Part 43

321 25 4
                                    

Rozhodla jsem se to všechno nechat za sebou a na tu chatu s Niallem opravdu jet.Bála jsem se co přijde až se vrátíme zpátky.Nevěřím,že Dylan přijel jentak z ničeho nic,říct mi ahoj a zeptat se jak se mám.Nezajímalo ho to sedmnáct let i když tvrdí,že o mně nevěděl.

,,Nad čím přemýšlíš?"zeptá se Niall a já se opřu o jeho rameno.Sedíme ve velké dodávce,Liam řídí a jedeme pro zbytek osazenstva.

,,Nad tím včerejškem"sklopím pohled.

,,Nad Dylanem?"zamrká.

,,Nialle,přemýšlel jsi nad tím proč se tu objevil?"věnuju mu pohled a Liam se k nám na vteřinku otočí.

,,Kdo je Dylan?"zeptá se Liam nechápavě a já polknu.Niall se na mě podívá výrazem -jestli to nechceš říkat nemusíš-,ale já pokroutím hlavou.

,,Dylan je...můj táta.."vydechnu.Liam prudce zabrzdí a věnuje mi vyděšený pohled.

,,Tvůj co..?Já myslel,že rodiče nemáš"řekne vyjeveně.

,,To já taky"souhlasím.

,,Ale,na jednu stranu...Je dobře,že je tady,ne?"zamrká.

,,Já ti ani nevím"zamumlám.

,,No,aspoň se poznáte"pousměje se a znovu nastartuje auto.Postupně nabereme všechny kluky,společně s Mellisou.Pak už cesta ubíhá celkem rychle a než se stihnu rozkoukat,Niall mě táhne do velké dřevěné chaty s předními prosklenými zdmi u rybníku a s výhledem na celé město.Nádhera.

,,Páni,je to tu fakt pěkný"zamrkám a vejdu za ostatními dovnitř.

,,Pokoje si rozeberte jaký chcete"pokrčí Liam rameny a my se všichni rozletíme do horního patra.My s Niallem jsme snad našli ten nejhezčí a největší z nich.Měl velká okna a byl právě ve směru na výhled města.Zdi byly krémové a uprostřed se vyjímala velká bílá postel.Nejvíc mě však potěšila skutečnost,že máme i vlastní koupelnu.Společně s Niallem jsme si vybalili věci a poté se odebrali dolů za ostatními.

,,Půjdem ven?"zeptám se.

,,Mhmmm,nee.Nechce se mi"zamručí Loui.

,,Ani mně ne"přidá se Niall a plácne sebou na gauč.

,,Tak dobře,vyhráli jste!"přiznám poraženě a sednu si vedle Nialla.

,,Pojďme si vyprávět hororový příběhy!"navrhne Niall.

,,Tak na to zapomeň!Jsem v chatě,která je uprostřed lesa a absolutně mimo město.Byla bych blázen,kdybych chtěla poslouchat strašidelný příběhy"zakroutím nesouhlasně hlavou.

,,Achjoooo"zakňourá Niall.

,,Tak co teda budeme dělat?"přidá se Liam.

,,Já bych si jen tak povídala"pokrčí rameny Melli.

,,Tak jo,začni"mrknu.

,,Uhmm,my vlastně máme jednu novinu"polkne a podívá se na Louise.

,,Rozhodli jsme se spolu bydlet"odpoví Loui.

,,Tak narychlo?"vykulím oči.

,,Ale je tu ještě jedna věc...Stěhujeme se do L.A."usměje se a opře si hlavu o Louisovo rameno.

,,Páni,na to,že jste spolu teprve takovou chvíli"přimhouří oči Harry.

,,Jsme,ale my si prostě rozumíme tak moc,že se chceme pohnout dál"usměje se Melli a věnuje Louisovi polibek.

,,Hlavně jsem to bydlení navrhl já a Mell souhlasila"dodá Loui a jednou rukou ji obejme.

,,A kdy se stěhujete?"zeptám se.

,,Zároveň s tím,kdy kluci odjíždí na tour"

,,Co tu budu sama dělat?"oduju spodní ret a přitulím se k Niallovi.Původně jsem si myslela,že si budeme společně s Mellisou tesknit po klucích,ale jak to tak vypadá,bude to úplně jinak.

,,Promiň"poplácá mě po zádech a já přikývnu.

,,Vždyť já vám to přeju!"obejmu ji a ona se usměje.

,,Děkujem"

,,Taky nezapomeň kdo vás seznámil,že"zazubím se.

,,Samozřejmě,nezapomenu.Vím komu vděčím za svou životní lásku"ušklíbne se.

,,No proto!"

Ahoooj :3 Zase mi to chvilku trvalo,ale je tu další díl! :D Další překvápko :O Mellisa se stěhuje :D Už se nám to pomalu začíná dostávat k tomu hlavnímu problému :DD Doufám,že se vám díl líbil :) A děkuju,že tenhle příběh čtete ❤ Love ya soo much -Wett ❤

MayKde žijí příběhy. Začni objevovat