,,Hej May?Přišel ti dopis"přiběhne za mnou ráno Liam.
,,Dopis?Sem?"zamrkám a on mi ho podá do rukou.
,,Od Dylana Morganna"objasní.
,,Uhm...aha"nadzdvihnu obočí.,,Kde je Niall?"zeptám se,když uvidím druhou polovinu postele prázdnou.
,,Už se stravuje"zazubí se Liam.
,,Aha a říkal jsi mu o tom?"zeptám se a poukážu na dopis.
,,Ne,měl jsem?"věnuje mi nechápavý pohled.
,,Ne,to je jedno"mávnu rukou.
,,Otevřeš to už?"nedočkavě zamrká.
,,Uhm,asi radši o samotě...jestli ti to nevadí"omluvně se usměju a on kývne.
,,Jo,ale pak mi řekneš co tam bylo!Jsem snad zvědavý víc než ty!"zasměje se.
,,Jojo"brouknu a on odejde.Rozbalím pomalu vrchní část obálky a vytáhnu složený papír.
Milá Mayo,
Vím,že jsme se nestihli dostatecně poznat,ale během tvé nepřítomnosti se mi podařilo osvojit si tě do vlastní péče.Šlo to velmi rychle a líp,než jsem očekával,protože tvoje babička souhlasila.Možná se ti to zdá jako malá změna,ale pro mě je to víc,než o čem jsem kdy snil.Ale ještě je tu něco,na co bys měla být připravena.Jak sama víš,přiletěl jsem z Ameriky,kde taky bydlím.Chtěl bych,abys poznala mou rodinu a zžila se s ní a mohli bychom tak být všichni spolu.Se školou si hlavu nelam,je to zařízené a v Americe budeš studovat úplně stejnou školu jako tady v Londýně.Odlétáme 10.října.Mám tě rád.
Tvůj táta.
Několikrát jsem to četla znovu a znovu.Nechtělo se mi věřit obsahu těch řádků.Zavalil mě strach,že Nialla už nikdy neuvidím.Dopis jsem schovala do tašky a odešla dolů za ostatními.
,,Tak co ti psal?"vyzvídají teď už všichni.
,,Aale,jenom,že by mě chtěl víc poznat a že ho mrzí,že teď nejsem doma."usměju se falešně a vytáhnu ze skříně misku.Nasypu si do ní cereálie a sednu si k Niallovi na sedačku.
,,A jak zjistil kde jsme?"nadzdvihne Niall obočí.
,,Netuším,asi nějak přes Beatrice"mávnu rukou a Niall kývne.
Kdybych odjela do Ameriky,znamenalo by to,že se s Niallem uvidím jen párkrát do roku.Ale zatím zřejmě nemám na vybranou.Nechci mu to ani říkat,zničilo by ho to tak,jako to teď ničí mě.
,,Nepůjdem ven?"navrhne Harry,
,,Můžem"
Procházeli jsme se okolo rybníku a já si tam pak sedla na lavičku.Niall mě ale popadl na ruce a skočil se mnou do vody.
,,Jsi normální?"se smíchem se vyškrábu zpátky na břeh a dojdu dovnitř pro ručník.Konec léta a pořád je strašné horko.
Celý den jsme se procházeli po okolí a skončili jsme a na terase naší chaty.Byl tam úžasný výhled na západ slunce.Když už bylo docela pozdě,odešli jsme do pokojů.
,,Jsi unavená?"usměje se Niall.
,,Trochu"zamumlám a položím si hlavu na jeho hruď.Niall mi věnoval pusu do vlasů a po pár minutách usnul.
Já jsem usnout nemohla.Pořád jsem se nějak převalovala a přemýšlela nad tím dopisem.Vstala jsem potichu z postele,dopis vytáhla z tašky a potichu se vydala dolů do obýváku.
,,Taky nemůžeš spát?"ozve se za mnou Louisův hlas a já přikývnu.
,,Jo"zamumlám a dopis rychle položím za sebe.
,,Dám ti radu.Když chceš něco před někým skrýt,neskrývej to."pokrčí rameny a ukáže na dopis.Já si povzdychnu a dám mu dopis přečíst.Stejně už jsem to někomu chtěla říct.Celý den přemýšlím jak to říct Niallovi a jestli mu to vůbec říkat.Třeba s Louim na něco přijdeme.
,,No,tak to je síla"kývne hlavou Louis,podá mi dopis zpátky a sedne si vedle mě.
,,Já nevím co mám dělat Lou"povzdychnu si a potváři mi steče slza.Loui mě obejme a poplácá po zádech.
,,Já myslím,že se určitě najde způsob jak to vyřešit"pousměje se a stále mě pevně drží v objetí.
,,Já...mu to nechci říct.Nechci zůstat v Americe.Bude to jen na pár měsíců"mrknu a Louis nerozhodně pokýve hlavou.
,,A to chceš odjet bez rozloučení?"
Ahoooj :) Teď delší dobu nebyl díl,protože konec devítky je na zařizování nejhorší :D Neměla jsem moc čas :/ :) Do konce May už zbývá něco okolo 5ti dílů,moná ani to ne :) Doufám,že se vám díl líbil :3 Love ya sooo much -Wett ❤
ČTEŠ
May
FanfictionDva odlišní lidé-Niall a Maya.Niall,miluje když má okolo sebe lidi,je to věčný optimista,trochu snílek a cílevědomý kluk.Maya,tichá a nespolečenská holka která vidí všechno černě.Velká realistka a neláme si hlavu s budoucností.Ukáže jí Niall svůj sv...