Poté,co jsme Niallovi dovezli jeho věci a po pár hodinách povídání,jsem se rozhodla,že zajdu domů.Hlavně za Bonnie.Navíc mi přišlo divné,že se o mě Beatrice už vůbec nezajímá.
,,Já věděla že nakonec přijdeš sama"uchechtne se a já nesouhlasně pokroutím hlavou.Vejdu dovnitř a ona zavře dveře.
,,Já se ale nevracím.Přišla jsem hlavně za Bonnie"pokrčím rameny.
,,Někde by tu měla být"protočí očima.,,To je všechno co chceš?"dodá.
,,Ne...teda vlastně jo"polknu.
,,Fajn.Tak až se rozloučíš zase prosím vypadni.Zjistila jsem,že když tu bydlím sama je to mnohem lepší."zamrká a přejde ke schodům.,,Jo a nezapomeň že za dva týdny ti opět začíná škola.Dohlídnu na to,abys tam pravidelně chodila"křikne na mě a já kývnu.
,,Bonnie!Tak tady jsi!"usměju se když ke mně přicupitá to čtyřnohé stvoření.
,,Oh,abych nezapomněla.Nechceš si ji vzít sebou?Mám jí plné zuby,pořád jenom štěká!"protočí očima Beatrice a já přikývnu.
,,Vezmu si ji sebou."souhlasím a ona mi dá vodítko.
,,A teď už můžeš jít,ne?"nadzdvihne obočí a stoupne si ke dveřím.
,,Jo,jasně"odpovím a odejdu společně s Bonnie pryč.Tak a teď mě čeká Mellisa.
,,Ale,ale,ale....koho tady nepotkám"zasměje se Chris.Já nic neodpovím a jen kolem něj projdu.,,Copak?Nebavíš se semnou?"zamrká a já se zastavím.
,,Vypadá to snad tak,že se s tebou bavím?"nechápavě nakloním hlavu na stranu.
,,Neboj,zachvilku už se nebudeme ani vídat.Znám jeden způsob jak se tě zbavit a nikdy už tě nevidět"vydechne spokojeně.
,,Zabiješ mě?"uchechtnu se.
,,Ne,to by bylo moc složitý.Neboj,časem uvidíš"sladce se usměje a odejde.S povzdychem jsem se vydala směrem k Mellisinu domu,ale ještě předtím mě můj mozek donutil přemýšlet nad tím,co Chris dělal v naší ulici,když jeho dům je úplně na opačné straně města.A proč mě Beatrice tak rychle vyhazovala?
,,May!Měla jsem o tebe strach!Do práce jsi nepřišla,nebereš mi telefon,u Beatrice jsi nebyla a ani u Nialla!Co se sakra stalo?"vyhrkne vyděšeně Melli a obejme mě.
,,Klid,žiju"zasměju se obejmutí jí opětuju.
,,Tak co se děje?"zamrká a vtáhne mě i s Bonnie do domu.
,,Nevím jestli jsi to někde četla nebo tak,ale většinu času jsem teď trávila s Niallem v nemocnici...Měl autonehodu..Zítra ho pouští a říkali jsme si,že bychom mu mohli uspořádat takový uvítací 'večírek',při kterém tě s nimi rovnou seznámím"pokrčím rameny a ona mi věnuje vyděšený pohled.
,,Je v pořádku?Jo,máme opět novou posilu-tentokrát holčičí a jmenuje se Emily.Určitě si ji oblíbíš!Je strašně milá"pousměje se Mell.
,,Teď už snad jo,jenom má zlomenou nohu.Potřebovala bych asi delší volno.Melli...to už tu jednou bylo"nakloním hlavu na stranu a zatřepu se při vzpomínce na Chrise.
,,Dobře,to zařídím.Přísahám,že Emily je fakt milá!Vážně!"dá si ruce vbok a čeká na moji odpověď.
,,Fajn.Když to říkáš"povzdychnu si a posadím se vedle ní na pohovku.,,Jen si zapamatuj tenhle moment,abych ti pak mohla připomenout,že jsem to říkala"mrknu a pokývu hlavou.
,,No ale musíš uznat,že i když byl Chris idiot,pracoval dobře"zdvihne ukazováček a já s povzdychnutím souhlasím.
,,Jo,máš pravdu.Ale moc dlouho nevydržel"řeknu a Melli se uchechtne.
,,Naštěstí"
Ahoooj:) Předem se omlouvám,že je díl tak trochu o ničem a mírně později :D Ale znáte mě,jako kdybych někdy něco přidala včas :DD Doufám,že se vám část i přesto líbila :)Další se pokusím přidat o víkendu,ale pokud mi o nevyjde tak až přes týden :/ Docela se totiž začínám stresovat tím,že za necelé tři měsíce mám příjmačky a z matiky umím minimum :DD Už abych byla někam přijatá :( Love ya sooo much -Wett ❤
ČTEŠ
May
FanfictionDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...