part 7

12.7K 1K 5
                                    

Βγήκα έξω και πήγα να βρω πετσέτες...
Κάνε αυτό, κάνε το άλλο... Μπλα...Μπλα... Λες και άμα δν του πάω τώρα πετσέτες θα πάει τπτ!
Τον μισώ!
Βρήκα μια υπηρετρια και μου έδωσε μερικές πετσέτες..
Γύρισα στο δωμάτιο του και άνοιξα την πόρτα απότομα, ήταν μισογυμνος μπροστά μου, φορούσε μόνο μια πετσέτα άσπρη. Έκλεισα τα μάτια μου και έβαλα τα χέρια από πάνω "ούπς μ..συγνώμη... ΔΝ ήξερα..." οι πετσέτες ήταν στο πάτωμα..
"όλα εντάξει, δεν υπάρχει πρόβλημα. " Μου ειπε, εσκυψα για να μαζέψω τις πετσέτες "εκτός αν δν έχεις ξανά δει άντρα γυμνό... " γέλασε μάζεψα τις πετσέτες και της έριξα πάνω του "Χα... Εσένα περίμενα! " Γύρισα και έφυγα κλείνοντας την πόρτα σαν κυρία....
Ξαπλωσα στο κρεβάτι και κοίταξα πάω, έκλεισα τα μάτια μου και το σώμα του ήρθε στο μυαλό μου, ήταν πολύ ωραίο δεν ήταν πολύ σφιχτος αλλά όσο έπρεπε και δν είχε τους κοιλιακούς κοιλιακούς αλλά τους ωραίους...Λες να πηγαίνει γυμναστήριο ?
Κούνησα το κεφάλι μου .... Μα τι λέω?ιουυυυυ, είναι στο μυαλό μου, αυτό θέλει να κάνει...Αυγή μην το σκέφτεσαι,είναι Μαλακας και σπυ έριξε κοκακολα για να γελάσει με τους φίλους του...
Εντάξει επανήλθα! Ουφ...έκλεισα τα μάτια μου για να κοιμηθώ και σε πέντε λεπτά χτύπησε το ξυπνητήρι.. "πλάκα μπυ κάνεις?"
Η Μάρθα σηκώθηκε όρθια και άρχισε να με σκουνταει..."έλα υπναρου, είναι εξίμιση! "
Θα τον πλακωσω...
Θα τον πάρουν πέντε!
1.500€ Αυγή...1.500€



Ο κύριος Πετρόπουλος είναι φοβερός, μου δίνει τόσα χρήματα και επειδή είναι μέτοχος στο ιδιωτικό σχολείο του γιου του με βοήθησε να πάρω υποτροφία και όλα αυτά σε μια ώρα, εχθές,μιλήσαμε και μπυ ειπε ότι θα έχω κάθε μέρα τέσσερις ώρες για διάβασμα και για τις εργασίες μου και δεν φτάνουν όλα αυτά αλλά μπυ ειπε ότι αν χρειαστώ και κάτι άλλο να του το πω....Είναι τόσο τέλεια εδώ,μόνο ο Στρατος να μην ήταν έτσι...δλδ χάθηκε να είναι κάνα δεκάχρονο ή λίγο πιο ευγενικός...
Μόνο αυτός μου την χαλάει...
Σηκώθηκα όρθια και φόρεσα την στολή, έπρεπε να ασχολούμαι μόνο με τον Στρατό γιαυτό πήγα να δω αν Χρειάζεται κάτι...

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now