Part 6

588 50 6
                                    

,,A tohleto jsi taky ty?!"vyjeknu se smíchem když mi ukazuje fotku na které je malý a celý upatlaný od nutelly.

,,Hej!Nesměj se mi.To vůbec není vtipné"oduje spodní ret a smutně se na mě podívá.Pak z krabice namátkou vytáhne další fotku a na té je on v X-factoru?

,,Víš..já...asi bych ti měl něco říct"povzdychne si a zvážníí.Jenže v tom mi zazvoní telefon a já se na něj omluvně podívám.

,,Mayo!Konečně!Před chvilkou se sem přiřítila tvoje babička a je dost naštvaná.Řekla jsem jí že jsem tě poslala dokoupit kafe a ona že prý na tebe počká"vychrlí ze sebe a já zalapám po dechu.

,,Do háje.Budu tam co nejdřív"vyjeknu.

,,A nezapomeň koupit nějaký kafe"dodá ještě a já to típnu.

,,Mrzí mě to Nialle,ale musím jít.Bylo mi s tebou strašně fajn a opravdu jsem zapomněla na realitu.Moc ráda bych tu se tebou byla ještě dýl,ale nejde to."pokrčím rameny a on se usměje.

,,I mně s tebou bylo fajn a brzo si to musíme zopakovat.Doprovodím tě"mrkne a zvedá se z postele.

,,No,spíš poběžíme"dodám s širokým úsměvem.

,,Tak jo"řekne za doprovodu hlasitého smíchu.Popadnu ho za ruku a společně vybíháme z chatky přes louku,les až k náměstí.Zabralo to zhruba půl hodinky a my došli k malé sámošce.Rychle jsem tam nakoupila nějaký kafe, s Niallem jsme vyšli před obchod a přišla za námi nějaká malá holčička.

,,Můžu se s tebou vyfotit?"podívá se na Nialla s prosbou v očích.

,,Jasněže můžeš"zaculí se,vezme jí mobil z ruky a vyfotí jejich společnou fotku.

,,A ještě podpis plosím"udělá psí oči a Niall se jí podepíše do malého růžového deníčku.

,,A kdo je tohle?"ukáže na mě a já nechápavě pozdvihnu obočí.

,,To je moje kamarádka Maya"řekne Niall s úsměvem a věnuje mi pohled.

,,Jsi klásná"zamumlá a já se zasměju.

,,To ty taky!"mrknu na ni a v očích se jí objeví jiskřičky.

,,Děkuju.Už musím jít,maminka tam na mě čeká.Ahojte"zamává nám a my jí taky.

,,Co to bylo?"otočím se k Niallovi a on se poškrábe na zátýlku.

,,Já-ti to vysvětlím"vydechne.

,,Někdy určitě,ale teď vážně musím běžet.Promiň"smutně si povzdechnu a on kývne.

,,Tak pojďme"dodá.

,,Tam už musím sama."ukážu na kavárnu.,,Kdyby Beatrice-moje babička,věděla že jsem byla venku s nějakým klukem asi by mě zabila"zamumlám a on přikývne.

,,Jsem strašně rád že jsi šla"řekne.

,,Ale už musím"povzdychnu si,dám mu kamarádskou pusu na tvář a dřív než se stihnu odtáhnout mě obejme.Chvilku tam tak ještě stojíme a ani jeden z nás tuhle chvíli nechce zničit.Nakonec to ale musím být já,kdo se odtáhne jako první a rozeběhnu se směrem ke kavárně.Naposled Niallovi zamávám a pak pomalejším krokem dojdu dovnitř.

,,Mladá dámo!Kde jsi byla?!"křikne po mě Beatrice a všichni zákazníci se na mě otočí.

,,Dokoupit kafe"odpovím a zamávám jí taškou před obličejem.

,,To jen tak v pracovní době chodíte nakupovat?!"zamračí se.

,,Víš,od kavárny se očekavá že bude vařit kafe.No a když to kafe dojde,tak co by se podle tebe mělo dělat?"zeptám se a ona zmlkne.

,,Počkám na tebe doma"procedí skrz zuby a já protočím očima.

,,Dobře jsi jí to dala!"řekne se smíchem Mel,když Beatrice odejde.

,,Ale bylo to o chlup.Navíc po tomhle výstupu nezůstanu bez poskvrny"s povzdychnutím se odejdu převléct.

,,A co Niall,hm?"zamrká a já se začervenám.

,,Bylo to skvělé.Dokonce řekl jedné malé holčičce,že jsem jeho kamarádka.Dneska mi bylo asi nejlíp za celých sedmnáct let.I když...chvíle s Harrym,než se z něj stal takový idiot taky stáli za to."kouknu na Mell a ona vykulí oči.

,,Ty jsi chodila s Harrym?"nadzdvihne obočí a já kývnu.

,,Jo,bohužel.Jak ho vlastně znáš?"zamračím se.

,,Oh..uh...už ses o něm zmínila" usměje se a já pokroutím hlavou.,,Mimochodem.Tady máš mé číslo a kdyby něco,piš a volej"dodá a podá mi lísteček s číslem.,,No a co jste vlastně dělali?"zeptá se nedočkavě.

,,Vzal mě na jedno místo,má tam chatu a spoustu fotek.Ukazoval mi jak vypadal když byk malý.Takhle jsem se nenasmála za celý svůj život"zazubím se.

,,To vidím,ještě teď se usmíváš jak měsíček na hnoji."věnuje mi pohled.

,,Jo,já vím,ale nejde to zastavit.Asi jsem poznala jak vypadá štěstí"ušklíbnu se.

,,A nebo ses do něj rovnou zabouchla"pokrčí rameny.

,,Ne,to ne Melli.Znám ho čtyři dny i s cestou.Dejme tomu že je to můj kamarád,tak jako ty,hm?"

,,Ale s tím rozdílem že Nialla miluješ!"řekne se smíchem.

,,Mell!Nemiluju...jen...nevím...Já jsem v těhle věcech prostě... nová"sklopím pohled a začnu se věnovat zákazníkovi.

,,Ale to neznamená že se nemůžeš zamilovat"

Ahooj :3 Další díl je tady :) Doufám že se líbil :3 Nevím co víc k tomu dodat..:D To že jste úžasní víte...sooo :3 Love ya -Wett <3

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat