Part 22

514 42 5
                                    

,,Jak bylo v práci?"zeptá se mě vesele Beatrice.Pravděpodobně má dobrou náladu,ale mě nějak nešlo vytvarovat ani ten falešný úsměv.

,,Skvěle"odseknu a ona protočí očima.

,,Ale notak,ber to pozitivně.Aspoň za to dostaneš peníze."usměje se a já si povzdychnu.Peníze?To myslí ty,které pak vyhodí za manikúru,pedikúru,make up a bůhví co všechno?

,,Jdu do pokoje"zamumlám a vstanu ze židle.

,,Vždyť jsme si tak hezky povídaly"řekne lítostně a já už se pomalu začínám divit co se to s ní dneska stalo.

,,Snad příště"brouknu a zmizím do pokoje.

,,Ježiši!Já se tak lekla!"vyjeknu když uvidím Nialla sedět na své posteli.

,,Promiň"šeptne a sklopí pohled na svoje tenisky.

,,V pohodě"odpovím a přejdu k němu.Sednu si vedle něj na postel a pevně ho obejmu.On mi objetí oplatí a přitáhne si mě k sobě na klín.Neprotestuju a hlavu zabořím do jeho ramene.

,,Nikdy jsem nevěřil,že on by byl schopný něčeho takového.Vím,že Sophii miloval,ale před ní si prošel daleko horšími věcmi než je rozchod.Ty sis to myslela a to ho znáš krátce.Já už přes pět let sakra!A nic!Nic mi nedošlo!Ani mi neřekl že se s ní rozešel.Dovedeš si představit co by se stalo kdyby to neřekl ani tobě?!"naštvaně pokroutí hlavou a já ho pohladím po vlasech.,,Co jsem dělal špatně?"povzdychne si už klidněji.

,,Nic jsi neudělal špatně.Sama za sebe můžu říct,že jsi ten nejlepší kamarád na světě.A to že ti to neřekl...Byl jsi s ním snad ten den?Na tu zkoušku jsi přece nešel.Kdybych ho venku nepotkala a nezeptala se co se mu stalo,neřekl by to ani mně."zkousnu si ret a pokroutím hlavou.

,,Nejsem.Měl jsem ho chodit navštěvovat.Prostě jsem na něj kašlal a to nejlepší kamarádi nedělají.Co budeme dělat?Jak to řekneme fanynkám?A jeho rodině?!Vždyť to vlastně nikdo kromě nás neví!"zpanikaří a já ho pohladím po zádech.

,,Zvládnem to.Liamovu rodinu určitě kontaktovali z nemocnice a ty teď zavoláš klukům a managmentu? Pak se podíváme na internet,protože si myslím,že některé vaše fanynky vědí že je Liam v nemocnici"pokrčím rameny a on kývne.

,,Ještěže tě mám"věnuje mi lehký úsměv,stoupne si a vezme do ruky telefon.

...

,,Tak jo.Teď ten internet"broukne a já podám notebook.Nemýlila jsem se.Fanynky psaly vyděšené statusy o Liamově stavu a dokonce tam o něm byl i článek.

U domu Liama Payna sanitka a vyděšení kolemjdoucí.Pak náš slavný zpěvák naložený na nosítkách a následný odvoz do Londýnské nemocnice.Co se děje?
Tak přesně takhle by se dala popsat situace u Liamova domu.Zmatek,shon a zděšení.Nikdo nechápe co se mohlo stát,ale mladého zpěváka Liama Payneho (22) v pátek odpoledne odvezla záchranná služba do Londýnské nemocnice.Zpěvák byl podle informací v bezvědomí,ale jak se mu to stalo?Přepadl ho někdo?Harry,Louisi,Nialle,Zayne-čekáme vysvětlení!

,,Mělas pravdu.Zase."podotkne a já kývnu.

,,Ale přála bych si ji nemít ani v jednom případě"šeptnu.

,,Proč se to muselo stát?"polknul a lehnul si na moji postel.Vím že to měla být spíš řecnická otázka,ale já jsem se na ni i tak rozhodla odpověďet.

,,Je to život.Proto.Nikdy nevíš co se stane a to je na tom možná to dobrý.Nese sebou samá překvapení a ať už jsou špatná nebo dobrá,posílí tě.Neříkám že je tomu tak vždycky,ale většinou určitě"dodám a přejdu ke skříni.Vezmu si sebou pyžamo a rychle se osprchuju.Poslední dobou si začínám všímat,jak rychle dny s Niallem plynou.
Dřív to byl takový nudný stereotyp,který se nechtěl pohnout z místa.Zdálo se mi že pondělí trvá celé měsíce,ale od doby co se do mého každodenního programu přidával i Niall,den uplynul jako minuta a týden jako hodina.
Vešla jsem zpátky do pokoje a Niall už polonahý spokojeně ležel pod peřinou.

,,Divím se,že jsi ještě neusnul"zívnu a vlezu si k němu.Už jsem se ani nevyptávala jestli u mě přespí.Chodil sem noc co noc a já už si na to zvykla.Možná až moc.

,,Čekám na tebe a to je myslím hodně dobrý důvod proč neusnout"pozdvihne obočí a já se natáhnu k vypínači od lampičky.

,,No to doufám"odvětím a položím si hlavu na jeho hruď.On mě jemně hladí ve vlasech a každou chvilkou mi do nich věnuje letmý polibek.Za tohohle rituálu se mi po pár minutách klíží oči a nechybí málo,abych se propadla do říše snů.

,,Dobrou noc Ni"šeptnu a s posledním přemáháním se nezavřít oči propadám spánku.

,,Dobrou princezno"zašeptá nazpátek a to je poslední věc kterou slyším.

...

,,Dobré ráno"zívnu a Niall se zavrtí.Bylo něco po desáté,takže Beatrice byla v práci.Dneska měla až do osmi.Proto jsem nemusela Nialla vyhazovat a vstávat brzo.

,,Dobré"zachraptí a pak se zarazí.,,Kolik je hodin?"dodá zmateně.

,,Asi čtvrt na jedenáct?"nadzdvihnu obočí,podívám se na hodiny a sednu si na postel.

,,A my dneska nemusíme vstávat v sedm?"diví se a zamrká.

,,Nemusíme,ale myslím že se stejně půjdem mrknout za Liamem,ne?"pousměju se a on souhlasně kývne.

,,Ale až za chvilku prosím"zamručí a stáhne si mě zpátky k sobě.Dneska se z té postele jentak nedostanu.

Ahooooooj:) Stihla jsem napsat ještě jednu část,abych dodržela víkendové přidávání :D Vím že je celkem o ničem a je trochu kratší,ale doufám že se líbila :) Další se pokusím přidat co nejdřív,ale zřejmě bude zase až o víkendu :) :D Love ya-Wett ❤

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat