"πάμε!" μου ειπε με χαμόγελο "ω...!!!πάρε την τσάντα μου!" συμπληρωσε και έφυγε... Το σχολείο τους Είναι τόσο ξενέρωτο που ξεκινάει από την πρώτη μέρα, πας κανονικά με βιβλία που έχεις αγοράσει εσύ και τετράδια και σου δίνουν το πρόγραμμα και ξεκινάς αμέσως...Μαλακιες, Λέω εγώ....Άμα δν πας την πρώτη μέρα χαλαρά και μετά για καφέ και όλην την επόμενη βδομάδα το ίδιο δν κάνεις σχολςιο...
Όλο βλακειες αυτά τα πλουσιοπαιδα...Φορτωθηκα την τσάντα του και την δική μου και βγήκα έξω, είχε ήδη μπει στο τζιπ "νταξ μην βοηθας, θα τα φέρω εγώ..."
Άνοιξα την πόρτα και τις πέταξα μέσα πάνω του και μετά μπήκα κυρία, με κοίταξε με άγριο βλέμμα και μετά με αγνωησε για όλην την επόμενη διαδρομή! Κατεβηκαμε από το αυτοκίνητο και πήρε την τσάντα του και έφυγε "εντάξει, θα το βρω μόνη μου!!" Με αγνωπυσε... Είναι τόσο Μαλακας!!!
Κοίταξα γύρω γύρω και δν ήξερα που να πάω οπότε απλά τον ακολούθησα :-)[.....]
Τον είδα να χαιρεταει μερικά κορίτσια και μετά πήγε στους φίλους του και κάθισε πάνω στην μαντρα... Μάλιστα...Έβαλα ακουστικά, κάθισα στην απέναντι μαντρα αλλά όχι απέναντι, αρκετά μακριά και έχωσα το κεφάλι μου μέσα στο κινητό μου, δεν έκανα Κάρι γτ δν είχα να κάνω κάτι οπότε απλά χάζευα μλκιες στο Google, μέχρι και στο yahoo μπήκα για ειδήσεις...
Κάποιος με σκουντηξε, σήκωσα ρο κεφάλι μου και είδα ένα τσουρμο κυριτσια γύρω μου ντυμενες barbie να με κοιτούν!
Έβγαλα τα ακουστικά μου αργά "γειά!" μου ειπε εκείνη που ήταν στην μέση, λογικά θα ήταν η barbie boss!
"γειά..?" απάντησα σχεδόν σαν ερώτηση "είσαι καινούργια ?" με ρώτησε "ναι...Είμαι με υποτροφία!" μόλις άκουσαν την λέξη υποτροφία η μούρη τους ξυνησε και ήταν φανερό ότι χαλαστηκαν "α...έδωσες εξετάσεις και μπήκες ?" με ρώτησε,σηκώθηκα όρθια "ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ... " άρχισα να υψωνω την φωνη μου και να κουνάω τα χέρια μου σύμφωνα με τον λόγο μπυ "ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΤΙ?" ρην ρώτησα "όχι..καλέ... Ηρέμησε απλά ρωτάμε, δεν θες φίλες.. ?"
"ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΕΛΩ ΦΙΛΕΣ ΔΛΔ ?"
"δεν περίμενα κάτι άλλο σε είχα καταλάβει ότι ήσουν φτώχεια..."
"και εγώ είχα καταλάβει ότι δν ξέρεις ελληνικά... "
Σταυρωσε τα χέρια της και έπαιζε με τα μαλλιά της με το δεξί της χέρι...