Part 39

371 34 5
                                    

,,Dobré ráno"zívnu a věnuju Niallovi krátký polibek.

,,Dobré" zamrmlá a přitáhne si mě k sobě.,,Ani nevíš jak strašně moc mi takové ráno chybělo"protře si oči a mírně se protáhne.

,,Mně taky"zaumlám a zabořím si hlavu do jeho hrudi.

,,Máme ale velký problém"zafňuká.

,,Jaký?"zamračím se.

,,Došlo jídloo"oduje spodní ret.

,,Tak to je hodně velký problém"zasměju se a on začne rychle přikyvovat.,,Potom zajdu nakoupit,hm?"brouknu a zavrtím se.

,,Ale já mám hlaaad"znovu zafňuká.

,,A co by sis dal?"zamrkám a nechtěně vstanu z postele.

,,Cokoliv"sladce se usměje a já přikývnu.

,,Dobře,tak já zajdu nakoupit už teď"uchechtnu se,věnuju Niallovi polibek a zmizím v koupelně.

,,Teď tě miluju ještě víc"křikne a když se nahnu ze dveří,vidím jeho zářivý a spokojený úsměv.

,,No ještě aby ne"vypláznu na něj jazyk a začnu si čistit zuby.On přihopsá za mnou a obejme mě kolem pasu.

,,A ty mě nemilujeeš?"zašišlá a udělá psí oči.Já si vypláchnu pusu a otočím se čelem k němu.

,,Kdybych tě nemilovala tak teď ještě spím."ušklíbnu se.

,,Mám tu nejskvělejší holku na světě"samolibě se usměje a znovu si lehne.

,,Já ti to jednou připomenu"zazubím se.Obleču si rifle,triko,mikinu a vydám se směrem do obchodu.Ještě předtím se ale stavím k nám do kavárny pro kafe.Byla tam ta nová holka a Melli.Která mimochodem zářila jako sluníčko.Aby ne,když oproti ní na baru seděl Louis a pravděpodobně s ní přečkával do konce směny.

,,Vy dva jste vážně roztomilí"usměju se a ukážu na ně.

,,Eh,děkujem"začervená se Mell a sladce se na Louise usměje.Ten jí úsměv opětuje a usrkne si svého čaje.

,,Co si dáš?Jo a tohle je Emily,naše nová pracovní síla.Em,tohle je Maya taky tady pracuje,ale teď má volno."představí nás a já s úsměvem přikývnu.

,,Dvě karamelové latté.Mimochodem,těší mě."mrknu.

,,Taky mě těší"pousměje se a jde udělat kafe.

,,Takže vy dva"kývnu na ně a sednu si vedle Louise.,,Jste spolu?"přimhouřím oči a oni si věnují pohled.Mellisa se tázavě podívá na Louise a ten se usměje.

,,Jsme spolu"podívá se na mě a Mellisa mu poté věnuje polibek.

,,Ale fuj"zazubím se na Louise,když si vzpomenu co říkal včera nám.Ten mi věnuje uražený pohled a pokroutí hlavou.

,,To není fér"oduje spodní ret a já na něj vypláznu jazyk.

,,Ale je"uchechtnu se.,,No,musím jít.Blonďáček mi doma umírá hlady.Mějte se hrdličky,ahoj Em"zamávám jim a konečně se dostávám do obchodu.Po cestě mě odchytlo pár fanynek a já se s nimi ochotně vyfotila.Jenže pak přišel člověk,který mi dokáže zkazit den jenom tím,že kolem mě projde.

,,Ale to je náhoda"ušklíbne se Chris a já protočím očima.

,,Co chceš?"zavrčím.

,,Ale nic!Jen jsem tě chtěl pozdravit"pokrčí rameny a usměje se.

,,Jdi mi z očí"povzdychnu si a zaplatím nákup.

,,Nápodobně"přikývne a nic víc neříká.No může to být ještě horší?

Ahooj :D Vím,že je díl kratší a je pozděj než by měl být,ale důvody znáte :D Ještě teď se mermomocně snažím do sebe nabiflovat co nejvíc matiky :D a už mě to vážně nebaví :D Za měsíc to naštěstí všechno skončí :D konečně :D Slibuju,že po příjimačkách budu vydávat pravidelně :)Teď bude další díl zase přes týden a nebo o víkendu :) Love ya sooo much -Wett ❤

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat