,,Oh,sakra.Měla bych jít,nechce se mi vysvětlovat že hned první den jsem z 'práce' přišla pozdě"protočím očima a Niallovi věnuju úsměv.
,,Doprovodím tě"řekne pohotově a už se zvedá z gauče.
,,Nemusíš"pokroutím hlavou,ale on si to stejně nenechá vymluvit.
,,Musím!Přece bych tě nenechal jít samotnou,když můžu s tebou"pokrčí rameny a přijde ke mně.Nazuje si boty a přes hlavu přetáhne mikinu.
,,Děkuju,jsi hodný"ušklíbnu se.
,,Já vím!"souhlasně přikývne a otevře mi dveře.,,Dámy mají přednost"zazubí se.
,,A ještě ke všemu gentleman"podivím se.
,,To víš.Jsem stará škola"odpoví mi vážně a já propuknu v smích.
,,Znělo to,jakobys měl sedmdesát"promluvím mezi smíchem a on pokroutí hlavou.
,,Třeba mám a tohle je makeup"pozdvihne obočí a ukáže na svoji tvář.
,,Mhmm,ještěže tak!Já už jsem se bála že ti bude vadit že je mi šedesát"vydechnu si.
,,Nee,nechme toho!Já se ještě necítím tak staře"zamračí se a než jsem se nadála,byli jsme před naším domem.
,,Co bys řekla tomu,kdybych tě zítra někam vytáhl?"
,,Řekla bych jo.A kam?"zeptám se.
,,Překvapení.Vem si něco na zábavu do auta,cesta bude asi trochu delší.Žádné otázky!Stejně už musím jít,měj se a zítra se uvidíme.Vyzvednu tě v sedm ráno!Pa"vychrlí ze sebe nadšeně a rozeběhne se pryč.
,,Pa?"řeknu si už jen tak pro sebe a vejdu do domu.
,,No konečně"zavrčí Beatrice.,,Kde jsi byla tak dlouho?"zeptá se a otevře svůj lak na nehty.
,,V práci.Kde asi?"protočím očima.
,,Nebuď drzá!Mimochodem,příští sobotu k nám přijde návštěva,takže doufám že budeš doma a uvaříš večeři"řekne s jistotou v hlase a nalakuje si další nehet.
,,A co když ne?"zamračím se a ona mi věnuje udivený pohled.Odloží štěteček a přejde ke mně.
,,Co jsi to řekla?!"vyjekne.
,,Co když neuvařím?"polknu a ona mi dá facku,pohotově se chytím za tvář a otevřu pusu.
,,Sakra!Vidíš co děláš?!Teď jsem si kvůli tobě zničila nehty.Dones mi odlakovač!A nebo víš co?Dneska už mi radši nechoď na oči,běž"poručí mi a já poslušně odpochoduju do horního patra.,,Nemehlo"slyším ještě nářek Beatrice a zmizím.
Me:Ahoj Melli :) Máš čas?
Mell:Mám,děje se něco?Něco s Niallem?
A jo,já jí vlastně ani neřekla že u Nialla už nejsem.
Me:No tak to bude na dýl.Nechceš přijít ke MNĚ domů?
Mell:Za chvilku jsem tam.
,,Tak co se-Panebože May,on tě bil?"zarazí se hned když vyleze po stromě nahoru.
,,Co?Niall?Ne,s Niallem je všechno v pohodě."pokroutím hlavou a sednu si ke svému stolu.Mell zaujme místo na posteli a zavolá si k sobě Bonnie.
,,Tak proč jsi tady?A tohle ti v tom případě udělala Beatrice,nemám pravdu?"povzdychne si.
,,Protože na nás zavolala policajty a mně nic jinýho nezbylo.Víš,vážně je mi s ním dobře.Naslouchá mi,nedovolí abych se ani na chvilku nudila a je nepředstavitelně hodný.Zítra mě bere někam na výlet a ano máš pravdu,to mi udělala Beatrice."vydechnu a Mellisa se usměje.
,,Miluješ ho,co?"řekne s úšklebkem.
,,Ne,já nevím.Možná.Jenom...mám asi strach"zamumlám.
,,Oh a z čeho?Podívej,já Nialla znám nejvíc asi z televize a novin,ale vím,že tě má rád nade všechno a nikdy by ti neublížil.Když nezkusíš,nebudeš vědět"odpoví a lehne si na postel.,,Jo,málem bych zapomněla!Máme v práci novou posilu!Jmenuje se Chris a je neskutečně sexy"zazubí se a já s úsměvem pokroutím hlavou.
,,Takže něco pro tebe"zamrkám a ona se začervená.
,,Líbí se mi.Hodně.Ale ani si mě nevšímá,na tož tak aby se mnou mluvil"povzdychne si.
,,Tak s ním musíš navázat kontakt ty!Pozvi ho ven,zeptej se jak se má,zjisti jestli má holku.Nevím,cokoliv.Ale hlavně se snaž."pokrčím rameny.A já už teď věděla že s Melli dneska prokecám tak tři hodiny.
,,To se ti lehko řekne,ale já prostě nezvládnu udělat první krok"šeptne.,,No,ale tohle nechme být.Tak jak to vyřešíš s Niallem?"
,,Já nevím.Asi si to budu muset ještě promyslet,nechám tomu volný průběh"zapřenýšlím a Mellisa pokýve hlavou.Odvrátí ode mě pohled na strop a zadívá se na pár obrázků,které tam jsou nalepené.
,,Jsou krásný"řekne s upřímností v hlase.Taky jsem pohledem zabkoudila stejným směrem jako ona a zahleděně jsem zírala na obrázek postavy.Byl tam muž.Respektive kresba vysněného táty.Pravděpodobně nikdy nezjistím realitu,ale už mi to tak nějak bylo jedno.Po sedmnácti letech si zvyknete.
,,To je ono!Jsi génius!"křiknu najednou,ale pak si rychle zakryju pusu,protože mi dojde že to mohla slyšet Beatrice.Chvilku jsme tiše čekali jestli přijde,ale dopadlo to dobře.Tedy zatím.
,,Co?Cože?"nadzdvihne nechápavě obočí a já se usměju.
,,No,Niall říkal že si mám vzít zábavu do auta a já už docela dlouho nekreslila...No a když ses zadívala na ten strop tak mě napadlo,že bych si to zítra mohla připomenout"odpovím jednoduše a ona přikývne.
,,Dobrý nápad"dodá a mě pípne mobil.
Nialler:Za pět minut u tebe.-Niall
Podívám se na hodiny a zjistím že už je devět.Měla jsem pravdu.Prokecali jsme tři hodiny.
,,Píše ti Niall co?"zamrká s úsměvem.
,,Jak to víš?!"vyjeknu.
,,Červenáš se a ten divný úsměv mluví za vše"ukáže na můj obličej a mně dojde že má pravdu.,,A co vůbec napsal?"zvědavě ke mně přijde a já jí ukážu mobil.
,,Tak to nebudu rušit.Uvidíme se třeba zase zítra,jo a zamaskuj si ten obtisk"řekne ještě než vejde na balkon ja rychle popadnu makeup a zamažu červené místo na mé tváři.
,,Jé,ahoj Nialle.Dlouho jsme se neviděli.Já mizím,tak čau a užijte si to"šeptne ještě když slézá po stromě dolů.
,,Taky jsem tě rád viděl!"řekne ještě Niall a ona nám zamává.,,Ale tebe vidím ještě radši"usměje se a obejme mě.
,,Vždyť jsme se viděli před pár hodinami"zamumlám mu do ramene a cítím jak se mi zase hrne do tváří teplo.
,,Já vím,ale je to pro mě moc dlouho"jeho stisk zpevní a věnuje mi pusu do vlasů.
,,Nezdá se ti že jsi na mě od jisté doby závislý?"zasměju se a on se mnou.
,,Jsi prostě droga"zkonstatuje a vejdeme do pokoje.
Ahooooooj :) Po (asi?) týdnu jsem tady s novou částí,která přesahuje 1000 slov :O Těžko uvěřitelné,ale je to vážně tak :DD Další by měla být zase o víkendu :3 Jinak děkuju moc za komenty,hvězdičky a reads :) Jste skvělí <3 Love ya-Wett <3
ČTEŠ
May
FanfictionDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...