Part 38

400 32 6
                                    

,,Vítej doma zlato"usměju se a položím jeho tašky v chodbě.

,,Nemůžu se dočkat svojí postele!A měl bych nějakým způsobem poděkovat tomu,kdo mě z toho auta vytáhl"řekne a já polknu.

,,Můžeme si promluvit?"zamrkám a on nechápavě přikývne.

,,Ten kdo tě vytáhl z toho auta..."začnu když se posadíme,ale on mě přeruší.

,,Ty víš kdo to byl?!"vyjekne a čeká na moji odpověď.

,,Uhm,jo"kpusnu se do rtu a on nadzdvihne obočí.

,,Znám ho?"usměje se a já kývnu.,,,Tak kdo to byl?Liam,Harry,Louis nebo Zayn?Byl tam proto,protože mě vytáhl ven?!"nedočkavě vyjmenovává všechna jména a vyčkává co řeknu.

,,Ne Nialle,to jsem byla já.Bála jsem se že by ti Chris mohl něco udělat a bylo mi jasné,že bys mě sebou nevzal.Tak jsem tam prostě doběhla a pak..."zadržuju slzy a pevně stisknu víčka k sobě.On mě bezeslova obejme a pevně stiskne.

,,Děkuju za záchranu života"šeptne a dá mi pusu do vlasů.

,,Ty se nezlobíš?"posmrknu a odtáhnu se od něj.

,,Za co?Za to že jsi mi zachránila život?Proto jsi mi to řekla až teď?Myslela sis že se budu zlobit?Pojď ke mně"zasměje se a posadí si mě na klín.,,Ještěže tě mám"zaboří hlavu do mého ramene a pohladí mě po zádech.

,,Ještěže já mám tebe"usměju se a věnuju mu polibek.

,,Tak kde to vázne lidii?"slyšíme ode dveří a já poté co se od Nialla odtáhnu semknu rty do pevné linky a opřu se o jeho čelo.

,,Zapomněla jsem že mají klíče"s uchechtnutím protočím očima a Niall se zasměje.

,,Taky musí všechno zkazit"dodá s úsměvem a znovu mě políbí.

,,Ale fuj!Nechte si to na jindy"vtrhne do obýváku Louis a sedne si vedle nás.

,,Ahoj Loui,taky tě ráda vidím"přikývnu.

,,Já vím,mě každý vidí rád"zazubí se a pak přijdou i ostatní.Po chvíli zazvoní zvonek a mě dojde,že to bude Mellisa.

,,Hned jsem zpátky"mrknu a vstanu z Niallova klína.

,,Ahoj!Pojď dál.Kluci už jsou tady"obejmu ji a pustím dovnitř.

,,Mám se bát?"zamrká s mírným úsměvem a já záporně pokývu hlavou.

,,Jsou to úplná zlatíčka"řeknu tak nahlas,aby to slyšeli i oni a začnu se smát.

,,Hej!Nepomlouvej nás!"ozve se s obýváku a Mellise na tváři pohrává pobavený úšklebek.

,,Slyšela jsem na vás samou chválu"řekne když vejde do obýváku a její pohled přistane na Louisovi.Louis k ní zvedne pohled a věnuje jí zářivý úsměv.Řekla bych,že tihle dva si padli do oka až moc.

,,Uhm,kluci tohle je Melli.Melli,tohle je Louis,Liam,Harry a Zayn.Ale předpoklám že už je znáš"pokrčím rameny.Louis pohotově stoupne a Melli nastaví ruku na potřesení.Loui se lišácky zasměje a Mellisu obejme.

,,Těší mě"mrkne a sedne si zpátky na své místo.

,,Mě taky"věnuje mu úsměv a seznámí se s ostatníma klukama.

,,Tady je volno"zamrká Louis,když se Mellisa dívá kam si má sednout a odstrčí Liama téméř na zem.Liam se zasměje a začne Louise lechtat.

,,Tady se někdo zamiloval"Liam na Louise vyplázne jazyk a Loui si překříži ruce na hrudi.

,,I kdyby,tak co"zamumlá a uraženě zakroutí hlavou.Mellisa na oplátku celá zrudne a posadí se na volné místo vedle Louise.Louis se na ni podívá a ona se usměje.

,,Vypadá to,že tu máme nový páreček"zazubím se a Mell mě probodne pohledem.,,No co?!Náhodou by vám to spolu slušelo"oduju spodní ret a Niall souhlasně přikývne.

,,Můžeme pro ně vymyslet takový to shippovací jméno"zasměje se Zayn a my s ním.

,,Já bych je už nechala.Stejně nás neposlouchají!"poukážu na ně se smíchem,když vidím,jak se spolu neustále snaží o něčem bavit.

,,To je pravda"kývne Harry a dál už jim nevěnujeme pozornost.,,Dávám tomu deset minut!Pak se vypaří tak rychle,že si toho ani nestihneme všimnout"dodá s úšklebkem Harry.

A opravdu,do deseti minut už tady nebyl ani jeden.Chtěla jsem se po nich jít podívat,ale pak mi došlo,že by Mellisa byla nejspíš naštvaná.A navíc,když je s Louisem,tak o ni vážně strach nemám.

Ahoooj :) Po delší době delší díl :) Vím,že mi to trvalo o něco víc než obvykle,ale aspoň se tam něco stalo :) Další bude asi zase nějak přes týden :) Doufám,že se vám část líbila! :3 Love ya sooo much -Wett ❤

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat