Part 18

514 41 4
                                    

,,Dneska jsem přišel jenom na chvilku,ale pokud tady usnu tak to asi vadit nebude.Jen jsem tě měl vyzvednout v sedm a místo toho bychom asi vycházeli z tvého domu v sedm"zasměje se.

,,A co máš na práci?"zeptám se ho s úsměvem a lehnu si na postel.On se vysleče a lehne si ke mně.

,,Chtěl jsem jít za jednou holkou"řekne jen tak a já mírně přikývnu.

,,Tak to ji nesmíš nechat čekat no."šeptnu a přetočím se na druhou stranu.

,,Ona počká"odpoví.

,,Tak to je bezva"řeknu tiše,on se začne smát a zezadu mě obejme.

,,Dělal jsem si srandu zlato.Šel bych do studia za klukama,máme mimořádnou zkoušku.Jen jsem chtěl vědět jak zareaguješ,ale jsi roztomilá když žárlíš"zamumlá mi do ucha a já ho praštím do ramene.

,,To bylo zlý"zamračím se a hlavu mu zabořím do hrudi.

,,Takže nepopíráš že jsi žárlila!Přiznej že mě miluješ!Přiznej to!"řekne se smíchem a začne mě lechtat.

,,Ne-e-přiz-nám"zakoktám a z očí mi začnou téct slzy od smíchu.

,,Tak mi dej pusu"zastaví v pohybu a je ode mně jen pár centimetrů.Nakloní se ještě blíž a já přitisknu své rty na ty jeho.Obmotám ruce kolem jeho krku a prohloubím náš polibek.Tisíce motýlků se rozletí v mém břiše,Niall se přetočí nade mě a nepřestává s líbáním.Probojuje se svým jazykem do mých úst,já ho zatahám za vlasy na což Niallovou odpovědí je spokojené zamručení.

,,Tak už to přiznáš?"zamumlá mezi polibky.

,,Ne"usměju se a než stihnu jakkoliv jinak zareagovat Niall už mě znovu lechtá.

,,Dobře!Dobře!Miluju tě,Nialle Jamesi Horane,největší idiote pod sluncem"zazubím se a Niall mi věnuje samolibý úsměv.

,,Já tě taky miluju,Mayo Theresso Morgann,nejkrásnější holko pod sluncem"šeptne a letmo mě políbí.

,,Ehm,ehm"odkašle si naštvaně Beatrice.,,Neruším vás,náhodou?!"zavrčí.My od sebe rychle odskočíme a Niall se nemotorně zřítí z postele.

,,Ty tady nemáš co dělat mladý muži"ukáže na Nialla jak se zvedá ze země držíc se za bolavé místo na ruce.Když si uvědomí,že je jen v boxerkách začne se rychle oblékat a zaraženě si stoupne vedle mě.

,,Já ho vyprovodím"vychrlím ze sebe,Nialla popadnu za ruku a odvedu ho z pokoje.

,,Teď už tady nesmíš být"pokroutím hlavou a on si povzdychne.

,,To nám to moc nevyšlo"uchechtne se.

,,To ne,no"souhlasím a nahlédnu do domu.Když nikoho nevidím,pohotově si Nialla přitáhnu k sobě za mikinu a jemně ho políbím.,,Dobrou noc"zašeptám mu do rtů.

,,Dobrou"zopakuje a obmotá ruce kolem mého pasu.

,,Zítra se uvidíme,hm?"rozcuchám mu vlasy a on s úsměvem přikývne.

,,Už jsem si myslel že se to nikdy nestane"mírně zesilní stisk objetí a já se na něj nechápavě podívám.

,,Co?"

,,No,ztrácel jsem naději že tě někdy políbím,nebo že vůbec-"začne vysvětlovat,ale Beatrice ho přeruší.

,,Mayo?!Kde k sakru jsi?!"křikne.

,,Už musím,řekneš mi to později.Pa"zamumlám a vymaním se z jeho sevření,on přikývne a odebere se po chodníku pryč od našeho domu.

,,Jo a Nialle!"zavolám ještě a on se pohotově otočí.Přiběhnu až úplně k němu a dnes naposled spojím naše rty.,,Napiš mi"šeptnu když jsou naše rty od sebe sotva pár milimetrů.

