Part 41

394 26 11
                                    

Vím,že mluvil s někým jiným než s Louisem.Vím,že se spolu nedomlouvali na žádném výletu, ani ničem takovém.To všechno by mi bylo jedno.Jen kdyby mi řekl pravdu.Alespoň poloviční.

,,Vážně je všechno v pohodě?Jsi nějaká...divná?"zamračí se a věnuje mi smutný pohled.

,,Jo,jen mi není moc dobře"pousměju se a on si mě k sobě přitáhne.

,,Tak si pojď sednout,najíme se pak"zatahá mě za ruku a odvede do obýváku.Bonnie k nám hned přicupitá a nechá se od Nialla hladit.Já se opřu o jeho hruď a na chvíli zavřu oči.Pár minut na to se zvednu s tím,že už půjdu udělat nějaké jídlo.

,,Kam jdeš?"oduje spodní ret.

,,Udělat to jídlo,mám hlad"pousměju se a on přikývne.

,,Vážně se nic neděje?"nechápavě nadzdvihne obočí a já si povzdechnu.

,,Možná jo,ale já to nechci řešit"mávnu rukou.

,,Tak co se stalo?"doskáče za mnou,já se posadím na židli u linky a on naproti mě.

,,Proč jsi mi lhal?"sklopím pohled.

,,To s tím Louisem,že?"ušklíbne se.

,,Jak víš co myslím?"zamrkám.

,,No protože jsem ti nikdy jindy nelhal"zasměje se.,,Lhal jsem ti,protože je to nejspíš něco,co se máš dozvědět až později.Taky musíš na všechno hned přijít"dodá se smíchem.

,,Já vím,ale prostě...jsem si myslela,že je to třeba něco s Chrisem nebo...že je to něco důležitýho...ale-"zakoktám a on se lokty opře o linku,nakloní se ke mně a věnuje mi polibek.

,,Ty jsi ale trubka"uchechtne se.,,Kvůli tomu kreténovi bych nešel ani na krok z bytu"zamračí se.

,,A o čem jste teda mluvili?A s kým?"zamrkám a Niall ke mně přejde.

,,To je tajemství"usměje se a políbí mě.

,,A kdy se ho dozvím?"oduju spodní ret a on mi odrhne vkasy z tváře.

,,Nebuď pořád tak zvědavá"pokroutí s úsměvem hlavou.

,,Achjo,tak mi aspoň řekni co si dáš na tu obědosnídani"zeptám se a povytahuju nákup z tašek,které jsem donesla.

,,Mhmm,třeba lívance"samolibě se usměje a sedne si na linku.

,,Tak dobře"ušklíbnu se a začnu s vařením.Niall mě chvíli pozoruje,ale pak odejde do obýváku.

,,Hotovoo"křiknu na něj po asi hodinovém snažení a položím plný talířek na stůl.

,,Mňaaaam,to vypadá krásně"mlsně se oblízne a ihned se pustí do jídla.,,A taky to dobře chutná"zamumlá s plnou pusou.

,,No ještě aby ne"vypláznu jazyk.,,To by sis jinak asi musel vařit sám"pokrčím rameny a Niall na mě vykulí oči.

,,Vidělas někdy mé kulinářskě výtvory?"zamrká zaraženě.

,,Ne,zatím jsem neměla tu čest"zazubím se.

,,To buď ráda!Z toho by bylo víc ztráty než užitku"uchechtne se.

,,I tak bys mi to mohl někdy předvést!"našpulím rty.

,,Hmmm,pouvažuju o tom"zamyslí se a mezitím dojí svoji porci.

,,Nezajdeme někam ven?Třeba můžem podniknout dvojité rande s Mellisou a Louim"pokrčím rameny sednu si mu na klín.On mě obejme okolo pasu a věnuje mi pusu na tvář.

,,Můžeme.Zavoláš jim?"zamumlá mi do ramene.

,,Asi jenom napíšu.Před chvílí jsem s nima mluvila"odpovím.

Me:Co by jste řekli na dvojité rande? xxM

Zprávu jsem poslala Melli a trpělivě vyčkávala na odpověď.Do pár minut konečně přišla.

Mell:Uhm,nevím.Asi se budu muset zeptat Louiho.My se zatím neukazujeme moc na veřejnosti.Je to moc čerstvý.Promiiiň.-M

,,Já jsem si to myslela"povzdychnu si a otočím obrazovku telefonu směrem k Niallovi.

,,No,vystačíme si i sami,ne?"zazubí se a políbí mě.

,,Nic jiného nám zřejmě nezbývá"dodám a opřu si hlavu o jeho rameno.

Ahoooooooooj! :3 Je to poměrně dlouhá doba co jsme se neviděli u dalšího dílu :/ Ale i tak doufám,že jste na tenhle příběh nezanevřeli a vyčkali na další část! :) Jinak bych vám moc chtěla poděkovat za překročení hranice 1000 hvězdiček,8000 přečtení a už zbývá jen 6 lidiček do 200 followers! :) Moc si toho vážím!Jste úúžasní!btw.Vím,že se toho teď v posledních dílech moc neděje,ale brzo nás čeká jedna velkáá věc! :) A ještě bych se chtěla zeptat jestli už je tu někdo,kdo je z těch přijímaček vystresovaný už teď? :D Protože já jsem a to strašně! Úplně panikařím :D No,už jsem se tu rozkecala dost :D Love ya soooo much ❤ -Wett ❤

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat