Po několikahodinovém vybíráni jsme se na týden rozhodli odjet na chatu Liamové rodiny.Poslední týden do nástupu zpátky do školy a Niallového odjezdu.Tak nějak jsme zatím ani nerozebírali jak to všechno uděláme a co s námi bude.Přece jenom vztahy na dálku vydrží jen málokdy.
,,Nad čím přemýšlíš?"zívne Niall a protře si obličej.
,,Jenom nad tím,co všechno si mám sbalit"pousměju se a přetočím se na bok.
,,Těšíš se?"zamumlá mi do ramene Niall.
,,Kdo by se netěšil?Na náš poslední společný týden"povzdychnu si.
,,Neber to tak tragicky.Budeme si volat a navíc důvod,proč jsem se choval divně byl kvůli překvapení,které s tím souvisí.Nechal jsem ti vytvořit letenku,přes kterou za mnou můžeš kdykoliv a kamkoliv přiletět a to kolikrát jen budeš chtít"zamrká a přitáhne si mě blíž k sobě.
,,Cože jsi udělal?"vyjeknu a posadím se.
,,Chceš to zopakovat?"zasměje se a přitáhne si mě do polibku.
,,Ty ses zbláznil"pokroutím s úsměvem hlavou a odhrnu mu vlasy z čela.
,,Do tebe"odpoví a dá mi rychlou pusu.Mezitím co jsme si balili někdo zazvonil.
,,Zajdeš tam?"zeptá se Niall.
,,Jo,dobře"usměju se a dojdu otevřít.
,,Ahoj,ty jsi Maya Morgann?"řekne muž s tmavě černými vlasy stojíc přede dveřmi.Já mírně přikývnu a překřížím si ruce na prsou.
,,Já jsem Dylan.Dylan Morgann"podá mi ruku na pozdrav a já zalapám po dechu.Shoda jmen?
,,A?"nechápavě zamrkám.
,,Láskoo?Kdo tam je?"přiřítí se za mnou Niall a stoupne si za mě.
,,Vidím,že mi toho uteklo hodně"povzdychne si muž a sklopí hlavu.,,Já...já jsem tvůj táta."polkne a já pevně chytnu Nialla za ruku.
,,J-já nemám tátu"vydechnu.
,,Chápu,že sis to celou dobu myslela a já doposud ani nevěděl,ze mám dceru.Mrzí mě to.Tak strašně mě to mrzí a nedokážu to napravit.Kdyby mi jen tvoje matka řekla,že je těhotná,mohlo to být všechno úplně jinak"zamrká a z oka mu vyklouzne slza.
,,Já...teď nějak nevím co na to říct"přivřu oči a Niall mě obejme okolo pasu.
,,Chápu.Nicméně...prostě jsem chtěl,abys věděla,že existuju a nejsi mi jedno."pousměje se a je na cestě k odchodu.
,,Počkej-te..Pojďte dál"nadechnu se a společně s Niallem poodstoupím ode dveří.
,,Tykej mi,prosím."zamrká a vejde dovnitř.
,,Dobře"souhlasím.,,Jak jsi vůbec po sedmnácti letech nezájmu přišel na to,že máš dceru?"zamračím se.
,,Máš právo být na mě naštvaná.Já bych byl taky.Přišel jsem na tebe skrz jednoho chlapce,který mě vypátral.Jeho jméno neznám,ale tvrdil,že je odsud."pokrčí Dylan rameny a já mu rukou naznačím aby se posadil.
,,Odkud jsi?"nadzdvihnu obočí a posadím se naproti němu.Niall si sedne vedle mě a zkoumavě si Dylana prohlíží.
,,Přiletěl jsem z Ameriky.Tam teď bydlím i se svou přítelkyní Alison."odpoví a poposedne si.
,,Jak jsi zjistil kde teď bydlím?"přivřu oči.
,,Taky přes toho kluka.Říkal,že teď tě určitě zastihnu tady."dodá a já se tázavě podívám na Nialla.Ten jen pokrčí rameny.
,,Když už jsme u těch otázek.To je tvůj přítel?"nadzdvihne obočí a já přikývnu.,,Tolik mi toho uteklo"povzdychne si.
,,Já...to všchno musím nějak rozdýchat"pokroutím hlavou.
,,Já taky.Je to strašný pocit,zjistit,že někde za oceánem žije tvoje téměř plnoletá dcera a to bez obou rodičů.Ani si nedokážu představit,jak moc těžkě jsi to musela mít.Přál bych si vrátit čas a s tvou matkou zůstat aspoň o měsíc déle,abych se o tobě dozvěděl dřív."sklopí pohled.,,Měl bych jít.Potřebuješ čas"věnuje mi pohled a Niall ho doprovodí ke dveřím.
,,To se mi snad zdá"prohrábnu si rukou vlasy a opřu se zády o pohovku.
,,Vážně jsem se teď neočekávaně seznámil s tvým otcem?"řekne Niall vyklepaně.,,Mám se ho bát?"
,,To já sama nevím"
Ahooooj :O Je to už snad víc než měsíc a je tu další díl :O Měla jsem takovou neplánovanou pauzu :/ Ale musím říct,že mi vážně pomohla. :) Odpočinula jsem si od všeho a nabrala zpátky ztracenou chuť do psaní! :) Booom,překvápko roku odhaleno :DDD Maya má otce :O Kažopádně...nevím přesně kolik ještě bude dílů,ale konec už mám vymyšlený :) Po dopsání May se zřejmě můžete těšit na pokračování Friendzonu :O :) Teda pokud moji pauzu ještě někdo přežil a zůstal dál u mých příběhů :D :( Jo a taky bych moooc chtěla poděkovat za překonanou hranici 200 followers :) Děkuju mooc ❤ Love ya sooo much -Wett ❤
ČTEŠ
May
FanfictionDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...