Part 4

633 54 12
                                    

,,Tak teď aspoň vím,že Bonnie je v dobrých rukách"zazubí se Niall.

,,A jak to můžeš vědět?Moc se neznáme.Třeba jsem sériový vrah"pokrčím rameny a ušklíbnu se.

,,Hmmm,sériový vrah labradorů.Sakra,cítím se v nebezpečí"naoko zastrašeně vyjekne a já se začnu smát.

,,To jsem přesně já"odpovím a můj smích neustává.

,,Hezky se směješ"řekne najednou a já sklopím pohled.

,,Jo..uh..už budu muset..jít..tak..zase někdy"kývnu a rozeběhnu se s Bonnie pryč.Na tohle vážně ještě nejsem připravená.Kamarádi....možná.Ale chození?V žádném případě.A nebo jsem jen divná.Třeba se mnou vůbec nechtěl chodit.Navíc i kamarádi si skládají komplimenty,ne?

,,Utíká ti nevěsta,Horane?"slyším ještě jak na něj křičí Harry.

,,Drž hubu"zavrčí Niall a já se zastavím.

,,Nevěsta neutíká,ale už vážně musí domů"zakřičím a omluvně se podívám na Nialla.Ten se usměje a zamává mi.Sakra,nechápu co to se mnou je?Já se ho zastala?Tohle nejsem já.Uvědomím si že tady budu už delší dobu a podívám se na mobil.Do háje,za dvě minuty mám být doma.To nemám šanci stihnout.Začnu zběsile utíkat a když konečně dorazím k domovu,ujistím se jestli jsem to stihla.Nestihla.Jdu o pět minut pozdě.

,,Kde jsi byla?!"zaječí hned u dveří.

,,S B-Bonnie,trochu se nám to protáhlo a-"Au.Vlepila mi facku a mně po tváři začali stékat slzy.

,,Maž do pokoje a opovaž se přede mnou do rána ukázat.Ještě jednou přijdeš pozdě a dopadne to hůř"zahrozí a já radši opravdu zmizím v pokoji.Hodím sebou na postel a rozbrečím se na novo.

,,Bonnie"vzlyknu a přitáhnu si ji k sobě na postel.Pohladím ji a ona se přetočí na záda,abych ji poškrábala na břiše.Potom si ke mně spokojeně lehne a já po chvílu usnu.

....
Vzbudila jsem se v sedm hodin a rychle se došla obléknout.Potom jsem se nasnídala,nakrmila Bonnie a vyčistila si zuby.Babička-i když už jí tak odmítám říkat...je to pro mě od teď prostě jenom Beatrice.Beatrice ještě nebyla vzhůru takže jsem se mohla rychle vypařit,bez toho aniž bych čelila nějakým otravným rozhovorům.Celou cestu se na mě všichni nějak divné dívali a já vážně nevěděla co se děje.Rychle jsem zapadla dovnitř malého krámku a zamířila se převléct.

,,Panebože,co se ti stalo?"vyjekne Mellisa,chytí mě za ruku a tahá mě směrem k zrcadlu.

,,Sakra"vydechnu když na mé tváři spatřím červený obtisk Beatriciny ruky od toho jak mě praštila.

,,Pojď,pomůžu ti.Takhle do prodejny nemůžeš."chytí mě znovu a odvleče mě ke skříňkám s osobními věcmi.Vytáhne make up a nandá mi ho na tvář.Já jen mlčky stojím a nemůžu se z toho všeho nějak vzpamatovat.Nakonec znovu přejdeme k zrcadlu a ona si začne prohlížet své dílo.Vážně už tam není nic vidět.Otevřu pusu v údivu a podívám se na Mellisu.

,,Já-"zakoktám a sklopím pohled.,,Děkuju,nečekala bych že mi zrovna ty budeš pomáhat"zamumlám a ona se pousměje.

,,Mayo,do doby než jsem za tebou přišel Niall jsme spolu nepromluvili ani slovo.Děláme tady spolu dva roky a vlastně se vůbec neznáme.Nechceš to změnit?Za tu dobu jsme už mohli být vážně dobré kamarádky"pokrčí rameny a já zamrkám.Mellisa mi nabízí přátelství?A jak vůbec zná Nialla?

,,J-já myslela že m-mě nesnášíš"zašeptám a ona se zasměje.

,,Nápodobně"odpoví a já pokroutím hlavou.

,,Já jen...nevím jestli to budu umět být kamarádkou?Vlastně ani nevím co to slovo obnáší"sklopím pohled a ona se pousměje.

,,Tak dneska skončíme už ve tři a půjdeme nakupovat.Stejně už tady odpoledne nebývají lidi...takže..bereš?"zeptá se a já zaváhám.

,,Beru"usměju se a ona taky.

,,Tak pojď,musíme pracovat"dodá a já společně s ní odpochoduju k pultu.

,,Proč jsem si vždycky myslela že jsi zlá?"nadzdvihnu obočí a ona se opět začne smát.

,,Znáš takový to Jak ty ke mně,tak já k tobě?Tak takhle přesně to mezi náma bylo"pokrčí rameny a já přikývnu.

,,Namíchej mi nějaký kafe Mayo"rozrazí se dveře a v nich uvidím Beatrice.Sakra.

,,Přišla sis mě zkontrolovat?!"vyjeknu a Mellisa se na nás nechápavě podívá.

,,A i kdyby tak co?Mám za tebe zodpovědnost"zavrčí a já protočím očima.,,Kdy přijdeš domů?"

,,V šest"šeptnu a ona se zamračí.

,,Kdy?!"křikne.

,,V šest"řeknu nahlas.

,,A opovaž se přijít později,tak jako včera.Víš co jsem říkala!"zamračí se a s těmito slovy odejde.

,,To ona ti to udělala,že?"vydechne Mellisa a já nejistě přikývnu.

,,Jo,to ona"zamumlám.

,,Ale vždyť to si k tobě nemůže dovolit!"řekne Mellisa.,,O jak moc jsi přišla pozdě?"zeptá se a já si začnu hrát se svými nehty.

,,O pět minut"odpovím tiše a ona vyvalí oči.

,,Vždyť to je normální teror!Co by se stalo kdyby jsme se zdrželi v práci a ty jsi jí to nestihla říct?!"zamračí se a já nevím co na to odpovědět.

,,A-asi bych dopadla hůř"zašeptám a po tváři mi steče slza.

Ahooooj :3 Snažila jsem se co nejdřív napsat další díl a už je tady! :) Každopádně vám zase moc děkuju za komenty,reads a votes :3 <3 Snad se bude díl líbit :3 <3 Love ya-Wett <3

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat