part 60

9.4K 915 17
                                    

"καλησπέρα..."
Μας είπε και πήγε προς το σπιτι!
Από το αυτοκίνητο βγήκε και ο Στράτος τελείως καλοκαιρινος, πω θα κρυωσει και θα τρέχουμε...
Μας κάρφωσε με τα μάτια του, ανέβασα την ζακέτα μέχρι πάνω και έκρυψα το τοπακι, εντάξει, το είδε και είδε και λίγη από την κοιλιά μου αλλά ήταν κάπως σκοτεινά...τέλος πάντων...
"καλησπέρα! " είπε ο Γιώργος, ο Στράτος μας πλησίασε "εσύ ποιος είσαι?" ρώτησε "ο νέος οδηγός, Γιώργος! " του είπε ο Γιώργος και του έδωσε το χέρι του, ο Στράτος δεν το άγγιξε καν, τον πέρασε ακτινογραφία και μετά με κοίταξε "πάρε την βαλίτσα μου και φερτην πάνω, έχω φαΐ.." μου είπε και έφυγε, κοίταξα Τον Γιώργο "και κάπου εδώ τελειώνουν οι διακοπές μου! " του είπα και πήρα την βαλίτσα από το αυτοκίνητο...


* * *
* * *
* * *
* * *
* *


Ανέβηκα στο δωμάτιο και χτύπησα "περνα! " μου φώναξε και μπήκα, είχε φορέσει μια γκρι ζακέτα και είχε ξαπλωσει στο κρεβάτι...
Δεν πίστευα ότι ήταν εδώ...
Άφησα την βαλίτσα του στην άκρη και σήκωσα τα μανίκια μου, το μάτι του έπεσε στα χέρια μου, ήθελε να δει άμα φορουσα το βραχιολακι του και εγώ φυσικά το φορουσα, "πως ήταν το ταξίδι?" τον ρώτησα "ωραία ήταν αλλά βαρετά...έπρεπε να σε είχα πάρει μαζί μου! " μου είπε και γέλασε..
Πλέον δεν παίρνω τπτ σοβαρά από αυτά που μου λέει,δεν θέλω να νομίζω αλλά και στην πραγματικότητα να είναι αλλά...θα φαινόμουν ηλιθια...
Δεν ήξερα τι να πω οπότε το βουλωσα! "πως πήγε το σχολείο?" με ρώτησε και σηκώθηκε από το κρεβάτι αγκαλιά με ένα μαξιλάρι "Ξέρεις, βαρετά... Διάβασμα και εργασίες! " του είπα και πήγα προς την πόρτα "φαίνεται διαφορετική..." μου είπε και σηκώθηκε "αυτό είναι καλό ?" τον ρώτησα έκανε ένα βήμα κοντά μου "εχασες κιλά?" με ρώτησε "τι...όχι...ούτε δύο μέρες δεν κάνω δίαιτα.. " του απάντησα "γιατί κανείς δίαιτα ?σαρεσει ο οδηγός ?" με ρώτησε, πετάχτηκε στο πρόσωπο μου αυτή η ερώτηση μου, ήταν σαν να με χαστουκισε, μου ήρθε πολύ ξαφνικό, δεν περίμενα μια τέτοια ερώτηση....

Η βοηθος σου στο σχολείο?Where stories live. Discover now