,,A o čem konkrétně chceš mluvit?"zkousne si ret a pootočí volantem.
,,Já vím,že jsem řekla že tě miluju,ale já to vlastně nevím.Bylo to spontánní,ale nevyvracím že k tobě něco cítím.Poslyš,špatně se mi to říká,jen to co k tobě cítím prostě neumím popsat.Nezlob se prosím"šeptnu a on stále soustředěný na cestu,chápavě přikývne.
,,Tušil jsem to a nezlobím se.Sám jsem nečekal že mi řekneš,že mě miluješ.Chápu to...dám ti čas na to si to v sobě srovnat.Nechci na tebe tlačit"povzdychne si a jednou rukou si prohhrábne vlasy.Bez jediného pohledu směřujícího ke mně přeřadí a odbočí směrem ke kavárně.
,,Děkuju"šeptnu.
,,To je v pohodě"opáčí a hned na to se auto zastaví.,,Mám jít s tebou..nebo?"poškrábe se na zátylku a já se mírně uchechtnu.
,,Hej Nialle.To neznamená že nejsme kamarádi.Klidně pojď,teď jsme prostě ve stavu mezi kamarádstvím a láskou.Bavme se tak,jako do teď prosím.To je to jediný co zatím chci"zamumlám a on kývne.
,,Jo,promiň.Já jen prostě nevím jak se teď chovat"frustrovaně vydechne a začne poklepávat prsty o volant.
,,Teď se mnou pojď do kavárny.Co bude pak se uvidí"pokrčím rameny a otevřu dveře od auta.Celá tahle situace se mi nelíbila.A ještě víc mě štvalo,že jsem tohle dusno zařídila já.Niall po chvíli taky vystoupil a bezeslova si stoupl vedle mě.
,,Jdem"zamumlám a vejdu do dveří s Niallem vpatách.
,,May!"křikne Melli hned když mě uvidí.Chris na mě upře své oči a sjede si mě od hlavy až k patě.Svůj pohled jsem stočila na Nialla,který Chrise propaloval pohledem se zaťatými pěstmi.Přešla jsem k němu a pohladila ho po ruce.On se trochu uvolnil a omluvně se na mě podíval.
,,Ta jak se máš?"vyjekne Mell a já se zasměju.S Niallem si sedneme ke stolu a Melli přijde k nám.
,,Skvěle.Od pondělí tě tady začnu otravovat"ušklíbnu se a poočku vidím Chrisův samolibý úsměv.Niall si ho zřejmě všiml taky a nervózně si poposedl.
,,Vážně?To je super!"nadšeně nadskočí.Chris se opřel o pult a nespouštěl ze mě oči.Vadilo mi to,ne že ne,ale nemohla jsem s tím nic dělat.
,,A jak se máš ty?Co kavárna?"zeptám se a Melli kývne.
,,Mám se fajn.Kavárna funguje jak má.Chris je šikovný"pokrčí rameny.Chris mě ale pořád nepřestal sledovat a trochu se naklonil přes pult.Jelikož jsme s Niallem seděli vedle sebe,cítila jsem jak se napnul a znovu zaťal pěsti.
,,Uh,Mell my už asi půjdem.Musíme ještě za Liamem.Pak ti zavolám,jo?"prohrábnu si vlasy a zvednu se ze sedačky.Niall si stoupne taky a nepřestává naštvaně sledovat Chrise.Mell se podívá na Nialla a chápavě přikývne.
,,Jo,zavolej"dodá a já Nialla vedu za ruku z kavárny.
,,V pohodě?"kouknu na něj a on se mírně nadechne.
,,Jo"zamumlá naštvaně.
,,Nialle..."řeknu nedůvěřivě.
,,Jsem v pohodě!"zamračí se a pěstí bouchne do zdi.
,,Nialle!"vyděšeně k němu přiběhnu a chytnu ho za ruku.Klouby prstů byly mírně zakrvácené a jeho svaly na ruce od zlosti naplé.Pevně jsem ho objala a on mi to po chvíli opětoval.Uvolnil se a povzdychl si do mého ramene.
,,Podívej se na mě"řeknu a on se mírně odtáhl.,,Chris mě vůbec nezajímá,jasný?Jediný kdo mě zajíma jsi ty"dodám a prohrábnu mu vlasy.
,,Ale řekla jsi že mě nemiluješ"povzdechne si.
