Καθισαμε λίγη ώρα αγκαλιά "πρέπει να φύγω... " του είπα "όχι περίμενε... Από τώρα ?" με ρώτησε "ναι..η Μάρθα δεν ξέρει που είμαι..."
"πφ..να ρθω μαζί σου ?" με ρώτησε
"όχι...θα κάτσεις εδώ να ξεκουραστείς...Αύριο είναι Κυριακή και μετά είναι η Δεύτερα που έχουμε σχολείο... " του είπα και πήγα να σηκωθω...
"ε...ν..να σου πω...μπορούμε να κρατήσουμε για λίγο μυστικό την σχέση μας ?"
Τι...? )':
ήξερα ότι ήταν πολύ καλό για να ήταν αληθινό...Προσπάθησα να μην του δείξω ότι η διάθεση μου χάλασε, που χάλασε δλδ αλλά τέλος πάντων...
"ν..ναι..ε.. εντάξει... Δεν υπάρχει θέμα" σηκώθηκα "κλνυχτα! " μου είπε "ναι..καληνύχτα... " είπα, άνοιξα την πόρτα και συρθηκα έξω με μια διάθεση μέχρι το πάτωμα...
Ντιν
' θα πάω κλαμπ, θα ρθεις ?'
Ο Δημήτρης μου έστειλε μνμ, δεν είχα καμία διάθεση αλλά από το να μείνω εδώ και να είμαι σκατα καλύτερα να βγω, να πάρω λίγο αέρα και να δω κόσμο...
' θα ρθω..'
'οκε... Σε μια ώρα περνάω...'
Ήταν δέκα και η Μάρθα δεν είχε γυρίσει ακόμα, της έγραψα ένα χαρτάκι ότι θα μαι έξω με τον Δημήτρη και βγήκα να τον περιμένω έξω, όπου νάναι θα έρθει...
Μπιιιιπ
Καταφωνη... Μπήκα στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε για το κλαμπ!
"όλα καλά?" με ρώτησε "ναι..."
Φτάσαμε και ανεβηκαμε πάνω, τα γνωστά καθισαμε σε καναπέ...
"τι θα πάρεις?" με ρώτησε "ένα ουίσκι διπλό..." του είπα, αυτή την φορά δεν περίμενε τον σερβιτόρο, πήγε μόνος του και μας έφερε τα ποτά "πάρε και πες μου τι έγινε..."
"τι έγινε ?" ήπια μια γερή γουλιά από το ποτό μου "κατάλαβα από την αρχή ότι κάτι σε τρώει...έλα πες μου, με τον Στράτο έχει σχέση?"
"α ρε Δημήτρη..." του είπα και ήπια άλλη μια γουλιά
"τι σου έκανε?" με ρώτησε "πφ.." κοντεψα στο αυτί του και του είπα ότι έγινε "και μου είπε να το κρατήσουμε μυστικό... " ήπια όλο το υπόλοιπο ουίσκι και παράγγειλα άλλο...
"όλο μαλακιες κάνει ο μαλακάς.. "
Ήμουν έτοιμη να βάλω τα κλάματα "ντρέπεται, δεν θέλει να πει σε κανέναν για εμάς επειδή δεν είμαι αυτή που θα ήθελε! " ο σερβιτόρος μου έφερε το ουίσκι, αυτήν την φορά ήταν τριπλό, ήπια άλλη μια γουλιά "μην μεθυσεις γιαυτό τώρα..." μου είπε και πήρε το ποτήρι μου
"άσε με να πιω..."
"αύριο θα είσαι χάλια... "
Μου είπε
"τσ...Σε μισώ που έχεις δίκιο..."