,,Sakra"zakleju když se ráno podívám na hodiny a zjistím že je třictvrtě na osm.Převleču se,vyčistím si zuby,učešu si vlasy a vyběhnu ven.
,,Ahoj Mayo"zaslechnu za sebou a nechápavě se otočím.
,,Chrisi?"nadzdvihnu obočí a následně se zamračím.
,,Jo,uhm..Přišel jsem tě doprovodit do práce"pokrčí rameny.
,,A-aha?"zakoktám s nepochopením v hlase,takže to vyzní jako otázka.
,,Jdeme?"usměje se,na což nakrčím nos a stále neschopná mluvit se vydám za ním.
,,Jak víš kde bydlím?"dojde mi po chvíli.
,,Zjistil jsem si to"ušklíbne se.
,,Jsi strašidelný,Chrisi"řeknu vážně.
,,Hmm"odpoví se smíchem i když mě to ani trochu vtipné nepřijde.Divný byl už od začátku,ale strašidelný mi přišel až teď.
,,A jak víš kdy chodím do práce?"napadne mě další věc,která mi přišla divná.
,,Nevím,tipnul jsem si.Byl jsem tam už v sedm,ale ty jsi nešla tak mě napadlo že počkám do osmi."zazubí se a společně dojdeme až do kavárny.
,,Ahoj Melli"řeknu ještě stále zmatená z události co se stala před chvilkou a zajdu do šatny,abych se převlékla do pracovního.
,,Tak jak se cítíš první den v práci?"vydechne nadšeně a já přikývnu.
,,No,skvěle.Chybělo mi to tu.Pak si musíme promluvit,jo?Ještě jsem ti neřekla že hned na zítra potřebuju volno.Kvůli Beatrice.Má přijít nějaká návštěva"protočím očima a ona kývne.
,,A ještě mi musíš povyprávět jak jsi zachraňovala toho Liama!Dneska jsem četla že jsi ho zachránila ty a Niall!Proč jsi mi to neřekla?"vyhrkne.
,,Co?Kde jsi to četla?"zamumlám.Dneska je naprosto divný den.Dost divný.
,,May,je to všude!"zasměje se.
,,Ježiši"zavřu oči a opřu se rukama o pult.,,Proč musí být slavní?"zamručím.
,,No,ale když i zapomínáš že jsou slavní,musí být vážně fajn"uchechtne se a já přikývnu.
,,Seznámím tě.Ale asi až bude Liam doma"mrknu a v tom do kavárny přijde skupinka asi dvaceti holek.
,,Ty jsi Maya Morgann?"zeptá se jedna z nich.
,,J-jo"zakoktám vyděšeně.
,,Pááni!Můžem se s tebou vyfotit?"vyjekne.
,,Se mnou?"vykulím oči a ony souhlasně přikývnou.Postupně se se mnou vyfotí a nakoupí si kafe.
,,Ty nám normálně zvyšuješ tržbu"řekne Melli se smíchem a pak se její pohled upře na přicházejícího Chrise.Dívá se na něj,jako na svatý obrázek.
,,Mayo nechtěla bys odpoledne ven?"usměje se Chris a já pokroutím hlavou.
,,Uh...ne,já si pak musím ještě něco zařídit"ušklíbnu se a neunikne mi zklamaný vyraz Melli.Myslím,že chtěla,aby pozval ji a ne mě.
,,Prosím,chtěl bych s tebou probrat něco ohledně práce"dodá a já zakroutím hlavou.
,,Fakt nemůžu.Ale o práci můžeš mluvit i s Melli a ta má čas,pokud vím."otočím se na ni a ona mírně přikývne.
,,Uh,no ono to zas tak nespěchá"pokrčí rameny.
,,Radši běž dělat kafe"protočím očima.Podívám se na Mellisu a ta smutně sleduje špičky svých bot.
,,Noták.Je to idiot"povzdychnu si a pohladím ji po zádech.
,,Ale mně se líbí"fňukne.
,,Máš na lepší"zaprotestuju.
,,Achjo"zamumlá a přejde k pokladně.
.....
,,Mayo!Vážně na mě nemáš chvilku?Chtěl bych se skamrádit"dožene mě na cestě domů.
,,Vážně to nepůjde.Proč jsi byl na Mellisu tak hnusný?Co ti udělala?"zamračím se.
,,Nechtěl jsem aby to vyznělo nějak hnusně"sklopí pohled.
,,Ale vyznělo"podotknu.,,Měl by ses jí omluvit"
,,Omluvím se jí.Zítra."odpoví.
,,Nene,ještě dneska.Na,tady máš číslo"usměju se a podám mu papírek na který jsem načmárala fixou číslo Melli.
,,Tak dobře"zamumlá a papírek si strčí do kapsy.
,,Ale napiš jí!Nebo jsme spolu skončili"řeknu ještě a přejdu k mému domu.
,,Ahoj Mayo"zamává mi.
,,Sbohem"řeknu si pro sebe.
Ahoooj :) Sice je úterý,ale měla jsem čas,tak jsem si řekla že napíšu další díl :) Taky jsem pozměnila covery jak na Friendzonu tak na May :) Co na ně říkáte? :) Další díl bude asi jako obvykle o víkendu :) Love ya soo much -Wett ❤
ČTEŠ
May
FanfictionDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...