,,A-asi bych dopadla hůř"zašeptám a po tváři mi steče slza.
,,Mayo,ale tohle přece nemůže!"vydechne Mellisa klidněji.
,,Já vím,ale co mám dělat?Odstěhovat se nemůžu.Nejsem plnoletá.A tady si navíc na byt ani nevydělám"povzdychnu si na což mě obejme.Já jí to opětuju a tím se tak na její tváři objeví mírný úsměv.
,,Udělala ti to už někdy předtím?"zeptá se když se od sebe odtáhneme.
,,J-jo,a-ale pak už toho nechala.Teď se to zase vrací"řeknu skoro neslyšitelně a ona zalapá po dechu.Nechápu že se svěřuju holce,kterou v podstatě ani neznám.Asi už to prostě nedokážu držet v sobě.
,,Něco s tím musíme udělat!Dneska ti ukážu kde bydlím a kdykoliv budeš cokoliv potřebovat tak za mnou přijdeš,jasný?"řekne s úsměvem a já přikývnu.
,,Děkuju"zamumlám a tentokrát jsem to já,kdo začne s objetím.
,,Uh,začínají tu chodit lidi.Takže úsměv,za šest hodin končíme"zatleská si a já se zasměju.
,,Nebul,nesluší ti to"mrkne na mě.To co dneska předvedla Beatrice nebylo to nejhorší co by mohla udělat.Například sem může dneska přijít v dobu kdy už tady bude neplánovaně zavřeno a nebo mi udělá scénu před všemi zákazníky.
,,Jsi tady nevěsto?"řekne se smíchem Niall a tleskne mi před obličejem.
,,Huh...jo,promiň.Dáš si něco ženichu?"zeptám se s úsměvem a on najednou zvážní.
,,Ty jsi brečela?"řekne smutně a já záporně zakroutím hlavou.
,,Jo,brečela"promluví Mellisa a omluvně se na mě podívá.
,,Proč t-"chci se jí zeptat proč mu to říká,ale ona mě přeruší.
,,Mayo jestli ti někdo může pomoct víc než já,tak je to Niall.Vidím jak ses rozzářila když přišel a kdyby mu na tobě nezáleželo,myslíš že by se vůbec ptal co se děje?Mám nápad.Dnešní nákupy se ruší a vy dva spolu půjdete ven"řekne jistě a ukáže na nás prstem.Já tam jenom němě stojím a nic neříkám.Niall se po chvilce vzpamatuje a otočí se směrem ke mně.
,,Půjdeš?"zeptá se s nadějí v hlase a Mellisa na mě souhlasně zakýve.
,,Jo,půjdu.Ale na ty nákupy my dvě spolu někdy musíme"odpovím a Mell se usměje.
,,Třeba hned zítra"řekne s úsměvem.,,A vy už běžte.Já to tu zvládnu"dodá.
,,To ne Mell,nemůžu tě tady nechat tak dlouho samotnou"zamračím se a ona si povzdychne.
,,Neboj,nebude to poprvé ani naposled.Padej"rozkáže a já se zmizím převléct.
,,Můžeme?"pousměju se na Nialla a on přikývne.Zamávám Mell a my vyjdeme z kavárny.
,,Tak...včera ještě nepřítelkyně,které se nesmí vidět ani z dvoukilometrové vzdálenosti a najednou nejlepší kamarádky?"uchechtne se Niall.
,,Jo,včera se mi prostě něco přihodilo a Mell mi dost pomohla"vydechnu.
,,Já jen...Mell říkala,že jestli ti někdo může pomoct víc než ona,tak jsem to já...Co se děje?"řekne vážně a já sklopím pohled na špičky svých bot.
,,Já se omlouvám Nialle,ale vážně o tom nechci mluvit.Slibuju že ti to někdy řeknu,ale nebude to dnes ani zítra.Netlač na mě prosím"kouknu na něj a Niall kývne.
,,Chápu to,May.Až budeš chtít,prostě mi to řekneš."kývne.
,,Do šesti chci zapomenout na realitu,takže máš nějaký plán?"dodám s úsměvem,on mě chytne za ruku a táhne bůhví kam.
,,Sakra"zakleju když jdeme přes náměstí a spatřím Beatrice.,,Pojď"řeknu a rychle se s ním rozeběhnu za nejbližší strom.Nahlédnu se jestli tam pořád je a prudce vydechnu.Opřu se o strom a až po chvilce si uvědomím že Niall je se mnou v objetí.
,,Před něčím se schováváme?"zeptá se a nepřerušuje mezi námi oční kontakt.Po chvíli mlčení se začínám utápět v jeho zářivě modrých očích.Jemně zatřepu hlavou a odpovím.
,,Jo...před..babičkou..Nesmí vědět že nejsem v práci!"zamumlám,on přikývne a na nic víc už se neptá,protože mu dojde že už se o tom nechci bavit.Po chvíli zjistím že Beatrice konečně odešla a oddechnu si.
,,Můžeme jít"mrknu na něj a on mě znovu chytne za ruku.Dojdem na takovou malou louku s potůčkem a tam kdesi v dáli se vyjímá velká dřevěná chata.Dojdeme až úplně k ní a já se tázavě podívám na Nialla.
,,To je moje chata.Sem utíkám pryč od reality.Chci ti to tady taky ukázat,můžeš sem přijít kdykoliv budeš chtít i beze mě."řekne s úsměvem když si všimne mého nechápavého výrazu.Vešli jsme dovnitř a já se začala rozkoukávat.Bylo tam spoustu fotek asi s jeho rodinou a pár tam bylo i s Harrym a s klukma z jejich party.I když to byla dřevěná chata,ve vnitř to bylo moderní.Kdyby jste to neviděli z venku ani si nevšimnete že nejste v domě.
,,Páni,máš to tady krásný"šeptnu a on mě zavede do horních místností,kde je bílomodrá koupelna,jeho pokoj zbarvený do světle zelené a pár pokojů pro hosty.
,,Kolik ti vlastně je?"věnuju mu tázavý pohled,jakmile mi dojde že jsem se ho na tohle ještě neptala.
,,Devatenáct.A tobě?"zazubí se.
,,Sedmnáct,v květnu osmnáct."odpovím a přejdu ke kytaře v jeho pokoji.,,Ty na to umíš?"nadzdvihnu obočí.
,,Jo,hraju už od mala"řekne hrdě a začne se smát.
,,Zahrej mi něco"sednu si na jeho postel a čekám než si sedne taky.
,,Tak dobře"
Ahooj :3 Další díl je tady :) Jsem tak naštvaná na mobilní wattpad... :D Je strašně divný a nepřehledný :D doufám že se s tím dokážu zžít :D A to písmo...-_- :D ...905 slov :O Doufám že to tak půjde i dál :D :) Snad se část líbila :) Love ya-Wett <3
ČTEŠ
May
FanfictionDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...