,,Já se ještě vrátím"řekne s úsměvem a než stihnu cokoliv namítnout,zmizí mi ve tmě.

,,Jak si tohle představuješ?!Jasně jsem řekla ŽÁDNÉ návštěvy a už vůbec ne klučičí!Ať se to nikdy víckrát neopakuje,jasný?!"naštvaně máchá rukama na všechny strany a já na ni jen vyděšeně hledím.Nechtěla jsem schytat další facku,protože Niall o ničem neví a rozhodně si nepřeju,aby to zjistil takhle.

,,Samozřejmě"šeptnu.

,,Za trest teď běž vyvenčit Bonnie"zavrčí a já vykulím oči.

,,Teď?Vždyť bude jedenáct!"protestuju,když venku uvidím tu tmu.

,,Jo,teď.Padej"rozkáže a já zmizím pro vodítko.Nakonec teda vážně vyjdu ze dveří a vydám se směrem k parku.Není moc osvětlený,takže to tam vypadá dost strašidelně.Ignoruju svoje divné pocity a pokračuju společně s Bonnie dál,do té doby než do někoho vrazím.

,,Mayo?"zeptá se po chvilku mě povědomý hlas a já se mírně zamračím.

,,Liame?"pozdvihnu nejistě obočí.

,,Jojo,jsem to já!Co ty tady děláš tak pozdě a sama?"zeptá se starostlivě.Liam je hodně milý a hodný člověk,nikdy jsem ještě nikoho takového nepoznala.Teda samozřejmě když nepočítám Nialla.Prostě mi přijde,že se Liam snaží všem nahradit tátu a to mě nějak tak nutilo mu věřit.Věřte tomu,nebo ne,ale i přes všechen stud a obavy jsem mu převyprávěla všechno co se stalo a on mě nepřestal ani na minutu bedlivě poslouchat.

,,Páni,ty to teda nemáš zrovna lehký"vydechne když mu to celé dopovím.

,,No,to zrovna ne.Jen tě prosím,neříkej to Niallovi.Potřebuji mu to říct sama...jenom zatím nevím jak"šeptnu a on chápavě přikývne.

,,Neřeknu,slibuju.Ale kdykoliv tě zbije,nebo pošle ven v noci samotnou,zavolej mi.Přijdu třeba i ve tři ráno.Pujč mi mobil,dám ti číslo"v mírném osvětlení lampy vidím,jak se na mě usmívá.Číslo dopsal a mobil vrátil,no v tu chvíli mi došlo,že od té doby co do mého života vešel Niall,poznala jsem tolik nových lidí,kolik se mi nepovedlo ani za deset let.

,,A vy spolu s Niallem chodíte?"zazubí se a já nejistě přikývnu.

,,Já vlastně ani nevím.Dneska...jsme se poprvé políbili a"nadechnu se a pod náporem velkého horka v mých tvářích pokračuju.,,A líbilo se mi to,ale nevím.Takhle jsme to ještě neřešili"pokrčím rameny a děkuju bohu,že je tma a Liam nemůže vidět mé stále rudé líce.

,,I když je tma,vím že se červenáš!"řekne mi se smíchem.,,Ale je to roztomilý.Ty a Niall se k sobě hodíte a ať už se stane cokoliv,věřím že vy dva to překonáte"dodá a já cítím upřímnost v jeho hlase.

,,Děkuju moc,Liame.Všimla jsem si že mě Niall mění.Úplně od základů.Z té nepřístupné a nudné holky se stává někdo,kdo je mi zatím neznámý,ale už teď vím že budu lepším člověkem než jsem byla doteď"

Ahoooj :) Jsem tady opět s novou častí a doufám že se vám líbila :)Yaay!#Naya se políbili! :D Jejich první pusa a hádám že nebude ani poslední :D Jinak..jestli jsou tam chyby tak se omlouvám,ale poslední dobou nemám nějak čas je kontrolovat :D Další bude,jak už asi všichni víte a čekáte-až o víkendu :D Love ya-Wett <3

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat