part 38

10.4K 924 7
                                    

Φτάσαμε και είχε αρκετή ουρά "πω...θα αργήσουμε να μπούμε! " μουρμουρησα "χαχα.. Όχι...έλα!" με πήρε από το χέρι και πρρπατησαμε μέχρι την είσοδο, δεν τον ρώτησε τπτ εκείνος ο τύπος στην πόρτα, απλά περάσαμε... Ένιωθα διάσημη...
Οταν έμπαινες υπήρχε ένα διάδρομος με μπλε φωτάκια,είχε κάτι σαν κουρτινουλα αλλά ήταν με κροσια, μπήκαμε μέσα και το μέρος ήταν τεράστιο, αριστερά ήταν το μπαρ με τους μπάρμαν κτλ, στην μέση ήταν η πίτσα που ήταν γεμάτη και γύρω γύρω τραπεζάκια, κοίταξα πάνω και είδα ακόμα έναν όροφο με κάγκελα στις άκρες, εκεί πάνω υπήρχαν μόνο καναπέδες και ο κόσμος δεν χορευε...
"θες να πάμε πάνω?" με ρώτησε και μου έκλεισε το μάτι "ναι!" είπα ενθουσιασμενη και ποιος δεν θα ήταν αν έβλεπε αυτό το μέρος, δεν ήξερα καν ότι υπηρχε... Ανεβηκαμε πάνω και καθισαμε σε ένα καναπέ στην γωνία "σαρεσει ?" με ρώτησε "ναι... Είναι πολύ ωραία εδώ! " ήρθε ο σερβιτόρος και ο Πάνος έβγαλε το τζακετ του και το έδωσε στον σερβιτόρο, τον μιμηθηκα και έδωσα και το δικό μου... "ένα ουίσκι! " είπε ο Πάνος "μια βότκα καραμέλα! " είπα και χαμογέλασα "θα πάω λίγο στην τουαλέτα! " του είπα και πήρα μαζί μου το τσαντάκι μου, σηκώθηκα όσο πιο κομψά μπορούσα και πρρπατησα μέχρι την τουαλέτα, ομγ ήταν σαν ναός...η τουαλέτα ήταν φοβερή! Πλησίασα έναν καθρέφτη και κοίταξα το πρόσωπο μου, ήμουν ακόμα όμορφη και δεν είχε χαλάσει τπτ, πρώτη φορά, πάντα θα χάλαγε το eyeliner μου ή τα μαλλιά μου!




Έφτιαξα λίγο το σουτιέν μου και βγήκα από το μπάνιο, γύρισα πίσω στο τραπέζι μας και τα ποτά είχαν έρθει,κάθισα λίγο πιο κοντά του,εκείνος πήρε τα ποτά από το τραπέζι και μου έδωσε το δικό μου "ευχαριστώ! " είπα, τσουγκρισαμε και ηπιαμε...
"θες να χορεψουμε ?" με ρώτησε και άφησε το ποτήρι του πίσω "ναι γτ όχι... " άφησα το ποτήρι και έπιασα το χέρι του, κατέβηκα τις σκάλες "και τώρα πάμε κάτι πιο αργό για τα ζευγάρια! " είπε ο dj του μαγαζιού που ήταν στην άλλη γωνία....Δεν περίμενα να γίνεται αυτό στα κλαμπ,ναι βσκα δεν ήξερα καν τι γίνεται στα κλαμπ, πρώτη φορά έρχομαι...

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now