Φτάσαμε σχολείο και είχαμε αργήσει περίπου δέκα λεπτά... "έλα πάμε! " του φώναξα "χαχαχα ούτε καν... Έχουμε Μαθηματικά τώρα και ο συγκεκριμένος καθηγητής θα μας στείλει στον διευθυντή επειδή αργήσαμε, οπότε καλύτερα να μην πάμε καθόλου!" μου είπε και περπατησε από την άλλη "που πας?"
Έτρεξα πίσω του "από πίσω!"
"να ρθω?" τον ρώτησα "αντε!" πρρπατησαμε πίσω από το σχολείο και φτάσαμε σε κάτι πευκακια, καθισε στην μαντρα πίσω από τα πευκακια και τον ακολούθησα "τώρα τι?''
Τον ρώτησα "τώρα περιμένουμε.. " μου είπε και άφησε την του τσάντα δίπλα, την άνοιξε και έβγαλε μια θήκη, την άνοιξε και είχε καπνό, φιλτρακια και χαρτάκια "καπνίζεις ?" τον ρώτησα "ναι.." μου είπε λες και ήταν κάτι φυσιολογικό, άνοιξε τα πόδια του και έβαλε τον καπνό με τα υπόλοιπα στο τσιμέντο "γιατί?" τον ρώτησα "ε...δεν ξέρω.. Επειδή μου αρεσει ?"
Είχε ήδη στρυψει ένα, το έβαλε στο στόμα του και το άναψε, πήγα πάνω του και μπήκα ανάμεσα στα πόδια του, άρπαξα το τσιγάρο του και το πέταξα κάτω...
"δεν είναι υγιεινο!" του φώναξα λες και ήμουν η μαμά του μπροστά στην φάτσα του, είχε μείνει, δεν περίμενε αυτήν την κίνηση μου...
"τι κάνεις ?πας καλά?"
Ήρθε πιο κοντά μου και μου φώναξε, κοίταξα τα μάτια του και μου ήρθαν στο μυαλό μερικές εικόνες, έκανα τρεις βήματα πίσω και έπιασα το κεφάλι μου... ΟΜΓ, ΜΕ ΦΙΛΗΣΕ, ΒΣΚΑ ΤΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑ...ιιιιιιιιιιι σκατα! Του είπα ότι ήταν το πρώτο μου... Ας ανοίξει η γη να με καταπιεί...
Όλα πέρασαν στο μυαλό μου σαν μικρή ταινία, όλες οι εικόνες που έβλεπε μπήκαν σε μια σειρά..
"είσαι καλά?" με ρώτησε, σηκωθηκε κι με πλησίασε "συγνώμη δεν ήθελα να σου φώναξε...Απλά..." συμπλήρωσε και έπιασε το χέρι μου
"ε..όχι..καλά είμαι..." κομπιασα
"μήπως θυμήθηκες τπτ από εχθές ?" με ρώτησε, ωχ...Τι κάνω τώρα ?F*CK[...]
Κοίταξα δεξιά και αριστερά, προσπαθούσα να βρω κάτι για να το αποφύγω, αν είναι να πέσει μετεωρίτης ας πέσει τώρα...