Part 36

403 27 3
                                    

,,Co tam mám ještě zabalit?"křikne na mě Liam z horního patra.

,,Dal jsi mu tam hygienu?"zavolám zpět.

,,Jo"odpoví.

,,Tak pojď dolů"dodám a povzdychnu si.Bylo divné být tu bez něj.Přece jenom,byla jsem tady víc než doma a s Niallem se tu tak i cítila.Což mi připomnělo že Beatrice se tu dlouho neobjevila.Měla bych zajít zkontrolovat Bonnie,chybí mi.

,,Máš už všechno?"vyruší mě Liam z přemýšlení a já kývnu.

,,Snad jo"sklopím pohled.

,,Je to divný,že?"stoupne si vedle mě.

,,Je.Ani nevíš jak.Chtěla bych aby tady byl teď se mnou"zamrkám.

,,Neboj,mezitím co jsi byla u něj na pokoji jsem zašel za doktorem.Poud nenastanou nějaké komplikace,Nialla by měli do tří dnů pustit.Jenom...říkal,že Niall má zlomenou nohu.Zatím mu to jen zafixovali,protože hrozilo přetrhnutí svalu,ale než půjde domů bude mít sádru.Někdo se o něj musí postarat.Neměl by totiž dlouho namáhat tu druhou nohu,takže ze začátku nesmí chodit do obchodu a nikde dlouho stát."pokrčí rameny.

,,Já se o něj postarám.A napadlo mě,že bych vás konečně mohla seznámit s Mellisou.Zároveň by jsme tím mohli dělat Niallovi společnost?"usměju se a Liam přikývne.

,,Jo,proč ne.Takže mám to domluvit s klukama?"

,,Jo,prosím"mrknu a on přikývne.

,,Děkuju.Ještěže vás mám.Protože jinak bych teď pravděpodobně ležela zmlácená u sebe v pokoji"pokroutím hlavou a Liam mě obejme.

,,Kamarádi jsou od toho,aby si pomáhali"dodá a odtáhne se ode mě.

,,A já jsem vděčná,že mám kamarády jako jste vy"odpovím a společně s Liamem přejdu ke dveřím.

,,Jdem?"zeptá se a já kývnu.

,,Ahoj"zamumlá Chris,který očividně čekal venku.

,,Co tu chceš?"protočím očima a Liam si stoupne vedle mě.

,,Hele fakt mě mrzí co se stalo Niallovi,fakt moc"zasměje se a já pokroutím hlavou.

,,Idiote"procedím skrz zuby a vlepím mu facku.,,A tahle nebyla poslední.Jestli nechceš schytat hned několik dalších,měl by ses držet dál ode mě a mých kamarádů"zavrčím a Liam mě trochu popotáhne k sobě.

,,Tebe se tak bojím"uchechtne se.

,,To bude tím,že ještě nevíš čeho všeho jsem schopná"probodnu ho pohledem.

,,Myslím,že to vím až moc dobře.Holka,která málem skončila v děcáku,protože ji otec nechtěl a kdyby se jí neujala její 'úžasná' babička teď by byla někde na chodníku.Věř mi,někoho jako jsi ty se bát nemusím"odfrkne si.

,,Tak to už stačilo.Nevíš o ní absolutně nic,ani jednu jedinou věc.A já ti říkám,že jestli jí ještě jednou něco takovýho řekneš,nebo se jí jenom dotkneš...Je s tebou konec!"pokroutí Liam hlavou,stoupne si přede mě a chytne ho za triko.

,,Možná se budeš divit,ale já nejsem ten,který o ní neví nic.Vím toho až moc.A jsem připravený jí ze života udělat peklo"řekne s úsměvem a vytrhne se z Liamova sevření.

,,Zkusíš to jednou a svůj zadek z cely už nikdy nedostaneš,rozumíš?!"Liamovi na čele vyskočila malá vráska kvůli vzteku,takže jsem ho radši na uklidněnou chytla za rameno.

,,Uvidíme"ušklíbne se a sjede si mě pohledem.,,Měj se Mayo"dodá a odejde.

,,Nic si z něj nedělej.Je to debil"zavrčí Liam a zatne ruce v pěst.

,,Jenže se zdá,že ten debil toho o mně ví víc než věděla moje matka"povzdychnu si a pohladím ho po zádech.

,,Já se postarám,aby se to už nikam jinam nedostalo.Slibuju"

,,To nemusíš.Nechci ti přidělávat starosti"nesouhlasně pokroutím hlavou a on mi věnuje pohled.

,,Nepřiděláváš mi starosti.Vzpomínáš co jsem říkal?Kamarádi jsou od toho,aby si pomáhali.Pohlídám si ho"mrkne a přejde k autu.

,,Tak děkuju"usměju se.

Ahooj :) Jsem tady konečně s dalším dílem :) Měl vyjít už včera,ale wattpad mě zřejmě nemá rád,protože mi polovinu části smazal :D A jelikož si to nikam jinam neukládám... :D (teda ode dneška už jo :DD) nerada bych,aby se to opakovalo :DD Další by měla být o víkendu :) Love ya -Wett

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat