Part 31

414 34 4
                                    

,,Nee,to jsi neudělal.To si musíš dělat srandu"řeknu se smíchem a Chris pokroutí hlavou.

,,Vážně udělal.A pak se na mě oba podívali jako na vraha"zasměje se taky a popojde dál.

,,Hele,myslela jsem si že jsi divný,ale asi to byl jen první dojem"pokroutím hlavou a nadechnu se po náročném smíchu.Měla jsem už trochu vypito,takže mi všechny vtipné věci přišly dvakrát vtipnější.

,,May?"ozve se za námi hlas když jdeme prázdnou ulicí asi k Niallovému domu a já se prudce otočím.

,,Jéé,ahoj Nialle"zazubím se.,,Chrise už znáš,ne?"škytnu a mírně sebou zapotácím.Přísahám,že jsem pila jen trochu.No,možná o malilinkato víc než trochu.

,,Ty jsi pila?"zamračí se.

,,Uhm,neee.Já jsem jen ospalá"zasměju se a málem znovu spadnu na zem.To už mě ale Chris podpírá a Niall nás sleduje s pootevřenou pusou.

,,Vždyť ti ještě ani není osmnáct!Co kdyby tě chytli?A proč jsi vůbec byla s ním?Neměla sis něco zařiovat?!"vyjekne a prohrábne si vlasy.

,,Wow,wow,wow,pomaluuu.Neříkej že jsi v sedmnácti nepil."uchechtnu se a on mě zatáhne za ruku k sobě.

,,Proč?Proč ses takhle zřídila?"povzdychne si a zastrčí mi pramen vlasů za ucho.

,,Nevím"řeknu a nepřestávám se smát.

,,To ty jsi ji takhle zřídil?!A pak jsi s ní chtěl dělat co?!Předpokládám že ji nejdeš doprovodit domů?!"zavrčí a vrhne se na Chrise.Chytne ho za triko a natiskne na zeď.

,,Ještě jednou na ni něco zkusíš a je po tobě,jasný?!"procedí skrz zuby Niall.

,,Vždyť se nic nestalo.Žárlíš,protože to nejsi ty,s kým se opila jak první?"uchechtne se Chris a já to všechno z dálky s mírným točením hlavy sleduju.

,,Ne,to je mi sakra jedno s kým se opila jako první.Jen mi není jedno,jaký s ní má ten člověk úmysly potom.A jelikož jsem potkal miliony kluků stejných jako ty,vím cos s ní chtěl dělat a vůbec se mi to nelíbí"pokroutí hlavou a vrazí mu pěstí do tváře.

,,Varuju tě.Drž se od ní dál"přimhouří oči a odhodí Chrise na stranu.Ten se okamžitě chytne za krvácející místo a odfrkne si.

,,Je to jen vypatlaná blbka.Nechtěl bych s ní nic mít ani po tmě"odfrkne si a Niall se znovu rozzuří.

,,Takhle o ní mluvit nebudeš!"křikne na něj a já ho chytnu za rameno.Udělalo se mi strašně špatně a já v tu chvíli nemohla ustát na nohou.Niall nechal Chrise Chrisem a podebral mě pod koleny.

,,Jsi v pořádku?"šeptne a věnuje mi pusu na čelo.

,,Nezlob se"škytnu a pomalu usínám v jeho náručí

,,Promluvíme si zítra"povzdychne si a pak už jen cítím,jak mě po chvíli pokládá na postel.

.....

,,Au"syknu a chytím se za hlavu.

,,Dobré ráno"povzdychne si Niall.

,,Dobrý moc není"zamumlám a lehnu si zpátky.,,Co se včera stalo?"nazdvihnu obočí a Niall se ušklíbne.

,,Pozdravuje tě Chris.Měli by jste si to někdy zopakovat"protočí Niall očima.

,,Co zopakovat?"zamrkám nechápavě.

,,Jsem asi vážné idiot,že?"zamumlá,sedne si vedle mě a podá mi nějakou tekutinu,která pravděpodobně pomáhá od bolesti hlavy.

,,Cože?"protřu si obličej a Niall pokýve hlavou.

,,Včera jsi mohla být se mnou,ale místo toho jsi šla s Chrisem.Opila ses jako nikdy a skvěle jste se bavili.Připadal jsem si tam trochu navíc a možná že tu jsem trochu navíc.Chápej,snažím se tu být pořád pro tebe,ale přijde mi,že ty o to ani nestojíš."sklopí pohled a já se napiju té 'věci'.

,,Ty se chceš rozejít?"vydechnu.

,,Choď ven s kýmkoliv.Klidně i s klukem,ale ne s Chrisem.Já ti věřím.Vím,že bys mě nepodvedla,ale jsou tu lidi,kteří pro nás můžou být nebezpečím.A jedním z nich je právě Chris.Opil tě.Ale proč asi?Aby ses dobře bavila?To těžko."povzdychne.

,,Nechtěla jsem tomu uvěřit,ale Chris mi přijde fajn.Vážně.Pamatuju si tu část předtím,než jsem se opila a byla s ním sranda.Myslím,že bychom mohli být kamarádi"pousměje se a já pokroutím hlavou.

,,Zdá se,že máme na hodně věcí jiný názory"zamumlá a odejde z pokoje.Nevěděla jsem co to pro nás znamená.Pauza?Rozchod?Ale víc mě děsil pocit,že mi to bylo jedno.Možná to bylo zbytkem alkoholu v krvi,ale vyjít si s Chrisem nebyla chyba.Právě naopak.Byla to celkem sranda.A ráda bych si to zopakovala.

Ahooooj :3 Je tu další část :) Jak se vám líbí? :) Čekali jste něco takového? Zdá se,že z May a Chrise se stali kamarádi :D Možná,že kdyby věděla co si o ní Chris vlastně myslí,změnila by názor :) btw.Slyšeli jste nový song od 5SOS? Jet Black Heart :3 Za mě,je to naprosto super :3
Užívejte si Vánoce a přeju bohatého ježíška ;) So,doufám že se vám část líbila :) Love ya sooo much -Wett ❤

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat