The End

463 22 15
                                    

,,Loui,ještě jednou děkuju,že to pro mě děláš"povzdychnu si když se potichu vykradu z našeho pokoje a Louis z toho jejich.

,,No neboj,v L.A si to vyberu!Pozveš mě na pizzu,hmm?"zasměje se a já kývnu.

,,Klidně i na sto pizz"vypláznu jazyk.

,,No,to nepřeháněj!To sebou vezmem i Nialla"odpoví se smíchem.

,,Jo"zamumlám.Pomalu se dostáváme k autu a Louis nakládá moje kufry.Posadím se na sedadlo spolujezdce a mezitím se mi rozsvítí mobil.Zadívám se na fotku,která se vyjímala na uzamykací ploše.Já a Niall.Louis si sedl vedle mě,na místo řidiče.

,,Lou,počkej mě tady.Hned jsem zpátky"zašeptám a vběhnu dovnitř chaty.

,,Nialle"promluvím a on se v mžiku vteřiny probudí.

,,Co se děje?"promne si oči a posadí se.,,Proč jsi oblečená?Ty někam jdeš?"nadzdvihne nechápavě obočí.Přejdu k posteli a dlouze ho políbím.

,,Já...nemám moc času.Odlítám do ameriky,za dvě hodiny mi to letí.Tohle si přečti,snad to pochopíš.Promiň."zakroutím hlavou,podám mu dopis od Dylana a propuknu v pláč.,,Miluju tě"polknu.

,,Taky tě miluju,ale co se děje.Stalo se něco?!Kam jedeš?Proč jsi o tom nic neřekla?!"vyjekne a vyskočí na nohy.

,,Musím jít"zamumlám a nepřestávám brečet.

,,Jsi v pohodě?"zeptá se Louis starostlivě.

,,Ne"vydechnu.,,Jeď,prosím"kousnu se do rtu a víčka pevně sevřu k sobě.

....

,,Tak jsme tady"mrkne Loui a já kývnu.

,,Budeš mi chybět"povzdychnu si a obejmu ho.

,,Ty mě taky,ale uvidíme se."odpoví

,,Určitě?"ujistím se.

,,Určitě"potvrdí a já se rozejdu směrem k tátovi.

,,Jsem rád,že ses rozhodla letět"

,,Uhm,jo.Já taky"pousměju se.

Seděla jsem v letadle a přemýšlela nad vším,co mě v Londýně potkalo.Byli to jak zlé věci,tak ty krásné,které ve velké většině převažovaly.Najednou se mi ale zničehonic začala vybavovat Chrisova slova.Znám jeden způsob jak se tě zbavit a nikdy už tě nevidět.Dylan říkal,že mu na mě kontakt dal nějaký kluk.Chris.Všechno mi začalo zapadat dohromady.Najednou vše dávalo smysl.Vážně se mě zbavil.Možná navždy.

Ahoooj :) Máme tu poslední díl a dokonce jsem to tentokrát stihla i s předstihem! :D Víkend je až za hodinu! :DD Tak co říkáte na to,jak to dopadlo? :) Je to krátká část,vím,ale myslím si,že ty kratší části většinou bývají lepší,protože se líp čtou:) Teď si dám vážně krátkou pauzičku a pak už můžete očekávat Warzone :) Notifikaci po zveřejnění hodím jak sem,tak i na Friendzone,aby pokračování nikomu neuteklo :) Děkuju moc,že jste tenhle příběh četli,ačkoliv se u něj vyskytli problémy s přidáváním a jak jsem si v některých částech všimla,tak i s háčkama :D Zatím vůbec nevím jak to řešit,vyzkoušela jsem snad úplně všechny možnosti co existují,ale nic nezabírá.. :D Love ya sooo much!See you soon!:) -Wett ❤

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat