Part 8

554 48 6
                                    


Asi bychom měli jít pro tu Bonnie"dodá.

,,Asi jo"zamumlám mu do trička a nakonec jsem se musela opravdu odtáhnout.

,,Já-zvládnem to?"věnuje mi nejistý pohled a já souhlasně přikývnu.

,,Projdem tady zadem k tomu stánku a přesně kolem něj se dostaneme až za Bonnie."ukazuju rukama a Niall přikyvuje.

,,Jdeme!"zavelel a jak jsem řekla tak se taky stalo.Opravdu se nám povedlo dostat se až k Bonnie.Ta tam spokojeně ležela a když si nás všimla,začala vrtět ocáskem.Pokynula jsem Bonnie,aby přišla ke mně a uvázala jí vodítko.Niall ještě stihl poděkovat té holce za hlídání a nakonec jsme se vydali směrem k autu.

,,Nebudeš mít kvůli mně průšvih?"zeptá se provinile Niall,když jsme ma cestě k mému domu.

,,Ne!A i kdyby.To nebyla tvoje vina!Mám přece vlastní vůli a kdybych nesouhlasila tak tam nejedeme.Já se po dlouhé době perfektně bavila a žádná Beatrice nebo kdokoliv jiný mi to nezničí."usměju se.Niall mlčky přikývl a po celou dobu byl tiše.Byl stále ponořený do svých myšlenek a já trochu tušila,že je to kvůli dnešku.Teď už vím,že mi něco tají.Nevím co to je,ale nic dobrýho to nebude.

,,Víš-já....uh..Měl bych ti to vysvětlit."zakoktá a sklopí pohled.

,,Chci to vědět?"zamrkám a Niall se na mě zmateně podívá.

,,Myslím že n-ne"nervózně si prohrábne vlasy a odepne pás.

,,A ty potřebuješ abych to věděla?"povzdychnu si.

,,J-já asi jo...chci říct..Myslím že to bude lepší pro nás pro oba i když mě od téhle chvíle budeš nejspíš nenávidět,protože se objevíš na všech titulních  stranách časopisů a novin"šeptne téměř neslyšitelně a já vykulím oči.

,,Tak jo Nialle Horane,co jsi zač?Jsi ten kluk,kterýho jsem poznala tehdy v parku?Ten kluk,který mě dokázal vyděsit a rozesmát zároveň?A nebo nějaká hvězdička z novin?Máš dvojí tvář?Bylo to všechno se mnou opravdový?To objímání..ukázání chaty o které vím údajně jen já.Bylo to všechno doopravdy?A nebo jsi jen potřeboval utéct z reality s náhodnou holkou,která tě nepoznala?Vím o tobě vůbec něco?"u poslední věty se mi zlomil hlas a pár slz se vydralo na povrch.Niall nic neříkal a já vystoupila z auta.Vzala jsem si Bonnie a ještě na chvíli si stoupla ven.Nakonec mi došlo,že se odpověďi nedočkám a odebírala jsem se k odchodu.

,,Počkej Mayo!Bylo to doopravdy.To všechno já..utíkal jsem od reality,ale-"povzdychnu si a zakroutím hlavou.

,,Měj se Nialle"zamumlám.Pomalu dojdu ke dveřím a uslyším jen Niallovo syknutí a třísknutí do volantu.

,,Doprdele"sykne.Už nic nevnímám a otevřu dveře.Všude byla tma a nikde nikdo.Potichounku jsem se proplížila až do mého pokoje a...opravdu.Nebyla tam.Doufám že není doma.Hodila jsem sebou na postel a naplno se rozbrečela.Jsem hrozná citlivka.Po chvíli brečení a objímání Bonnie,mi zabzučel mobil.

Neznámé číslo:May,prosím.Chtěl jsem ti to říct už dřív,ale neposlouchala jsi mě.To všechno bylo doopravdy.Mám tě rád a nechci o tebe přijít.-Niall

Neznámé číslo změněné na Niall.

Me:Kde jsi vzal moje číslo?

To byla jediná věc která mě opravdu zajímala.Jedině...od Harryho...

Niall:Od Harryho.Nechtěl mi ho dát,ale já mu prostě sebral mobil a našel si ho sám.Zlobíš se?

Popravdě?Nezlobím se kvůli číslu,ale kvůli tomu že mi lhal.Kdyby mi to řekl rovnou,mohli jsme si dát aspoň pozor aby nás nikdo neviděl.Mezi mým přemýšlením jsem uslyšela bouchnout spodní dveře.Co nejrychleji jsem se převlíkla do pyžama a zhasla světlo.Jak jsem čekala,po chvilce se otevřeli dveře.

,,Ty už spíš"promluví.

,,Jo"zamumlám 'rozespale'.

,,Máš štěstí!Nevím jestli jsi přišla včas,ale zítra si tě pohlídám."zavrčí a zavře dveře.

,,To klidně může"zašeptám a po tváři mi znovu začnou stékat slzy.Nechci Nialla vidět.Ještě dlouho ne.

Ahojkyy :)Je tady dalšía trochu kratší část :D Má 618 slov :) Doufám že se vám i tak líbila a slibuju že příští bude delší :) Soo..Love ya-Wett <3

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat