part 20

10.8K 1K 8
                                    

"τέλεια, ευχαριστώ! "
Περπάτησαμε μέχρι την τάξη, χτυπήσαμε και μπήκαμε μέσα "τον βρήκατε τον δρόμο ?" μας ρώτησε η καθηγήτρια.. Αχ τι αστείο, αυτό το λένε όλοι, είναι ξεπερασμενο... Έλεος πάντα τα ίδια!
"συ...Συγνώμη " η Μαρία προσπάθησε να απολογηθεί και για τις δύο μας αλλά εγώ όχι! "ξέρετε εφόσον ζείτε από εμάς δν νομίζω ότι αυτή η συμπεριφορά σας θα ήταν πρεπον. " είπα και χαμογέλασα ειρωνικά,το χαμόγελο της σβιστηκε αυτόματα πήγα και κάθισα σε ένα θρανίο και η Μαρία το ίδιο....
Όλοι μας κοίταγαν περίεργα,μάλλον κάνεις δν είχε σηκώσει φωνή...Η καθηγήτρια ήταν μια γυναίκα γύρω στα 50+, κοκκινομαλλα, γυαλιά και ταγερ...
Ο Δημήτρης δν ήρθε καν στο μάθημα, ελπίζω να μην έγινε κάτι κακο...
Το μάθημα τελείωσε και Περπάτησα με την Μαρία για όλο το υπόλοιπο διάλειμμα, μου μίλησε για εκείνη και εγώ της είπα κάποια πράγματα για μένα, νομίζω είμαστε φίλες...
"δλδ τον έπιασες με άλλη?" την ρώτησα με ανοιχτό το στόμα "ναι...του είπα ότι δν ήμουν έτοιμη για το επόμενο βήμα αλλά εκείνος επέμενε...Εγώ ακόμα δν ήθελα και ήταν αναμενόμενο να με απατησει...! "
"όχι πας καλά?όχι...Αν σε αγαπούσε δν θα σε απαιτούσε,έπρεπε να το είχες καταλάβει..."
"δν ξέρω... Αλλά δν με νοιάζει, είμαι καλά τώρα...δλδ νμζω..." είπε και κοίταξε κάτω...
Είδα τον Δημήτρη από μακριά να περπατάει, φυσικά και θα τον φωναξω εδώ..χεχε..Είμαι καλή!
"Οπ...Ο Δημήτρης...ΔΗΜΗΤΡΗΗΗΗ!"
Ο Δημήτρης σταμάτησε, μας κοίταξε και κοκαλωσε, σηκώθηκα όρθια "δν σε πειράζει?"
Πήγα εκεί που ήταν και τον τράβηξα να έρθει στο παγκάκι "όχι. Τι κνς...πρμενε!" "σσστ!απλά ακόλουθα με!"
Τον έβαλα να κάτσει δίπλα της, αχου μωλε είναι ωραίοι "που ήσουν ρε ?" τον ρώτησα, η Μαρία δν είχε ξεκολλήσει το βλέμμα της από πάνω του και εκείνος προσπαθούσε να την αποφύγει, κοίταγε μόνο εμένα αν και ήμουν σίγουρη ότι την κρυφοκοιταζε από την άκρη του ματιού του...

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now