Part 25

485 37 4
                                    

,,Tak odpovíš mi?!"zavrčí a dá mi facku.

,,Co si to dovolujete?!"v sekundě se u mě objeví Niall a já už teď vím,že tohle nedopadne dobře.

,,A ty jsi jako kdo?!A co tady děláš?Oh,už si vzpomínám!To jsi ty!Ten kluk kterého jsem našla před pár dny polonahého v Mayiném pokoji.A to u tebe byla když odešla z nemocnice!"řekne naštvaně a Niall si mě prudce stáhne za sebe.

,,Nemáte právo na to ji bít"pokroutí hlavou a stiskne mi ruku.

,,Co ty mi máš co říkat na co mám a nemám právo?"nevěřícně se zasměje a pokroutí hlavou.,,A teď princi na bílém koni ustup,my spolu musíme ještě něco vyřešit"procedí skrz zuby a poukáže na mě.

,,Ne!Nedovolím aby jste jí ublížila!"mohla jsem cítit,jak se mu naply všechny svaly v těle a jak zesílil jeho stisk mé ruky.Beatrice zhluboka dýchala a naštvaně pochodovala po místnosti.Niall se na mě otočil a věnoval mi pohled typu "to mi budeš muset vysvětlit"a párkrát zamrkal,než stočil svůj zrak zpátky na Beatrice.Já jsem stále jen mlčky hleděla a snažíc se pochopit celou tuhle situaci se mi z hrdla nedokázala dostat ani jedna hláska.

,,Mladý muži,jí se nic nestane.Teď už by jsi měl ale vážně odejít"zamumlá Beatrice varovným tónem a přejde blíž ke mně.,,A ty!Ty půjdeš taky!Víte co,běžte oba!Teď hned,nechci tady dnes nikoho ani vidět"vydechne a opře se oběma rukama o linku.Pochopím,že kdybychom tady zůstali o pár minut déle,naštvala by se tak moc,že by mě zbila i před Niallem.A jelikož to byla jedna z mnoha věcí,které jsem nechtěla aby se staly,co nejrychleji jsem se vzpamatovala a odvlekla Nialla za ruku do mého pokoje.

,,Takže to ona?!"křikne Niall,na což si povzdychnu.

,,Nekřič"sklopím pohled,chytnu ho za ruku a stáhnu na postel.

,,Jak nemám křičet,když ti někdo ubližuje?"zamumlá klidněji a přesune si mě k sobě na klín.

,,Proč jsi mi to neřekla?"zeptá se.

,,Nevěděla jsem jak.Pochop,není to zrovna věc,kterou bych se chtěla chlubit."pokrčím rameny a on mi vtiskne polibek do vlasů.

,,Už nikdy na tebe nevztáhne ruku.Přísahám"věnuje mi vážný pohled a pohladí mě po zádech.

,,Nialle,neudělala to teď,udělá to jindy.Nemůžeš se mnou být všude"zkonstatuju a on zakroutí hlavou.

,,Neudělá!Budu s tebou všude.Vážně!"odporuje.Já pevně sevřu víčka k sobě a zakloním hlavu dozadu.

,,Nialle...radši už běž.Nechci se rozhádat hned v den kdy jsme se dali dohromady.Ozvu se,hm?"nadzdvihnu obočí a on nevěřícně vykulí oči.

,,O těhle věcech se klidně i pohádám!Chápeš,že tě může i zabít?!"rozčílí se a já slezu z jeho klína.

,,Chápu!Ale tohle by ona neudělala.Je sice blázen,ale ne vražedkyně."namítnu a on stoupne taky.

,,Hele víš co?Já asi vážně půjdu.Jak je vidět,tobě je úplně zbytečný cokoliv vysvětlovat.Čau"odejde z pokoje a nezapomene za sebou třísknout dveřmi.Tohle nebude jediný vztah,který se mi kvůli Beatrice povedlo zničit.

,,Sakra"zamručím.

,,Že tě napadlo poslat ho pryč"Beatrice se ironicky zasměje když vejde ke mně do pokoje.,,A teď běž uvařit"dodá.

,,Jo,už jdu"odfrknu si a přejdu do dolního patra.

....

,,Ahooj"vyjekne Melli když vejde oknem do mého pokoje.Ne,nevolala jsem jí...Prostě se tu jen tak objevila,což občas dělává.Chodí na nečekané návštěvy a mně to vůbec nevadí.

,,Ahoj"zamumlám a svalím se na postel.

,,No ty zas máš náladu!Co se stalo?"zasměje se.

,,Ale nic"řeknu s mírným povzdechnutím.

,,No jasně!Tak v tom případě jsem se dneska zasnoubila s Chrisem"protočí očima a s ironií v hlase mi odpoví.

,,Fakt?To vám moc přeju"mrknu a ona se začne smát.

,,Kéžby to byla pravda.No a teď mi teda řekni co se stalo"

,,Pohádala jsem se s Niallem.To bych snad ještě přežila,ale že naše první hádka byla zrovna v den kdy jsme spolu začali chodit už nepředvídá nic dobrýho.Co když ten vztah nevydrží?"zašeptám a po tváři mi steče slza.

,,Co?Vy spolu chodíte?May,jestli se milujete tak ten vztah rozhodně cenu má!Nevzdávej se hned v prvním boji"pohladí mě po rameni.

,,No,zkusím to.Pokud to za mě Niall neudělá dřív"přitáhnu si k sobě polštář a pevně ho stisknu.

,,Neudělá.To mi věř.Neboj,vyříkáte si to.A teď už běž spát!Nebo zítra nevstaneš do práce"mrkne a stoupne si.,,Já už půjdu,tak ahoj"zamává a vytratí se z mého pokoje.Já jsem si zašla udělat večerní hygienu a ani potom se mi nepodařilo usnout.Neustále jsem se muslela přetáčet a přemýšlet nad Niallem.Když už mě opravdu pohltila únava bylo něco po jedné rano.

Ahooj :) Je tu opět víkend a s ním i další část :) Nezabíjejte mě za jejich hádku prosím! :DD Další díl se pokusím napsat ještě tento víkend :) Doufám že se vám část líbila :) Love ya soo much -Wett ❤

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat