"τι?ποια είναι?" η Barbie boss άρχισε να τσιριζει "η Αυγή!" της απάντησε ο Στράτος...
Η Αυγή,η Αυγή, η Αυγή... Το άκουγα και το ξανά άκουγα... Δν το πιστεύω ότι το είπε...
Πέρασε το χέρι του γύρω μου "αυτή?έλα πλάκα μου κάνεις!"
"όχι...την αγαπάω!" είπε ο Στράτος, έπιασε το κεφάλι μου με τις παλάμες του και ενωσε τα χείλη του με τα δικά μου... Μας κοιτούσαν όλοι επίμονα και ένιωθα αμηχανα, ντρεπομουν τόσο πολύ... Έπιασε το χέρι μου και φύγαμε από εκεί, βγήκαμε έξω και με έβαλε να ανέβω και να κάτσω στην μαντρα "όλα καλά?" με ρώτησε "ναι" του είπα και χαμογέλασα και μου χαμογέλασε και εκείνος με ένα από τα πιο όμορφα χαμόγελα του "δλδ τώρα είμαι... " Προσπάθησα να τον ρωτήσω αν είμαι η κοπέλα του "ναι είσαι η ΚΟΠΈΛΑ μου " φώναξε στο τέλος "σσστ " του έκλεισα το στόμα "απλά φιλα με αν θες να μου κλείσεις το στόμα! " μου είπε και γέλασε, έπιασα το κεφάλι του και τον φιλησα...
Έβαλε τα χέρια του γύρω από την μέση μου και με αγκαλιασε "θα πάω να καπνισω... " μου είπε, κατέβηκα από πάνω του και τον κοίταξα απειλητικα "δεν θα πάω..." μου είπε...
Ντριιιιιιιιινννν
"αντε πάμε!" του είπα και τον τράβηξα από το χέρι "όπα... Που?"
"στην τάξη..?" του είπα ειρωνικά "Όχι δεν κατάλαβες, θα φύγουμε... " μου είπε και με τράβηξε προς το πάρκινγκ "που θα πάμε ?" τον ρώτησα "ραντεβου..." μου είπε, μου άνοιξε την πόρτα και μπήκα μέσα "θα πάρουμε απουσία! " του είπα "ποιος χεστηκε, έλα θα πάμε για παγωτό!" μου είπε...Τελιωσε το πρώτο βιβλίο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποστήριξη, 100 vote το παρτ είναι πολλά... Ευχαριστώ πολυυυυυυ, σας αγαπάω όλους!