,,To jsem neřekla.Jenom si ty city potřebuju v sobě urovnat a smířit se s tím,že pokaždé když mi napíšeš se na displej budu tupě usmívat.Pokaždě když mi řekneš nějakou lichotku,začnu se červenat a přejde to až do takového stavu,kdy si mě spleteš s rajčetem.Chápeš?Ty můj hlupáčku"zasměju se.A on vykulí oči.
,,Vážně?"nevěřícně nadzdvihne obočí a já kývnu.
,,Vážně.Vykašli se na Chrise,nedokáže mi tě nahradit ani kdyby chtěl"usměju se a pohladím ho po tváři.Všechna ta slova jsem myslela vážně,ale pořád mi nešlo přiznat si že ho miluju.Každopádně,ohledně Chrise se vážně nemusí bát.
,,Budu ti věřit"šeptne a já kývnu.
,,To bys měl"mrknu a odtáhnu se od něj.Až pak jsem si všimla že nás nějaký chlápek fotil.
,,Oh,bezva.Už zítra na všech titulkách časopisů"zasměju se.
,,Od kdy to bereš tak pozitivně?"věnuje mi nechápavý pohled a přejde k autu.
,,Od doby co jsem tě poznala"ušklíbnu se.
,,Haha.No jasně!Ale když jsi zjistila že zpívám v kapele,pomalu jsi mi nechtěla říct ani ahoj"zasměje se a já byla ráda,že se semnou konečně baví tak jako předtím.
,,To neplatí!To se nepočítá!"na oko uraženě odpovím a nasednu do auta.
,,Ale počítá"ušklíbne se a rozjede se pryč od kavány.
,,Nepočítá"protestuju a založím si ruce na prsou.Niall se pobaveně usměje a zapne rádio.Zrovna tam hrála jejich písnička a já si začala zpívat společně s rádiem.
,,Myslel jsem,že nás neposloucháš"nadzdvihne obočí a věnuje mi krátký pohled.
,,Já jsem tajná directionerka"vypláznu na něj jazyk a on se smíchem přikývne.
,,A kdo je tvůj oblíbenec?"zeptá se a zabočí do Liamovi ulice.
,,Mhmm,asi Liam"řeknu jistě a on se na mě na chvíli otočí.,,Ale když tak o tom přemýšlím,možná je tam někdo kdo se mi líbí víc"podívám se z okna a zjistím že už stojíme před Liamovým domem.
,,A kdo?"věnuje mi tázavý pohled.
,,Takový roztomilý blonďáček.Dočetla jsem se že pochází jako jediný z kapely z Irska,má bratra a je to levák."shrnu jeho popis do par vět a on se usměje.
,,Asi se začnu červenat"zkonstatuje a vystoupíme z auta.Přejdeme až ke dveřím a Niall odemkne.
,,Liame?"křiknu do domu,ale nic se neozve.
,,Asi spí"pokrčí rameny a já přejdu do obýváku.
,,Panebože"vyděšeně vydechnu a ztěžka polknu.Rychle jsem přeběhla k Liamovi,ležícímu na podlaze a poplácám ho po tváři.Niall doběhne ke mně a prozkoumá prášky které byly vedle něho.
,,Liame.Liame prober se"šeptnu a on trochu zakašle.
,,Liame,co jsi to provedl?"zamumlám.
,,J-já"zachraptí a chytí se za břicho.
,,Ne,nic neříkej.V klidu lež a ty Nialle zavolej záchranku"pohladím Liama po vlasech a Niall kývne.
,,Už jsem ji z-zavolal p-předtím"zakoktá.
,,Liame vydrž.Hlavně prosím neusínej.Sakra neměli jsme tě tady nechávat samotného"zamračím se a pak už proběhlo všechno strašně rychle.Liamovi píchli nějakou injekci a naložili ho na nosítka.Niall chtěl jet s nimi,ale řekli mu že by tam stejně nebyl co platný.A teď už tady oba sedíme sami.V tichu.
,,Ni,já...asi už bychom měli jet"po dlouhé době se rozhodnu promluvit a on se hluboce nadechne.
,,Jo,máš pravdu"zamumlá a vstane z gauče.Tady vidíte,jak se nálada dokáže změnit z minuty na minutu.
Ahoooooj :) Tak nám konečně začali prázdniny a já tady spolu s nimi přináším i další díl :) Nezdá se vám,že Maya vlastně neví co chce?:) A nebo je jenom tak zklamaná z první lásky a dává si pozor aby to nezažila znovu?A co Chris a jeho chování?Co myslíte že se bude dít dál?:) Další se pokusím napsat ještě do víkendu :) Love ya-Wett ❤
ČTEŠ
May
FanfictionDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...