--Druhý den ráno--
,,Heej!Nialle co to děláš?"řeknu se smíchem.
,,Nechceš jít na vozík tak tě do toho auta odnesu"zazubí se a já ho začnu bouchat do ramene aby mě pustil.
,,Ne,tohle nezabírá.Zkus něco dalšího"vyplázne jazyk.Rozcuchám mu vlasy,pevně ho chytnu kolem krku a na náznak toho že se vzdávám si svoji hlavu opřu o jeho hruď.
,,Hmm,takhle je to lepší"vítězně se usměje a věnuje mi pusu na tvář.Mírně se začervenám,čemuž se Niall začne smát.,,Jsi roztomilá"dodá a já zrudnu snad ještě víc.Hlavu si zabořím mezi jeho rameno a krk aby mě neměl možnost uvidět.Nic už neříká a pomalu se dostáváme ven z nemocnice,kde mě oslní spousta blesků.
,,Sakra,jsou všude.Promiň"zamumlá Niall naštvaně.
,,To nevadí.Nezavolal jsi je ty.Nemůžeš za to"pokrčím rameny a znovu se pohodlně uvelebím v jeho náručí.
,,Čekal bych všechno,ale že řekneš tohle,to fakt ne."vykulí oči a já se jen usmívám.
,,Hmmm,jsem prostě divná."brouknu a Niall se rozeběhne směrem k autu.Opatrně mě posadí a když mi zapíná pás je nebezpečně blízko.Chce se odtáhnout,ale nakonec se mi zůstane dívat do očí z vážně malé vzdálenosti.Pomalu se přiblíží ještě víc a znovu nás oslní blesk.Já vybuchnu smíchy a Niall se zamračí.Rozjede se pryč od nemocnice a zapne rádio.
,,Ale noták!Mračení ti nesluší"opřu se hlavou o sedadlo a vytáhnu si mobil.
,,Nesnáším je"povzdychne si,já ho vyfotím a dám si ho na uzamykací obrazovku.Schválně kdy na to přijde.
,,Ale nic s tím nenaděláš"odpovím na což přikývne.Po chvilce zastavíme před velkou vilou a já se na něj tázavě podívám.
,,Tak to je tvůj nový domov"ušklíbne se a znovu mě vezme na ruce.
,,Néé,Nialle už né"snažím se mu vyvlíknout z náručí,ale on se nenechá.,,To mě tak budeš nosit i na záchod?"zeptám se s úsměvem.
,,Když bude potřeba"pokrčí rameny a vejdeme do domu.
,,No,máš to tady nádherný"řeknu když se začnu rozhlížet po místnosti.Kuchyň spojená s obývákem,spousta pokojů a dokonce má jeden vyhrazený ma kytary.
,,Snažil jsem se.Je to asi jediný z mých domů,který jsem si zařizoval podle sebe a nenechával si ho nijak navrhnout."mrkne a posadí nás do obýváku.
,,Netušila jsem,že jsi tak šikovný."vydechnu a místností se rozlehne jeho chraplavý smích.,,Mimochodem,sedět můžu i na gauči.Nemusím jen na tobě"ušklíbnu se.
,,Já vím,ale takhle je to pohodlnější"oplatí mi úšklebek čemuž se uchechtnu.
,,Já se tady celé dny asi unudím"povzdychnu si.
,,No dovol!S Niallem Horanem se nikdy nudit nebudeš!"zachechtá se a obmotá kolem mě ruce.
,,Dobře,dobře.Takže co budeme dělat?"zvednu ruce na náznak toho že se vzdávám a on mě začne lechtat.
,,Hah,to bych vlastně neměl,musíš odpočívat.Tak co třeba film?"navrhne hned potom co přestane s lechtáním.
,,Tak nějaký vyber"pokrčím rameny a všimnu si že mi napsala Mellisa.
Mell:Tak jak je s Niallem?Máš dobrou péči? :D
Vzhledem k tomu že jsem si všimla že mi Niall koukal přes rameno,chtěla jsem ho trochu popíchnout.
Me:No mohlo to být i lepší.
Začnu psát a vidím jak se Niall zarazil.
Me:No mohlo to být i lepší.Ne,dělám si srandu :D Mám se s ním skvěle.Lepší péče než v nemocnici :P
Dopíšu a uvidím jak se Niall samolibě usměje.
,,Hele víš že se cizí zprávy nečtou?"vypláznu na něj jazyk.
,,Vím,ale tohle nešlo přehlédnout.A já už se na začátku lekl,že jsem udělal něco špatně"pokroutí hlavou a já se začnu smát.
,,Jsem naprosto spokojená.Kéž bych se takhle cítila i doma.Mimochodem,fakt jsi mi chyběl"povzdychnu si.
,,Vždyť to ty mně taky"usměje se a odejde vybrat film.
,,Horane,přísahám bohu,že jestli jsi vybral horor zabiju tě"procedím skrz zuby když se usadí vedle mě na pohovku a pustí to.
,,Nooo"poškrábe se na zátylku a přisune se ke mně.
,,Řekni že si děláš srandu"zamumlám když v televizi uvidím tu hnusnou věc.Zabořím hlavu do Niallova hrudníku a on mě obejme.
,,Řeknu ti,až se tam nebude nic dít"zasměje se a dá mi pusu do vlasů.,,Jo a vadilo by ti kdyby zítra přišel Liam?"zašeptá Niall a já mu věnuju pohled.
,,Nevadilo,pokud nepřujde i Harry"pokrčím rameny a on souhlasně přikývne.
,,Neboj,ten nepřijde"
,,Dobře,budu ti věřit"usměju se.Po tom co horor skončil jsem se bála jít i sama do kuchyně.Sice jsem polovinu neviděla,ale bohatě mi to stačilo.
,,Chceš být se mnou v pokoji?Nebo v pokoji pro hosty?"zeptá se když film skončí.
,,S tebou!Sama bych teď určitě neusnula a navíc jsem zvyklá objímat toho medvěda co jsi mi dal"začervenám se a na jeho tváři se rozline široký úsměv.
,,Tak ode dneška ti toho medvěda budu klidně dělat já"zaculí se a znovu mě vezme do náručí.
,,Dobrou May"šeptne když se na mě natiskne a já ho obejmu.
,,Dobrou medvěde"šeptnu mu nazpět.Jako poslední slyším jeho uchechtnutí a upadnu do říše snů.
Ahooj :3 Jsem zpátky o něco dřív,protože tento týden máme takovou volnější školu,takže stíhám :D :) Snad se část líbila a omlouvám se za případné chyby :) Love ya -Wett <3
ČTEŠ
May
FanficDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...