavená z toho jak mi Beatrice ustavičně ničí život"vysvětlím pohotově.

,,Docela se mi teď ulevilo.Měl jsem strach že už mě nebudeš chtít vidět"pousměje se a já ho pohladím po zádech.

,,Jsi můj BFF!Jak bych tě nemohla chtít vidět"zasměju se.

,,S kým to tam mluvíš?!"ozve se zezdola.

,,Sakra!Pojď"zatahám ho za ruku a odvedu do koupelny.,,Počkej tady"dodám rychle a zvednu z podlahy jeho triko.

,,No?!"zamračí se Beatrice když přijde ke mně do pokoje.

,,S nikým.Jenom jsem si zpívala"kousnu se do rtu a vím že Niall nemá daleko od smíchu.Trapná situace.

,,No to určitě!A jestli tady najdu Harryho,jak leží pod postelí jako tenkrát když jsem byla pryč,tak si mě nepřej.Víš že si sem nemáš nikoho vodit.Máš zákaz!"zavrčí a odejde.Vydechnu a plácnu sebou na postel.

,,Tak Harry spal pod postelí,jo?"zeptá se s úšklebkem.

,,Nech tohoo"zakňučím a červenající tváře si zakryju jeho tričkem.,,Jenom jednou!"oponuju.

,,Třeba tam jednou taky skončím"sundá mi z obličeje jeho triko a obleče mi ho přes tílko,které mám na sobě.

,,Sluší ti"dodá a věnuje mi pusu na tvář.Já znovu zčervenám a zavrtám se pod peřinu.Niall udělá to samé,ale ještě předtím zhasne světlo.

,,Dobrou"zívnu.

,,Dobrou princezno"

Ahoooj :3 Jsem tady s další částí :) Jak se vám líbila? :) Další se mi možná povede napsat ještě do úterý a jinak asi až o víkendu :3 Mám radost že jste May dali šanci a čtete ho! :) <3 Love ya -Wett <3

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat